SİLAH, SPOR

20 5 0
                                    

BERK'İN AĞZINDAN

Hemen çıktım cafeden. Nur'a benim Nur'uma çıkma teklifi etmişti o şerefsiz. Ve Nur bunu kabul etmişti. Nur bana aitti, şu anda olmasa bile benim olacaktı. 8 senedir her akşam başka kızlarla birlikte olmuştum ama hep Nur'u düşünüp durdum. Benim olduğunu onunla sevgili olduğumu düşündüm hep. Benden başka kimse Nur'a dokunamazdı, buna asla izin vermezdim, vermicektim de. O Eren denen şerefsizi ellerimle öldüreceğim.

Hızla kapıyı açıp arabaya bindim. Hemen bara sürdüm. Bu akşam aynı yolla rahatlayacaktım. Başka bir kızın kollarında onu Nur olarak düşünerek.

EREN'İN AĞZINDAN

Nur kafayı mı yemişti? Bütün gece benle aynı odada mı kalmayı mı düşünüyordu?

Hayır hayır Nur öyle bir değildi daha ilk günden sevgilisiyle aynı odada kalmazdı.
İNŞALLAH

ARDA'NIN AĞZINDAN

Nur'un dediklerini tekrar tekrar düşünüyordum. Eren'le bütün gece aynı oda ona izin vereceğimi sanıyorsa kesinlikle yanılıyordu. Ölürüm yinede izin vermem.

ENES'İN AĞZINDAN

Yavv yine ne diyordu bu değişik?? Ama bir işler karıştırıyordu bundan emindim. 5 senedir Nur'u tanımama rağmen kesinlikle emindim Eren'le aynı odada kalmazdı. Odayı büyük ihtimalle kendi için istemişti ama "NEDEN"???

GÖKHAN'IN AĞZINDAN

Nur'un morali bozulmuştu belli oluyordu. Ama kimse farketmemişti, çünkü Nur duygularını saklamakta ustaydı. Bende pek işe yaramıyordu tâbi. Büyük ihtimalle eniştem yüzünden moreli bozulmuştu. Nur'un doğum gününü unutmuş olmalıydı ve Nur bu yüzden otele spor yapmak için gidiyordu. Kuzenimi birazcık tanıyorsam haklıydım her zamanki gibi...

NUR'UN AĞZINDAN

Bunları meraklandırmak morelimi biraz düzeltmişti. Morelimin bozuk olma sebebi ise babamın doğum günümü unutmuş olmasıydı. Düşüncelerimden abimin sesi ile ayrıldım.

Arda: Nur?
Ben: Efendim abi.
Arda: Sen daha 16 yaşındasın.
Ben: Dalga mı geçiyorsun abi?
Arda: Daha ilk günden Eren'le aynı odada kalamazsın.
Ben: Dalga mı geçiyorsun abi benlee!? Kim dedi Eren'le aynı odada kalacağımı?
Arda: Ne yani kalmayacak mısın?
Ben: Ayy delirdi iyice bu yaaa!! Kalmayacağım tâbi ki.
Gül: O zaman 18. Oda kimin için? Sen bizi salak sandın herhalde, 2 kişilik odada kimle kalacaksın?!?
Ömer: Salak sanmadı sen salaksın zaten Gül.
Gül: Sen bir sus ya. Ayrıca bana diyene bak, salağın önde gideni.
Ben: Sevgili atışmanız bittiyse konuya dönelim.

"YA KAÇ DEFA SÖYLEYECEĞİM BEN BUNLA SEVGİLİ DEĞİLİM"

Öyle bir bağırdılar ki kulak zarım patlayacak sandım. Ama onlardan daha yüksek sesle bağırdım.

Ben: Yeter be birşey demedik. Susun artık ayrıca konuya geri dönersek, ben o odayı kendim için istedim. Çünkü babamı tanıyanlar ne kadar uyanık olduğunu bilirler. Ben babama "Babacim birde tek kişilik oda olsun deseydim kesin işkillenirdi. O yüzden yani.

Herkes anlamış gibi ses çıkarırken Gül'ün bana başka bir soru daha soracağını anlamam uzun sürmedi.

Gül: Tamam ama benim hala anlamadığım birşey var.
Ömer: Al işte salak.
Gül: Ya sen artık bir susar mısın? Nur evin varken neden otelde kalacaksın??

Bu kıza salak diyorlardı ama en akıllı buydu. Hemen bir yalan düşünmeye başladım.

Ben: Çünkü oteli bilmiyorsunuz büyük ihtimalle o yüzden. Sabah zorluk çekmeyin diye geliyorum.

Kimse yalanımı yememişti ama üstelemedile de. Canım arkadaşlarım benim.

Arda: İyi bakalım öyle olsun fıstık.
Ben: Öyle zaten abicim.

Bana yine inanmamıştı, ama inanmış gibi kafasını salladı. Eren'e sarıldım ve yanağından öptüm kocaman, o da bana sarılıp alnımdan öptü. Enes'e sarıldım ve onuda öptüm, ablamlara ve Gökhan'ada sarıldım. Sıra abime gelince onada sarıldım. Tam çekilecekken daha sıkı sarılıp;

Arda: Yalanını yemedim ama fazla üstelemicem. Çünkü sana güveniyorum fıstığım. Senin bildiğin birşey vardır.
Ben: Sen birtanesin abi seni seviyorum.

Ayrıldık ve ben hadi gidelim dedim ve yola çıktık. Her ne kadar Eren beni bırakmak konusunda ısrar etsede kabul etmeyip yalnız gitmek istediğimi söyledim. O da çok üstelemeyip sen bilirsin dedi.

Arabama bindim, diğerleride arabalarına binince gaza bastım. Ağlamamak için kendimi çok zor tutuyordum. Babam doğum günümü hatırlamamıştı ilk defa. Demek ki işleri çok yoğun diye geçiştirmeye çalıştım.

Aslında otele gitmeye korkuyordum. Çünkü ilk orada bıçaklanmıştım, Mert tarafından. Babana bu mesajımı ilet demiş ve beni bıçaklamıştı. Mert benle yaşıttı. Ve babamla düşmanlığı vardı ama ne olduğunu bilmiyordum.

Otele gelmiştik anahtarlarımızı alıp yukarı çıktık.

Ben: İyi geceler arkadaşlar, bir sorun çıkarsa resepsiyonu veya beni arayabilirsiniz.
Ada: Sanada iyi geceler canım. Birşey olursa rahat ol ararız.
Ben: Tamam.

Hemen odaya girip dolabın kapağını açtım. Vayy bee herşey vardı içinde. Hemen spor bir şort, sporcu atleti ve spor ayakkabı alıp giydim makyajımı silip saçlarımı topladım. Odadan çıkıp babamın ofisine gittim. Kapı kitliydi, ama bana sökmezdi. Hemen cebimden tel tokayı çıkarıp kapıyı açtım. İçeri girdim ve kasanın yanına gittim. Şifreyi girip kasayı açtım. İçinden silah alıp içini doldurdum. Ne olur ne olmaz bu sefer dikkatli olmam lazımdı. Silahı belime yerleştirip çıktım odadan.

Spor salonuna indim, bu saatte burda spor yapıyor olmamın nedeni şu anda açık bir spor salonu bulamazdım, ayrıca geçen seferde sokakta bıçaklanmıştım. En iyisi yakında kendime eve yakın bir spor salonu almaktı.

Koşu bandına geçtim daha başlayalı 5 dakika bile olmamıştı ki arkamda tanıdık bir ses duymamla irkildim.

X: Görüşmeyeli uzun zaman oldu"Nur Poyraz".

EN ÇILGIN YAZ TATİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin