Ik loop huilend naar Jasmine toe en knuffel haar.
Pov Jasmine
Anna komt naar me toe gelopen en ik vraag wat er is.
Anna: Aaron wilt me van Jack afpakken.
Ik weet dat het niet zo is, en dat ie het niet zo aan haar heeft gezegd.
Ik: Dat zou die nooit doen.
Anna: Nou, hij zei dat-dat ik het met Jack moest uitmaken.
Ik: Wat zei hij precies?
Anna: Euhm, euhm. Ik wil verkering met je dus je moet het uitmaken met Jack. Of anders ga ik je stalken, voor altijd.
Ik: WAT! Dat geloof ik niet.
Anna: Echt waar!
Ik: An, ik denk echt dat je overdrijft. Zo is Aaron niet.
Anna: Jawel! Hij is echt gemeen!
Ik: Ik ga wel even met hem praten.
Anna: NEE! Euhm, dat is niet nodig. Euhm, ik doe het zelf wel.
Ik: Nee joh, laat mij maar even met hem praten.
Anna: NEEHEE!!! DAT GA JE NIET DOEN!!! IK DOE HET ZELF WEL!!!
en met die laatste woorden loopt ze weg en gaat naar Aaron toe. Ik ga naar Cam en vraag of ik op z'n rug mag. Hij knikt en ik spring erop. Hij rent rondjes langs iedereen. En zo ook langs Anna en Aaron. Als we er dicht bij staan waar ze ons niet kunnen zien, zeg ik tegen Cam of hij wilt stoppen met rennen en geen geluid wilt maken. Ik luister Anna en Aaron af. Ik hoor hun gesprek.
Anna: Oke, dus als Jasmine vraagt over of je me bedreigt met stalken zeg dat het zo is. Ja?
Aaron: Ja, maar hoeveel krijg ik ervoor?
Anna: 150 euro?
Aaron: Deal!
En ze geven elkaar een hand. Ik zie dat Anna me gaat zoeken en zeg tegen Cam dat hij weer mag gaan rennen. Hij gaat expres langs Anna en ik hoor dat Anna me roept. Cam stopt en ik spring eraf.
JE LEEST
Fan Love (ft Cameron Dallas)
FanfictionJasmine en Anna ontmoeten hun idool, CAMERON DALLAS! Cameron ziet wel wat in Jasmine, maar Jasmine ook in Cameron?