H.15

52 2 0
                                    

En toen keken we de film weer

Pov Cam
Jasmine moest even naar de wc en liep weg.
Toen ze net de deur uit was werd ik aan mijn arm getrokken door een fan.
Ik zei dat ze me los moest laten, maar ze deed het niet. Ze duwde me op de grond en sleepte me mee de deur uit.
Niemand merkte wat. Toen we op de gang waren stond ik op en wou terug lopen. Maar ze hield me tegen. Ze vloerde me en sleepte me weer mee. Ik had zoveel pijn aan me hoofd van die val dat ik bewusteloos was.
Toen ik weer wakker werd, zag ik dat ik lag op een bed. toen zag ik dat ik geen shirt en broek aan had, alleen mijn onderbroek (natuurlijk van Calvin Klein) en toen keek ik naast me.

WAAR IS CAM! Zei ik zo hard mogelijk!
(Trouwens, dit is pov Jasmine. Ik vond het wel een leuk "inkomertje")
Anna: Weet ik niet.
Ik: Hoezo weet je dat niet!
Anna: Ik keek de film.
Ik: Heb je niets gemerkt dan!
Anna: Nee.
Ik: Niemand!?
Iedereen knikt nee.
Ik pak mijn telefoon en bel Cam.
KUT, HIJ NEEMT NIET OP!
Ik ren naar buiten, maar ik zie geen Cam.

Pov Cam
En toen keek ik naast me
Ik zag een meisje staan die ik herken. Ze kleedde zich uit, ze had alleen maar een onderbroek en haar bh aan. Ze draaide zich om en ik zag haar voorkant.
Je bent wakker. Zei ze heel lief.
Ik knikte en ze kwam naar me toe gelopen. Ze kwam op me zitten. Ik dacht ineens aan Jasmine!
Ik: Jasmine!
Zij: Wie is dat?
Ik: Mijn vriendin! Waar is ze!?
Zij: Je vriendin, hm interessant.
Ik: Wat wil je van me, en hoe heet je!?
Zij: Ik wil je vriendin zijn, en ik heet Lisa.
Ik: Nee! Ik wil m'n eigen vriendin terug!
Zij: Dat gaat niet lukken. Of ik word je vriendin en ik laat je vrij, of je wilt me niet en dan gaan er erge dingen met je gebeuren wat je niet wil. Het ligt aan jou.
Ik: Ik wil weg hier!
Ze pakt een glaasje met iets erin.
Ik krijg het in mijn mond.
Zij: zo, wie hij als eerste zoent, word ie verliefd op.

Ze komt dichterbij en zoent Cam.
Ze maakt Cams handen en voeten los.
Cam gaat overeind zitten en staat op.
Hij gaat voor haar staan, en slaat z'n handen op haar heupen. Hij trekt haar dichterbij en ze zoenen weer.

417 woorden



Fan Love (ft Cameron Dallas)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu