H.14

59 3 0
                                    

Het meisje keek beschaamd en heel verdrietig

Pov Jasmine
Nadat Nash op het beeld kwam begon de film. We keken The First Kiss.
Hij was echt heel romantisch, en Cam had steeds mijn hand vast. Soms zoende hij mij op mijn lippen.
Toen de pauze net voorbij was, zag ik dat Dena op Blake zat/lag. Ze gingen helemaal achter in het hoekje zitten.
Ik bleef kijken, en zag dat ze zoenden. En volgens mij zag ik ook dat Dena Blake z'n T-shirt uit deed! Blake deed dat ook bij Dena en toen kwam de broek. Ze zaten nu in hun ondergoed. Niemand zat op de laatste rij. Cam draaide mijn hoofd naar hem toe en zoende me. Ik keek weer terug naar Dena en Blake en ik zag dat Dena op en neer bewoog! Zag ik dat goed!? Ik knipperde een paar keer, en ik zag het nog steeds! Dit kan niet waar zijn, dacht ik. Cam vroeg aan mij wat er was en ik zei dat Dena en Blake aan het...
Cam onderbrak me en pakte zijn telefoon. we gingen kruipend over de grond, zo naar Dena en Blake. Cam zag het nu ook. Toen we naast hun zaten, begon Cam met filmen. Even later stootte ik Dena aan. Ze schrok heel erg en verbergde haar lichaam met haar shirt, Blake deed hetzelfde.
Ik: Wat waren jullie aan het doen?
Dena: Niks hoor.
Ik: Maar waarom lag je dan op Blake?
Dena: Euhm, er zat iets op z'n T-shirt.
Ik: En dan moet je hem helemaal uitkleden?
Dena: Ja, er zat ook iets op z'n broek.
Ik: En waarom bewoog je dan toen je op hem lag?
Dena: Om het schoon te maken.
Ik: Okee. Ga lekker verder en hou het wel schoon he?
Dena en Blake knikken allebei en als Cam en ik terug op onze plaatsten zitten lachen we in een deuk.
Cam: Hoe het wel schoon he? Dat was een goeie! Hahahahahahaha.
Ik: Ja! Hahahahaha.
En toen keken we de film weer.

Ik zal er voortaan bij zetten hoeveel woorden het zijn.

349 woorden

Fan Love (ft Cameron Dallas)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu