MESAJIMI İLETMEMİŞSİN NUR

20 4 0
                                    

NUR'UN AĞZINDAN

Bu ses dünyada duymak istediğim son sesti.

Ben: Haklısın Yasemin Erman uzun zaman oldu ama görüşmemizi gerektirecek bir konu yok bildiğim kadarıyla.
Yasemin: Oğlumu benden çaldın!!
Ben: Ben senin oğlunu elinden çalmadım, kimbilir ne yaptın çocuğada evi terk etti?

Bir süre sustu. Yalan aramaya başladı. Bu arada "YASEMİN ERMAN" kendisi annem olur. 5 yıldır küs olduğum annem. Ama ona babamı aldattığı için küsmedim. Ona bana "Anneni Öldü Bil" diye mesaj attığı için küstüm.

Yasemin: Birşey yapmadım.
Ben: Yalan söyleme ve daha fazla konuşma defol!!
Yasemin: Beni dinlemek zorundasın ben senin annenim.
Ben: Benim annem 5 sene önce öldü, Yasemin Hanım artık hayal dünyanızda yaşamayın.

Daha fazla konuşmama izin vermeden bağırdı.

Yasemin: Sen benim en değerlimi çaldın bende senin en değerlini çalacağım. Ve ödeşeceğiz canım kızım.
Ben: Ben senin kızın değilim.( Resmen kükremiştim).

O sırada içeri Ahmet ve Mehmet abi girdi, ( güvendiğim 2 korumam).

Ben: Alın bu kadını buradan yoksa elimden bir kaza çıkacak.
Mehmet: Hemen efendim.
Ben: Abi bana sadece Nur de lütfen.
Mehmet: Peki Nur.
Ben: Bu kadını bir daha burda görmek istemiyorum, kimse bu kadını içeri almayacak.
Ahmet: Tamam Nur o iş bizde.
Ben: Saol abi. Bu arada bundan babamın haberi olmasın olur mu?

"Siz nasıl isterseniz."

Odadan çıktılar, off o kadını kim buraya sokmuştu. Hiç değişmemiş 5 senedir bir insan hiç mi değişmezdı yaaa. Onu görmemek için asla televizyon izlemezdim. Kendisi mankendi. Dünyaca ünlü bir manken o "YASEMİN ERMAN" dı. Kimse onun kızı olduğumu bilmezdi. Ama herkez beni ona benzetirdi, çünkü onun kopyası gibiydim. Onun annem olduğunu bilen kişiler; Enes, Eren, Gökhan, Arda, Ezgi ve Aslı.

Tekrar koşu bandına geçtim. O sırada yine biri bağırdı.

Mert: Babana mesajımı iletmemişsin Nur.
Ben: Git başımdan Mert şu anda seninle uğraşamam.
Mert: Korkuyorum demiyorsun da..
Ben: Şimdi ben sana bir mesaj iletiyim mi?
Mert: İlet bakalım,(alaycı bir tavırla).

Silahımı çıkarıp vurdum ayağından yere düşüncede yanına gidip bağırdım.

Ben: BEN-KİMSEDEN-KORKMAM.

Cevap vermeyice daha çok bağırdım.

Ben: Duydun mu lannn?!?

O sırada içeri Ahmet-Mehmet girdi.

Ben: Bunu alın ve Cemil Bey'e haber verin. Şunun yaralarına merhem olsun.
Mert: Benle dalga geçme, bunun bedelini en ağır şekilde ödeyeceksin. Sana hayatının en büyük acısını yaşatacağım.
Ben: Alın şunu, hâlâ saçma sapan konuşuyor.

"Hemen"

Offf ne gündü beee. Sinirlerim bozulunca daha fazla spor yapmamaya karar verdim. Otelin bahçesine çıkıp sigaramı yaktım. 3 tane içtikten sonra pakedi cepime koydum.

Evet sigara içiyorum ama bunu Gökhan dahil kimse bilmiyor.

Ağır adımlarla babamın ofisine girip silahı yerine bıraktım, ve ofisten çıkıp odama geldim tam kapıyı açacaktım ki arkadan yine tanıdık bir ses geldi. Ama bu sefer korkudan ellerim titremeye başlamıştı.

X: Herşeyi gördüm Nur açıkla hemen.

Vasiyetim "BENİ SEVGİLİMİN GAMZELERİNE GÖMÜN".

Şimdi yandım!!!

EN ÇILGIN YAZ TATİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin