NUR'UN AĞZINDAN
Arkamı yavaşça döndüm.
Ben: G-gökhan
Ben: Geç çabuk odaya konuşcaz.
Ben: T-ta-tamam.Çok kötü kekelemiştim. Allah kahretsin yaa ama hâlâ korkudan titriyordum. Gökhan bunu anlamış olacak ki anahtarı alıp kapıyı açtı. Sonra beni itledi, içeri sokup kapıyı kapattı. Off acayip tırsıyordum. Eğer Mert'i vurduğumu görmüşse sadece biraz kızardı, büyük ihtimalle sigara içtiğimi görmüş olacak ki öfkesi gözünden okunuyordu.
GÖKHAN'IN AĞZINDAN
Nur'u çok merak etmiştim, çünkü yine otele gitmişti. İlk orada Mert şerefsizi bıçaklamıştı onu. Hemen arabanın anahtarlarını alıp evden çıktım. Arabaya binip çalıştırdım ve Nur'u aradım açmadı 5 kere daha aradım ama açmadı içimdeki korku çok daha büyük bir hal alıyordu. Hemen oteli aradım. Bir kadın açtı tam konuşacakken Nur'un sesini duydum.
Nur: Ben senin kızın değilim!!!
Halam mı gelmişti. Hemen telefonu kapayıp daha hızlı sürdüm arabayı. Halam kesin Nur'u delirtmişti. Bir kaza çıkmadan yetişmem lazımdı. İçimdeki korku artarken otele gelmiştim. Hemen spor odasına geçtim ve camdan Nur'u gözetlemeye başladım, çok sinirlenmişti ama sakin davranmaya çalışıyordu. O sırada Mert piçi girdi içeri ve bende onları dinlemeye başladım.
Mert: Babana mesajımı iletmemişsin Nur.
Nur: Git başımdan Mert şu anda seninle uğraşamam.
Mert: Korkuyorum demiyorsun da..
Nur: Şimdi ben sana bir mesaj iletiyim mi?
Mert: İlet bakalım,(alaycı bir tavırla), Nur silahını çıkardı, hayır yapmaz-Vurdu ayağından, yere düşüncede yanına gidip bağırdı.
Nur: BEN-KİMSEDEN-KORKMAM.
Cevap vermeyice daha çok bağırdı, ve ben daha çok korkmaya başladım, bu Nur olamazdı. Bu benim kuzenim Nur kesinlikle olamazdı.
Nur: Duydun mu lannn?!?
O sırada içeri Ahmet-Mehmet girdi, Nur'un korumaları.
Nur: Bunu alın ve Cemil Bey'e haber verin. Şunun yaralarına merhem olsun.
Bu durumda bile dalga geçiyordu yaa helal olsun.
Mert: Benle dalga geçme, bunun bedelini en ağır şekilde ödeyeceksin. Sana hayatının en büyük acısını yaşatacağım.
Nur: Alın şunu, hâlâ saçma sapan konuşuyor."Hemen"
Üçü dışarı çıkınca otelin bahçesine çıktı, temiz hava almak iyi geliyordu ona. Ama o ne yapıyordu öyle, sigara mı hayır yapmamalıydı. Benim başıma gelenleri bile bile sigara mı içiyordu yani?? Sinirden gözüm dönmeye başlamıştı. Sakinleşmeye çalıştım.
3. sigarasını bitirip pakedi cebine koydu. Yavaş yavaş adımlarla eniştemin ofisine doğru yol aldı kapıya gelince tel tokayla kapıyı çok rahat açıp kasaya gitti, silahı bıraktı, ben hemen saklandım. Sonra odasına gitmeye başladı kapıyı açacağı sırada bağırdım. Elleri titremeye başladı.NUR'UN AĞZINDAN
Yatağa oturup parmağıyla karşısını gösterdi, hemen oturdum. Ama çok korkuyodum, kesin görmüştü sigara içtiğimi.
Gökhan: Anlat.
Ben: Neyi?
Gökhan: Nur zorlama anlat dedim.
Ben: Ö-özür di-dilerim. Ben aslında sadece arada sırada yapıyor-
Gökhan: Anlamadım? Sen arada sırada adam mı vuruyorsun, Mert sana ne yaparsa yapsın bunu yapmaman gerekirdi. Sakin olmalıydın.Ne yani görmemiş miydi? Ohhh çok şükür Allahc 'ım. Sesli bir şekilde nefes verdim.
Gökhan: Kusura bakma biraz sert çıkıştım, aslında vurmakta haklıydın. Yoksa o seni vuracaktı.
Ben: Herşeyi gördün mü, baştan sona?
Gökhan: Hayır seni 6 kere aradım açmayınca oteli aradım, sonra senin bağardığını duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN ÇILGIN YAZ TATİLİ
Teen FictionÇılgın yazdığına bakmayın. Macere ve aksiyon dolu bir hikaye Bu Nur Poyraz'ın hikâyesi, kavgalar, düşmanlar ve sırlar dolu bir hikaye.. Nur Poyraz: 4 yaşından beri dövüş sanatlarıyla uğraşıyor, 7 yaşından beri silah kullanmakta usta. Babasına düşkün...