Umarım beğenirsiniz hatalarım varsa affedin vote ve yorumlarinizi bekliyorum
***
Aklıma gelen şey ile hemen yataktan kalktım ve koşarak Elvin'in odasına daldım.
"Elviin! " diye bağırdım. Elvin uykulu hali ile ellerini kulaklarına bastırdı ve "Hay senin sesini sikeyim. " diye homurdandı.
Sonra eline telefonunu alıp saate baktı ve "Lan bu saatte beni uyandırdığına değer umarım söyleyeceğin şey " dedi sinir ile.
"Lan biz onları arabada unuttuk " dedim hızlıca.
"Ulan onlar bir yolunu bulmuşlardır çıkmak için camı felan kırmışlardır hadi şimdi çık odamdan uyuyucam ben defol " dedi ve kafasını yastığına gömdü.
Bende oflayarak hızlıca Elvinin odasından cıktım ve kendi odama girdim. 15 -20 dakika yatağımda debelendim ama bir türlü uyuyamadım. Nefesimi sıkıntı ile üfledim ve yatağımdan kalkıp bilgisayarımı açtım ve google girip patlama ile ilgili bi haber aradım. Ama hiçbir sitede yazmıyordu. Bilgisayarın kapağını sinirle kapatıp. Balkona çıktım ve bi sigara yaktım.
Sigarayı yavaş dudağıma yerleştirdim ve dünü düşünmeye başladım. Bombayı patlatmıştık ve ölüme sebep olmuştuk mutlumuydum bilmiyorum ama üzgünde değildim sanırım...
Sigarayı bitirince attım ve ağır adımlarla yatağıma ilerledim. Elime telefonumu alıp sosyal medyalarda dolaşmaya başladım. Bildirimler gelmeye başlayınca dün Elvin ile çekildiğimiz fotoğrafa beğeniler ve yorumların geldiğini gördüm.
Dün bombayı patlattıktan sonra Elvin ile bara gitmiştik ve orada çekildiğimiz fotoğraflardan birini paylaşmıştım.
Gelen beğeni ve yorumlara bakınca gözlerimi devirdim. 947 beğeni 82 yorum gelmişti ve yorumlarin yarısı abaza erkeklerdendi.
Biraz daha uğraşıp telefonumu yerine bıraktım ve yataktan kalkıp mutfağa doğru ilerledim. Kahvaltıyı hazırlayınca. Elvin'ide çağırdım ve kahvaltıyı yapıp ikimizde hazırlanmak için odalarımiza çıktık.
***
Okulun bahçesinden girince yine bir çok göz bizi izlemeye başladı.
Gerçi bi erkek lisesinde iki kızız tabikide gözler bizi izliycek. Bahçedeki çoğu gözün bi anda bizden ayrılıp arkamızdaki bi yere sabitledi.
Kimi gözlerde nefret kimisinde şaşkınlık ve kimisinde korku var. Elvine döndüğümde arkasını dönmüştü ve oda bahçe kapısına bakıyodu. Bende dönünce şaskınlıkla bahçenin kapısındaki iki kişiye baktım.
Alkım ve Aras'tı kapıdakiler. Ama bunların ne işi vardı burda.
Alkım ve Aras'ın gözleri bahçeyi hızlıca taradılar ve gözleri önce Barkın ve Yalım'ın oturduğu banka doğru sabitlediler sonradı Elvin ve bana baktılar. Yüzlerinde çarpık bir gülüş oluştu. Ağır adımlarla bahçeye girdiler. O sırada Barkın ve Yalım hızlıca yerinden kalkıp Alkım ve Arasın karşına geçtiler.
Yalım "Ne işiniz var lan sizin burda " diye bağırıca bi an yerimden sıçradım.
Aras "Sizin liseye kızlar gelmişte bizde bi bakalım kimmiş güzelmiymiş diye gelmiştik ama gördüğümüze göre güzeller " dedi ağzını yayarak. Ve gözler bize döndü.
Barkın " Sizi ne lan bizim kızlardan!!! Siktir olup gidin lan okulunuza. Bu kızlara yaklaşmayın sikerim sizi " diye kükredi.
Alkım "Sakın ol şampiyon (!). Zaten dün yüzünden sinirlisinizdir. Daha fazla kasma kendini " dedi ve gülüşünü iyice genişletti.
Aras" Neyse kardeşim dün onlarla biri iyi daşşak geçmiş. Onların acıları onlara yeter hadi biz gidelim " dedi birlikte gülerek bahçeden çıktılar.
Barkın ile Yalım sinir ile okula girdiler. Bizde sınıfa doğru ilerledik.
Sınıfta bikaç kişi vardı onlardan biride Barkın ve Yalım dı. Barkın sinirle sınıfta volta atıyordu. Sıramıza oturunca Yalım sinirle duvara yumruk atıp.
"Abi hangi piçti lan dünkiler ?" diye kükredi. Şuan bizdik diye bağırıp sınıftan kaçmayı okadar çok isterdimki ama bunun bide yakalanışı var tabi.
Barkın " O orospu çocuklarını bi bulalım ebesine kadar sikmezsem benimde adım Barkın değil" demesi ile Elvinle göz göze geldik. İkimzinde gözünde ufakta olsa endişe vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi -askıda-
Teen FictionBuğlem ve Elvin Barkın ve Yalım'dan intikam almak için erkek lisesine gidiyorlar. Ama her şey istedikleri gibi gitmiyor. Bir anda her şey altüst oluyor ve doğru bildikleri şeyler yanlış cıkıyor. Birde bunların üzerine ya düşmanlarına aşık ol...