#17

5.3K 369 282
                                    

Typy dziewczyn w szkole
Część 1.


1. Typ goryla

Wozi się grupą po szkole i zaczepia każdego kto na niego spojrzy. Sprawia wrażenie pewnego siebie, któremu nikt nie odważy się sprzeciwić. Problemem staję się odłączenie od grupy. Traci pewność siebie, staję się płochliwy-jest bardziej odważny przy kolegach.

2. Typ Barbie

Brzmi dziwnie, ale każdy w klasie ma taka osóbkę. Zawsze modnie i bogato ubrana, patrzy na wszystkich z góry, zimna i niesympatyczna. Uwielbia komentować wygląd koleżanek.

3. Typ wrony

To one wprowadzają do szkoły najwięcej zamieszania. Ciągle głośne,ciągle energiczne, ciągle biegające. Ogółem jedno wielkie ADHD. Mają potrzebę stale być w centrum zainteresowania. Trzeba przyznać, że im się to udaję, ponieważ ciężko nie spojrzeć na kogoś rozbijającego się z krzykiem po korytarzu ...

4. To co, że wyglądam jak idiota. Jest śmiesznie !

Nie obchodzi ich co ludzie o nich myślą. Są sympatyczni i rozluźniają wszystkie spięcia w klasie. Zawsze odwalają coś na co nikt inny by się nie odważył. Mają super poczucie humoru.

5. Typ kujona

Gdy na przerwach się uczy i ciągle czyta książki jest wyzywana od kujonów i osoby bez hobby. Jednak do kogo się idzie gdy nie pamiętamy kiedy będzie kartkówka, gdy potrzebujemy pomocy na sprawdzianie lub nie wiemy nic o apelu ? No właśnie ;) Dzięki nim mamy do kogo się zwrócić gdy pogubimy się w terminach lub zapomnimy zadania domowego.

Poradnik Ucznia ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz