H.1

210 4 2
                                    

OMG, ik heb er zoveel zin in! Ik kan niet meer wachten! Zegt Jasmine. Ik kan ook niet meer wachten! Zegt Anna blij. We gaan gewoon naar Amerika! Ze gaan vroeg naar bed, want ze moeten in de nacht naar Schiphol.
In die nacht
Ze worden vroeg wakker gemaakt door de wekker.
Pov Jasmine
Ugh, stomme wekker! Zeg ik boos. Ik hoor Anna nog wat mopperen, ik stoot haar aan.
He slaapkop! Wordt eens wakker. Ughugh hoor ik naast me terwijl ik uit bed stap. We gaan vandaag naar Amerika!
Ze zegt heel zacht dat ze het supertof vindt, ik weet heel zeker dat het de leukste 6 weken van m'n hele leven gaat worden. Ik maak wat ontbijt voor ons 2en en we eten het op mijn bed. Als we het op hebben kleden we ons aan en worden we gebracht met de taxi naar Schiphol.
Eenmaal aangekomen op Schiphol
Ieeee! Gillen we allebei in koor.
Een paar uur later nadat we in winkels hebben gekeken voor spulletjes, wordt er omgeroepen naar welke gate we moeten.
Aangekomen in het vliegtuig
Het is heel lang vliegen, dus besloten we om een film te gaan kijken, muziek te luisteren, boeken te lezen, naar buiten te staren en natuurlijk te slapen. En zo kwamen we onze vlucht door. Nadat we onze koffers hadden gevonden, liepen we naar een taxi parkeerplaats. Er stonden er wel 20! We kozen er 1 uit en legden uit waar we naar toe moesten in ons slechte Engels 😂. We legden onze spullen achterin en gingen zitten. Even later kwamen we aan bij ons vakantiehuis wat je eigenlijk gewoon villa kon noemen, zo groot alleen voor ons 2en! Maar goed, we versierde het hele huis in onze stijl en na 2 uurtjes waren we al klaar. Zo, dat is gedaan. Laten we even rustig op de bank liggen. Zei Anna uitgeput. Ik knikte en we gingen languit op de enorme bank liggen, want ja, we zijn toch maar met z'n 2 en. Zo vielen we in slaap.

Halooooo, leuk dat jullie mijn boek lezen! Ik ben nu op vakantie en ik blijf 2 weken weg. Dus ik weet niet of ik nog op vakantie ben als ik dit hoofdstuk upload, maar ik denk het niet. Oke, ik heb niets meer te zeggen dus ik ga nu met het volgende hoofdstuk verder.

Xxxjes Bo

Fan Love (ft Cameron Dallas)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu