En dan begint echt de show
Pov Jasmine
Ik en Anna gaan in de zaal zitten. Er komen allemaal meisjes op me af en willen een handtekening en op de foto. Als ik ze allemaal heb gehad, ga ik weer kijken naar het optreden.Na het optreden
Ik, Anna en de boys lopen naar buiten. Daar staan allemaal weer gillende meisjes. Ze willen met ons op de foto en willen handtekeningen. Ik zie dat niemand naar Anna gaat. Ik loop naar haar toe en sla een arm om haar heen. En een paar meisjes lopen naar ons toe. Nu gaan we allebei op de foto met een meisje erbij. Als we klaar zijn komt Aaron naar me toe gelopen en zegt dat ie me even alleen wilt spreken.
Pov Aaron
Ik heb gevraagd aan Jasmine of ik even met haar alleen kan spreken. Ze knikte en liepen samen naar een hoekje.
Ik: Euhm, ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen.
Jasmine: vind je me leuk!?
Ik: NEE! Ik bedoel ja, je bent wel leuk maar niet op een liefde manier zegmaar.
Jasmine: oh, gelukkig. Hihi.
Ik: Ik vind Anna leuk.
Jasmine: Oh! Wat leuk!
Ik kijk naar de grond.
Jasmine: Maar je weet wel dat ze een vriendje heeft die jij heel goed kent.
Ik: Ja, en daarom vraag ik jou om hulp.
Jasmine: Oke, maar ik weet niet echt of ik je kan helpen. Ik zou gewoon het gewoon aan haar zeggen dat je haar leuk vind. Ik weet zeker dat ze jou ook leuk vindt. Alleen Jack zit in de weg.
Ik: oke, dus ik moet gewoon zeggen van, ik vind je leuk alleen je hebt een vriendje en je kan niet vreemdgaan.
Jasmine: Ja! Probeer het gewoon, we zien wel.
Ik: Oke! Dankje.
Jasmine: Geen probleem!
Ze geeft me een knuffel.Pov Anna
Ik sta bij Cam en vertel over hoe ik fan van hem ben geworden en dat ik hem zo leuk vind.
En dan komt Aaron naar me toe gelopen en zegt dat hij wat aan me moet vertellen. Ik loop met hem mee naar een hoekje waar zonet Jasmine en hij ook stonden.
Ik: Wat moet je vertellen?
Aaron: Ik vind je leuk en wil een relatie.
Ik: Oh, maar je weet dat ik een vriendje heb.
Aaron: Ja, maar... ik weet niet hoe ik het anders moet doen.
Ik: Ja, sorry maar er is zeker wel iemand anders waar je hart sneller voor klopt. Ik bedoel er zijn duizenden meisjes die je vriendin willen zijn.
Aaron: Ja, dat weet ik, maar mijn hart klopt sneller voor jou. Ik hou van je, ik vind je leuk!
Ik: Sorry, ik kan het echt niet maken tegenover mijn vriendje en jou vriend. Hopelijk snap je dat.
Aaron: Ja, maar...
Ik loop weg, hij moet snappen dat ik dat niet kan maken.
Ik loop huilend naar Jasmine toe en knuffel haar.Zo dat was H.8 alweer. Ik ben nog steeds op vakantie, maar ben nu in Frankrijk. Gelukkig is de wifi hier veeeeel beter en kan ik uploaden. Op de vorige camping was ie bedroefd slecht. Ik blijf hier tot vrijdag en het is nu dinsdag. Dan ga ik weer naar een andere camping in Frankrijk. Hopelijk is de wifi daar net zo goed als hier.
Xxx
JE LEEST
Fan Love (ft Cameron Dallas)
FanfictionJasmine en Anna ontmoeten hun idool, CAMERON DALLAS! Cameron ziet wel wat in Jasmine, maar Jasmine ook in Cameron?