H.10

56 2 1
                                    

Cam stopt en ik spring eraf

Pov Jasmine
Anna: Sorry van daarnet. Ik moest je gewoon met hem laten praten. Tussen mij en Aaron gaat het niet goed, dat zie je wel.
Ik knik.
Ik: Maar vindt je het goed als ik nu wel even naar Aaron ga?
Anna: Ja tuurlijk! Vraag maar alles wat je wilt vragen aan hem!
Ik weet natuurlijk wel waarover het allemaal gaat.
Ik loop naar Aaron toe.
Ik: Zo, Aaron... Hoe zit het met jou en Anna.
Aaron: Euh, nou, ja, ik weet het niet echt.
Ik: Dus je weet niet hoe het gaat tussen jullie terwijl je haar stalkt als ze niet met jou neemt.
Aaron: Euhm, ja, zoiets.
Ik: Zoiets? Je weet het toch zeker. Jij hebt het aan haar gezegd.
Aaron: Nee, ik bedoel. Ja, ik heb het gezegd.
Ik: Laat je je niet voor de gek houden. Je moet niet doen wat andere willen, je moet doen wat jij wilt.
En met die woorden loop ik weg.
Ik loop weer naar Cam en geef hem een kus op z'n lippen. Ik zie Aaron naar mij toelopen, maar ik ga gewoon door waarmee ik bezig was. Ik knuffel Cam heel lang. Ik zie vanuit m'n ooghoek dat Aaron er daar zo zielig bijstaat. Ik ben net klaar met knuffelen, maar dan zoen ik hem nog heel lang.
En dan loopt Aaron weg. Ik haal m'n lippen van de zijne af, en loop naar Aaron.
Ik: Wil je me wat vertellen?
Aaron: Ja, euhm. Ik ben nu verliefd op jou.
M'n gezicht vertrekt. Ik kijk nu verbaasd.
Ik: Ben je nu weer verliefd op mij?
Aaron: Ja.
Ik begin te lachen, en Aaron kijkt me raar aan.
Ik: Dus je hoeft Anna niet meer?
Aaron: Nee.
Ik: Nou lekker dan! Als ze het met Jack uitgemaakt had en dan wou je haar niet meer, dan is dat wel erg snel.
En toen gebeurde er jets wat ik niet had verwacht.

Hoooooi, vinden jullie het een leuk boek?
En zal ik bij elk hoofdstuk een cliffhanger doen? Als je het wel wilt, doe dan een duimpje omhoog en als je het niet wilt, doe dan een duimpje omlaag. Dankjulliewel!
Xxx

Fan Love (ft Cameron Dallas)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu