BENİMLE Mİ YAŞAYACAKSIN???

27 4 1
                                    

8. Sınıf arkadaşlarım ve bizim sınıftan olmayan ama dostum dediğim kızlar.

Ben: Hayatımda aldığım en güzel hediye bu. Teşekkür ederim.

Evet arkadaşlarımın isimlerini sayayım size; Gül, Bahar, Sima, Yelda, Bilge, Buse, Nazlı, Başak, Mina, Nisa, Ceylan, Duru, Rana, Betül, Çiğdem, Ilgın, Cansu, İdil, Ada ve Ezgi.

Hepsine tek tek sarıldım. Gerçekten mükemmel bir hediye bu. Sıra erkeklerde; Ömer, Demir, Baran, Barış, Fatih, Yusuf, Ege, Eser, Batu, Deniz, Alp, Kaan, Güney ve En iyi dostum bana hep abi gibi davranan ÖZGÜR.

Eren: Benim hediyeme gelirsek güzellik.
Ben: Bekliyorumm hadi çok merak ettim.
Eren: Arkana bakman yeter.

Arkama baktım ve küçük bir şok geçirdim. Elinde hediye kutusuyla bir Enes görmeyi beklemiyordum.

Siz şimdi o kim diye soruyosunuz. Enes benim kardeşim. Aynı anneden farklı babalardan olan kardeşim, 15 yaşında. Şimdi siz bu nasıl oluyor diye merak ediyorsunuzdur. Annem babam ile evliyken babamı aldatmış, şu anda evli olduğu adamla. Ben o zaman bir yaşındaymışım. Babam anneme çok aşıkmış o yüzden göz yummuş bosnmamamış. Enes doğunca o adama vermişler çocuğu. Ama daha sonrasında annemle babam boşandı. Ve ben bir kardeşim olduğunu 5 sene önce öğrendim. Daha sonra annemle kavgalar falan. Zaten Enes'ten sadece Gökhan ve Eren'in haberi vardı. Hemen sarıldım kuzucuğuma o sırada Gökhan ve Eren durumu herkese açıklamıştı.

Ben: Hoşgeldin bitanem.
Enes: Hoşbulduk ablacım. Doğum günün kutlu olsun.
Ben: Teşekkür ederim de sen bana ne zaman abla demekten vazgeçeceksin.
Enes: Bundan sonra adınla hitap etmeye çalışacağım. Bu arada okuluna kayıt yaptırdım.
Ben: Sen ciddi misin? Bu harika bir haber. Eee annem nasıl izin verdi?
Enes: Ben evi terk ettim. Bundan sonra senle beraber yaşıcam.
Ben: Bunu sonra konuşcaz yakışıklım. Ve benimle beraber yaşaman konusuna gelince, benim için bundan güzel bir haber yok.
Enes: Canım Nur'um.

Yüzünün heryerini öptüm. Ve tekrar tekrar sarıldım. Eren'ede teşekkür etmeyi unutmadım tâbi ki. Sonra Enes'i bizimkilerle tanıştırdım. Çabuk uyum sağladı bize, yaşlar yakın olunca. Herkes sevdi Enes'i. Sonra bizimkiler bana çok mükemmel bir haber verdi.

İdil: Nur bazılarımız buraya taşındık ve okula kayıt yaptırdık.
Ben: Ohaa yaa canlarım benim. Kimler taşınıp kayıt yaptırdı?
İdil: Sima, Bilge, Buse, Başak, Gül, Ada ve sevgilileri; Kaan, Alp, Murat, Eser, Özgür, Ömer.

"BİZ SEVGİLİ DEĞİLİZ!!!"

Ömer ve Gül aynı anda bağırdılar.

Ben: Tamam canım bağırmayın bişey demedi kız. Bu arada nasıl kalıcaksınız?
İdil: Ben bilmiyorum valla. Onlara sor.
Başak: 2 ev tuttuk. Kızlar bir evde erkekler bir evde olarak yaşıcaz.
Ben: Hayırlı olsun. Ve herkese çok teşekkür ederim. Bu hayatımda geçirdiğim en güzel doğum günüm.

Herkes tebessüm etti. Konuştuk ve pastayı Enes'le beraber kestik. Pasta resimliydi, pastanın üstünde bizim mezuniyet fotomuz vardı.

Enes gitar çalıp şarkı söyledi. Valla kardeşim diye söylemiyorum çok güzel sesi var. Herkes dans etmeye başlayınca bende abimle dans ettim. Sonra eski okul zamanlarından konuştuk. Saat 00:13 olmuş herkesin hediyesini açmıştım. Onlar bana en büyük hediyeydi ama yinede çok güzel şeyler almışlardı. Eren'in hediyesi en güzel olandı.

Eren: Hediyeni aldın. Şimdi bir süprizim var sana.
Ben: Vaaayyy Eren Bey. Bekliyorum süprizimi.

Ayağa kaldırdı beni ve ellerimi tuttu. Ölüyorum galibaaa.

Eren: Bu zamana kadar sevdik birbirimizi, 2 sene geçti. Hep sevdim seni hep sevicem. Benimle Çıkar Mısın?
Ben: Evett. Seni çok seviyorum Eren.
Eren: Bende seni sevgilim.

Ellerini belime doladı. Bende boynuna doladım. Yanağımdan öptü, bende onu yanağından öptüm. Mükemmel bir duygu bu. Sımsıkı sarıldı. Bende ona sarılınca abim kıskançlık yaptı. Herkes alkışlarken Berk cafeden çıkıyordu. Bu da benim işime geldi.

Arda: Çek lan ellerini. Ona birtek ben öyle sarılabilirim.
Ben: Kıskanç abim benim.

Hayallerim gerçekleşmişti. Eren benim sevgilim olmuştu.

Gül: Ee biz nerde kalıcaz.
Ben: Eviniz yok mu?
Gül: Daha dün taşındık. Heryer dağınık.
Ben: Hee, tamam beş dakika bekleyin o zaman.

Hemen babama telefon açtım.

Ben: Babacım bizim otele haber ver. Benim arkadaşlarım geldi de otelde kalsınlar olur mu?
Hakan: Tamam kızım. Kaç kişiler?
Ben: Bir dakika babacim.
Ben: Arkadaşlar 2 kişi kalır mısınız yoksa tek kişi mi kalmak istersiniz.
Özgür: 2 kişi kalırız kardeşim.
Ben: Babacim 2 kişilik odalardan 18 tane ayırtır mısın?
Hakan: Tamam kızım yarım saate hazır olsunlar.
Ben: Tamam baba saol. Baba?
Hakan: Efendim?
Ben: 11 odaya kız kıyafetleri 7 odayada erkek kıyafetleri koydurtur musun?
Hakan: Hemen hallediyorum.

Bizimkilere döndüm.
Ben: Yarın alışverişe çıkıyoruz. 1 hafta sonra Antalya'ya tatile gidelim diyorum onun için. Kimler gelebilir.

Buraya taşınan arkadaşlarım el kaldırdı. Diğerlerinin işleri varmış.
Ben: Güzel yarın kız erkek alışverişe çıkıyoruz o zaman.

Arkadaşlarım, Eren, Enes, Arda, Gökhan, Ezgi ve Aslı (Lale'nin diğer adı) onayladı.

Gül: Tamam da arkadaşım aklıma bir soru takıldı benim. Biz 34 kişiyiz niye 18 oda istedin?
Ben: Anlamadınız mı?
Ömer: Biz anladıkta Gül biraz salak.
Gül: Sensin salak. Ayrıca Nur madem Enes bundan sonra sende kalacak niye otelde yatıracaksın kardeşini?
Ömer: Salak olabilir ama Gül haklı Nur? Neden?
Ben: Offf saçmalamayın yaaa. Enes abimlerde kalıcak artık.
Gül: Tamam ama yine bir yanlış var. Enes abinlerde kalıcak ise diğer 2 kişilik oda kimin için???

Herkes Gül'e hak verip benim cevabımı beklemeye başladı. Bende kahkaha atıp cevap verdim...

Ben: Hâlâ anlamadınız mı???

EN ÇILGIN YAZ TATİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin