Umarım beğenirsiniz hatalarım varsa affedin vote ve yorumlarinizi bekliyorum
***
Tenefüs zilinin çalması ile kafamı masadan kaldırdım ve Elvin'i dürttüm.
"Elvin hadi kalk. Öğle arasındayız ve ben kurt gibi açım " dedim kafasını yavaşça kaldırıp.
"Bende çok acıktım beğ, hadi gidip bişeyler yiyelim " dedi ve sıradan kalkıp kapıya doğru ilerledi bende hemen telefonumu aldım ve Elvin'in peşine düştüm.
Sırada o kadar çok kişi vardıki bu sıraya giripte hamile çıkmassak büyük bi şans olurdu cidden.
Elvine baktığımda bi çocukla konuştuğunu gördüm. Yanlarına gidince Elvin çocuğun omzuna hafifçe vurup.
"Hadi koçum sen al gel biz şurdaki masadayız " dedi. Ve masalara ilerledi.
Hayretle ona bakerken omuz silkip"Ne var kızım. O sıraya girersek hamile olarak bile cıkabilirdik. Zaten okuldakilerde abazalar bi rica ettim çocuğa oda koşarak gitti lavuk" dedi ve sırıttı. Erkek lisesinde olmanın sanırım bu yönü iyiydi tek kız olduğumuz için tüm erkekler istediğimizi yapıyorlar.
Çocuk masaya tostlari ve gazozlari bırakıp gitti. Kendi tostumu ve gazozumu alıp büyük bir ıssırık aldım. Ve sonra bir tane daha. Ve bir tane da-
"Kızım yavaş boğulucaksın" Elvinin gülerek söylediği şey ile ona baktım.
"Ne yapıyım lan çok açım " dedim. Ve bir yudum gazozdan aldım.
Elvin "Tamam tamam neyse bugün ne yapıcaksın? " dedi
"Bilmiyorum henüz bir karar vermedim. Ama sanırım senin işin var. Doğru mu?" dedim.
Kafasını aşağı yukarı salladı. Ve ağzındakini yutup "Evet , aklımda bir plan var onu yapıcam " dedi.
Tek kaşımı kaldırıp "Neymiş plan?" dedim
"Şu bizimkiler varya biliyosun onlara acı çektirmek için kendimize aşıkta etmemiz lazım. İşte bu gün Yalım kafa dağıtmak için sahile gidicek ama böyle en ücra yerlerine oradada büyük ihtimalle serseriler olucak. İşte ordada beni kurtarıcak felan filan yani" dedi.
"Sen bunları nerden öğrendin amına koyayım " dedim.
"Allah vergisi kızım yukarıdan bilgi geldi " demesi ile sırıttı.
Kafasına vurup "Düzgün konuş lan çarpılıcan hem doğruyu söyle bana " dedim gülerek.
"Konuşurlarken duydum " dedi.
"Peki ya işler doğru gitmesse yani sana bi zarar verirlerse " dememle omuz silkip "Bana bisey olmaz hallederimde ya serseriler olmazsa napıcam yani orası sorun" dedi.
"Kızdaki rahatlığa bak amına koyayım sanki yoga yapmaya gidicek. Salak ya sana bişey olursa veya Yalım'in işi çıkar ve gelemesse onlarda seni orda götürürlerse ne bok yiyceksin ha ?" dedim hafif sinirli bir şekilde.
"Sence bana bişey olur mu bak merak etme sorun yok hem zaten serserilerin kafası güzel olur yani doğal olarak. Zaten biliyosun kaç ay dövüş kurslarına gittik hallederim bi şekil. Zaten Yalım'ın İşi çıkmıycak büyük ihtimalle gelicek " dedi.
"E peki gelicek ama ya seni kurtarmassa ne bok yiycen ya o sana orda bişey yaparsa ha ?" dedim ve gazozumdan bir yudum aldım.
"Hayır beni kesinlikle kurtarıcak" dedi
"Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun ha?" dedim
Tostundan büyükçe iki defa ıssırdı ve ağzındaki bitince omuz silkip "Çünkü bunların cok yakın bir arkadaşları tecavüze uğradı ve öldü. Bunlarda o yüzden böyle bişeye izin vermeyecekler" dedi ve gazozunu kafasına dikti.
"Ha sende bunların bu yönünü kullanarak kendine çekmeye çalışıcaksın cidden bu kadar kötü olabilecek misin?" dedim sinir ve şaskinlik ile.
"Sen hala masal dünyanda yaşıyosun Buğlem artık oradan çık ve gerçekleri görmeye başla. Şunuda unutma sadece masalarda iyiler kazanır ama biz gerçek hayattayız ve kazanmak istiyorsak kötü olmalıyız" dedi ve sinirle kantinden çıkıp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi -askıda-
Teen FictionBuğlem ve Elvin Barkın ve Yalım'dan intikam almak için erkek lisesine gidiyorlar. Ama her şey istedikleri gibi gitmiyor. Bir anda her şey altüst oluyor ve doğru bildikleri şeyler yanlış cıkıyor. Birde bunların üzerine ya düşmanlarına aşık ol...