Ik vraag nog een keer wat er is en dan antwoord ze wel
Pov Jasmine
Ik:MAGCON!
Anna:wat is er met Magcon!?
Ik:HIER!
Anna:Is Magcon hier!?
Ik:NEEHEE!
Anna:waar dan!?
Ik:IN DE STAD!
Anna:nu!?
Ik:MORGEN!We gillen allebei heel hard en het hele strand kijkt naar ons op. Maar dat maakt ons niets uit, want wij gaan naar Magcon wat we al zooo lang wouden! We pakken tegelijk al onze spullen en rennen zowat (met al die spullen) naar huis. Ik bestel de kaartjes en Anna ruimt de spullen op. Als ik boven aankom heeft Anna haar kleding voor morgen al klaargelegd. Ik kom met een teleurgesteld en verdrietig gezicht binnen. Ik zie haar heel blij kijken en als ze naar mij kijkt verandert haar gezicht. WAT IS ER!? Vraagt ze zo rustig mogelijk. Ik kijk naar de grond en zeg aan haar dat de kaartjes zijn uitverkocht.
Ze trekt zo een verdrietig gezicht dat het echt heel grappig is. Ik begin te lachen. WAT!? Vraagt ze bot. It's just a prank bro (Snapking en armoowasright grapje) ze kijkt blij maar toch ook weer boos. Ze draait zich om en gaat weer verder met haar kleren uitzoeken. Vond je het niet grappig? Vraag ik voorzichtig. NEE! Zegt ze boos. Als we klaar zijn duiken we in bed en praten het uit. Als we het uitgepraat hebben geven we elkaar een knuffel en gaan slapen.De volgende hele vroege ochtend
Pov Anna
De wekker gaat en ik kleed me meteen aan. Jasmine maakt ontbijt voor ons en we smikkelen het lekker op.
Dan ga ik tandenpoetsen en gaan. We roepen een taxi en rijden naar een gebouw. Het staat er vol met allemaal meisjes en wringen ons er doorheen. Als we eindelijk bij de ingang zijn, lopen we naar een hele grote zaal die ons aangewezen werdt. Als iedereen binnen is begint de show en alle Magconboys komen het podium op. We wringen ons weer naar voren en dan staan we vooraan.Pov Jasmine
Ik zie Cam naar mij knipogen en ik voel al vlinders in mijn buik. Halverwege de show raakt Jacob een paar handen aan, en zo ook die van mij. Ik ben geen fan van Jacob, maar een hand krijgen van een beroemde jongen is natuurlijk altijd leuk. Daarna zie ik dat Cam ook een paar handen aanraakt. Hij komt ook langs onze kant, maar ik kom er niet bij. En toen kwam het moment, hij pakte alleen mijn hand vast en kwam voor me zitten. Hij pakte zijn mobiel en maakte een foto van ons 2en. Alleen ik werd weggeduwt en je zag mij niet meer, ik ben best klein. Cam zag het en trok me op het podium wat niet zo goed lukte, maar na een tijdje lukte het wel. En ik stond daar, op het grote podium, ik zag duizenden meisjes. Ik keek Cam aan en zag dat hij een foto maakte. Hij ging ook op Snapchat en maakte een filmpje, waar ik op stond. Toen de show was afgelopen, was er pauze. We gingen in de wc's staan, want daar was het wat rustiger. Ik bekeek Snap en toen zag ik dat Cam een filmpje erop had geplaatst, je zag mij. Duizenden mensen konden mij nu zien.
JE LEEST
Fan Love (ft Cameron Dallas)
FanfictionJasmine en Anna ontmoeten hun idool, CAMERON DALLAS! Cameron ziet wel wat in Jasmine, maar Jasmine ook in Cameron?