Hij kijkt verbaasd, maar loopt toch mee
Pov Cam
Jasmine roept me en ik loop mee.
We zijn in de woonkamer.
Ik: Wat is er?
Jasmine: Wat is er met je gebeurd? Wat heeft ze met je gedaan?
Ik: Waar heb je het over?
Jasmine: Ze heeft iets met je gedaan, waardoor je onze relatie bent vergeten en haar leuk vind.
Ik: Onze relatie? We hebben niets gehad!?
Jasmine pakt haar telefoon en laat foto's van ons zien. Ik zie dat we elkaar zoenen op de mond en enz.
Ik: Maar daar weet ik helemaal niets van! Ik ben verliefd op Lisa en op niemand anders!
Jasmine krijgt tranen in haar ogen zie ik.
Ik weet het niet, maar ik heb wel zo'n gevoel bij haar. Een vertrouwd gevoel, dat vind ik fijn.
Ik troost haar.
Ik: weet je wat raar is? Ik heb een vertrouwd gevoel, bij Lisa niet.
Jasmine: Dat is niet raar! We hebben al 3 weken. En dat hoort bij een relatie.
Ik: oke, ik geloof je dat we een relatie hadden.
Jasmine: voel je ook vlinders in je buik?
Ik: een beetje.
En dan drukt ze haar lippen op de mijne. Ik wou haar eigenlijk wegduwen, maar ik voelde een gevoel dat ik bij haar hoor.
Ik zie dat Lisa binnenkomt en kijkt ons verbaasd aan.
Lisa: Cam! Wat doe je me aan!?
Jasmine: Wat doe je mij aan! Jij hebt Cam van me afgepakt!
Lisa: wat zeggen jij!? (@alpacaxprinces hahahah)
En ze kijkt naar mij.
Ik hou Jasmine bij me en dat zegt haar al genoeg.
Lisa: Oke, jij wint. Ik heb Cam een liefdesdrankje gegeven en wie hij als eerste zoende, werdt hij verliefd op. Ik heb hem dus meteen daarna gezoend. En ja, toen is hij verliefd op mij geworden.
Cam: Jij vieze.. en ik word onderbroken door Jasmine die haar lippen op de mijne drukt.
Ze trekt na een tijdje terug en lopen hand in hand weer naar Nash's kamer.
Ik zie Lisa nergens zitten en grijns. We lopen naar het bed en gaan daar opzitten.
Ik: I love you.
Jasmine: I love you to.
En we geven elkaar weer een zoen op de lippen.364 woorden
JE LEEST
Fan Love (ft Cameron Dallas)
FanfictionJasmine en Anna ontmoeten hun idool, CAMERON DALLAS! Cameron ziet wel wat in Jasmine, maar Jasmine ook in Cameron?