H.3

116 3 0
                                    

Ik schrok en deinsde achteruit

Pov Anna
Schrok ik van een vogel, serieus.
Jasmine lacht me uit, maar het was ook best grappig. Dus ik lach mee. We gaan weer liggen en val ik bijna in slaap. ik hoor een onbekende stem. Hey dames. Ik doe m'n ogen open en zie een vet knappe jongen voor me staan. Ik krijg door dat ik zit te staren en zeg nog snel hoi terug.

Pov Jasmine
Ik zag dat Anna staarde naar hem. Hij begon zacht te lachen en ging naast haar zitten. Volgens mij vond ze dat wel leuk. Ze begonnen een gesprek en ik ging weer liggen. Ik deed m'n ogen weer open omdat ik hoorde dat ze opstonden. En inderdaad, ze stonden op. Ik bleef kijken wat ze deden. Tot mijn verbazing zoenden ze elkaar op de mond, en die jongen liep weg.

Pov Anna
Nadat ik Jack had gezoend op de mond voelde ik even alsof ik in de wolken was. Ik zag Jasmine verbaasd kijken en ging het uitleggen.
Oh dus zo, je hebt een vriendje! Zegt Jasmine blij. Ik knik en we gaan weer zonnen. Ik kijk nog even naar haar om en zij naar mij. Nu jij nog. Zeg ik. Jep. Zegt ze alsof ze er geen zin in heeft. Ik laat het maar en doe mijn ogen dicht. Ik val bijna in slaap, als ik wakker wordt gemaakt door Jasmine. Ik zie dat ze verbaasd naar haar telefoonscherm zit te kijken. Wat is er? Vraag ik. Ze antwoord niet en ik duw haar, ze valt om. Ik vraag nog een keer wat er is en dan reageert ze wel.

Cliffhanger!!! Ik haat het ook altijd, maar goed. Ik ben nog steeds op vakantie in Belgie en heb geen idee wanneer ik dit upload. Maar tot de volgende keer!

Xxxies

Fan Love (ft Cameron Dallas)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu