H.2

138 3 0
                                    

Zo vielen ze in slaap

Pov Anna
Ik word wakkergeschud door Jasmine. Ik mompel nog wat maar sta dan wel op.
Ik loop naar het terras en zie alleen maar blauwe lucht. Het wordt een prachtige dag vandaag, wat zullen we gaan doen? Schreeuw ik door het huis zodat Jasmine het hoort die in de keuken staat. Ik loop naar haar toe en hoor haar zullen we naar het strand gaan! zeggen. Ik vind dat goed en ga me aankleden. Jasmine doet dat ook en na een kwartiertje hebben we onze bikini al aan en waterproof mascara op, je moet er natuurlijk wel goed uitzien voor de jongens 😏.
We pakken al onze spullen en vertrekken met de taxi. Weer in m'n slecht Engels leg ik uit dat we naar het strand willen.

Eenmaal aangekomen op het strand

Pov Jasmine
Wat is het prachtig hier! Zeg ik bewonderend. En Anna trekt me mee het zand op. We leggen onze handoeken neer en zetten de parasol op. Zullen we zwemmen? Zegt Anna. Ik kon nog geen antwoord geven en ze trok me alweer mee. Nadat we hebben gezwommen gingen we op onze handoeken liggen om te zonnen. Maar eerst smeerden we ons goed in.

Pov Anna
Terwijl we ons goed insmeerden keek ik goed op het strand rond. Toen ik achter me keek zag ik heel veel jongens. Toen ik weer voor me keek schrok ik en deinsde achteruit.

Benieuwd waarvan Anna schrok? Ja he, maar dat komt pas in het volgende hoofdstuk.

Xxxies

Fan Love (ft Cameron Dallas)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu