Chapter 6

304 39 67
                                    

A/n:
Pre nego što krenem sa filozofiranjem, želim da zahvalim svima koji čitaju :* A onda i da pozdravim one koji ne preskoče ovaj deo :D
E, sad , ne znam da li sam to već pomenula, a verovatno nisam : ova knjiga je zapravo samo jedan ogroman uvod u pravu priču tj sledeću knjigu, tako da je najverovatnije da neće biti previše dugačka što se tiče količine nastavaka. (Za razliku od ostale dve xD)
Htela sam samo to objasniti,tj da te ovom knjigom samo uvlačim u priču ;)
Toliko od mene.
Ljubim i volim. S.

########

Imam vremena. Imam svo preostalo vreme ovog sveta.

Zašto se onda opterećujem prošlošću umesto da živim u sadašnjosti? Lakše je, jer sadašnjost je teška i tmurna. Neizvesna i ispunjena nedoumicama.

Pročitala sam negde da ukoliko previše gledaš unazad uskoro ćeš tamo i krenuti. Ali ne obazirem se na to, štaviše postoje trenuci kada želim da krenem od početka i uradim sve drugačije.

Prošlo je mnogo vremena, pokušavam ubediti sebe da sam se razvila, da sam bolja i snažnija posle svega kao osoba ali da sam i dalje ostala ista.

Ali, osim potrebe da viknem, da vrisnem i zahtevam da čuju šta imam da kažem, veoma često zatičem sebe da mislim na osvetu.

Imam izbor : ali ga ne pravim. Stojim u istom mestu, preplašena da krenem bilo kojim putem.

Postavljam vrlo često sebi pitanje : "Dali oduvek misliš samo na sebe i na svoj opstanak? "

Plašim se i da priznam sebi odgovor koji je toliko bolno jasan.

Ja sam licemer.

*********

Ovo je najčudniji čas kojem sam do sad prisustvovala, a čak Tira ni nije na njemu.

Nju nisam ni videla prethodnih nekoliko meseci osim na hodniku ili u prolazu u Domu na nekoliko kratkih trenutaka.Zaključila sam da nemam neku posebnu želju da sklapam nova prijateljstva , Airon mi je dovoljan.

Lekcija se zove "Opcije Orijentacija : spremni za budućnost" i učionica je prepuna.

Naravno da znam šta je Orijentacija, Airon je polagao svoju na početku godine i dobio je 'Obezbeđenje', i to samo zato što nije sam hteo da izabere čime želi da se bavi posle Obrazovanja.

Ja, iako ne znam šta želim, sam sigurna da neću polagati svoju kad za to dođe vreme.

I mislim da ću upravo odlučiti šta je ono što hoću.

Veliko slovo "N" se pojavljuje iza Vaspitača i u učionici zavlada tišina.

-Počećemo sa Neproznatima i njihovim opcijama - govori on, ima veoma prodoran glas i kao da govori užurbano, odmah prelazeći na lekciju bez ikakvog uvoda - Obezbeđenje, Zabavljači, Asistenti i Delioci.-

Pomislim da bih možda trebala da vodim neke beleške, pa kucam prstom po stolu pošto postavljam radnu ploču na njega, dok se iza Vaspitača sad pojavljuje slovo 'P'.

-Opcije za Priznate su sledeće : Obezbeđenje, Zabavljači, Vaspitači, Programeri i Kontrolori tj Lekari. Ukoliko osoba izabere neku od poslednje tri navedene ; ima obavezu da završi Usavršavanje potrebno za te opcije. -

Aetera: Ja, NepriznataDonde viven las historias. Descúbrelo ahora