####
"We are living on the planet as if we have another one to go to"
-Terry Swearingen-
#####
Bila sam pomalo naivna. Ispravka : bila sam mnogo naivna.
Bila sam svojeglava.
Bila sam najpametnija.
Htela sam biti još pametnija.
Sad sam sama. Ne bih trebalo da se čudim.
Ali boli.
*****
Nisam nikad trebala sumnjati u Airona, iako sam se isplakala pošto je otišao a narednih pola dana brinula da me već nije zaboravio , on me je posetio.
Do kraja mog Vaspitanja vreme mi zaista proleti, i za trenutak kako mi se učini imam 14 i po godina . Uz Orina , a sve češće i Tiru provodimo sate i sate zajedno ponekad samo ćuteći i uživajući u međusobnom društvu.
Oni jesu postali moja porodica.
Kako sam se moj 15 rođendan približava postajem sve uzbuđenija .Obrazovanje i Orijentacija .A pre toga nadogradnja komunikatora , pristup bazi Skaja gde ću moći doći do bilo koje postojeće knjige ikad napisane. I selidba kod Airona.
On me, o kako ironično, strašno nervira u poslednje vreme. Ne samo da se ponaša previše zaštitnički prema meni, već i bez prestanka menja boju kose što me prosto izluđuje.
Orin se skroz promenio što se tiče izgleda. Od visokog krakatog smotanka trasformiše u prelepog mladića , iako i dalje ima ono dečački
slatko lice. Što se tiče karaktera, uopšte se nije promenio , i dalje je detinjasti filozof opsednut teorijama zavere.Tira svakim danom postaje sve lepša .Prava je lepotica , ponekad izgleda kao Orinova mlađa sestra kada su zajedno oboje tako prelepi i tamnokosi. Čak je od njega pokupila naviku da filozofira. Takođe, veoma je nervira činjenica da ću ja dobiti nadogradnju mesec i po dana pre nje.
Kako sam na sam dan mog rođendana sebi na vrat natovarila veliku količinu obaveza, Tira i ja dan pre toga ubeđujemo jednog od Vaspitača da nam da dozvolu izlaska do gašenja svetla uz obećanje da ćemo biti u krevetima bar pet minuta pre toga, da bismo mogli otići kod Airona i Orina i unapred proslaviti 'divan dan'.
Samo što stižemo pred kuću, Orin nam otvara vrata sa ogromnim osmehom , kosa mu je prebačena skoro preko celog levog oka i izgleda da se za promenu očešljao.
-Konačno . Uđite. - govori malo prebrzo, ili se meni to čini.Sapliće se o vazduh kada se okreće pre nego što odjuri ka dnevnim boravku, sada odvojenom onim čudnim tamnim holograskim 'zavesama' od ostatka prizemlja.
-Šta je sa njim? -pitam Tiru začuđeno a ona se naceri.
-Verovatno je preterao sa 'Ubrzanjem'- kaže pre nego što vikne - Hoću i ja to!-
-Da li je to uopšte legalno? -pitam začuđeno.
-Za vas nije. - govori Airon pojavljujući se iz pravca kuhinje dok Orin dovikuje Tiri odgovor iz dnevne sobe:
-Ne može tebi! Nemaš 15!-
-Nije kao da će iko znati .Pa ne idem ja sutra na Kontrolu - gunđa Tira ostavljajući Airona i mene same.
DU LIEST GERADE
Aetera: Ja, Nepriznata
Science Fiction****'Ja, Nepriznata' je prva knjiga trilogije 'Aetera'***** Dobrodošli na Aeteru, utopijsku razvijenu planetu sa savršeno usklađenim društvom. Dobrodošli u Skaj (zapravo 'S.K.A.J'), grad - državu, središte Aetere i sedište Nebeskih. Upoznajte Kiti...