5.část
,,Demi Lovato,“ odpověděla mamka.
,,CO???“ vykřikla jsem a s hrůzou v očích se otočila na Lucy, která měla otevřenou pusu.
,,Nekřič. Sedí dole,“ pokusila se mě ztišit máma.
,,Ale co tu dělá?? Co když mi přišla říct, že to byl jeden velkej omyl. Že nemám postoupit??“ Začala jsem vyšilovat a tak ke mně přišla Lucy a dala mi jemnou facku. To mě probralo.
,,Díky ti,“ poděkovala jsem jí a uklidnila se. Trochu.
,,Uklidni se a jdeme dolů, OK?“ řekla Lucy.
,,Dobře.“ Zhluboka jsem se nadechla a vyšla z pokoje. Sešla schody a na gauči seděla. Demi Lovato. U mě doma. To je sakra šílený.
,,Ahoj Viktorie. Jak se máš?“ vstala Demi a podávala mi ruku. Uchopila jsem jí.
,,Ahoj. Mám se dobře. Co ty?“ Snažila jsem se být klidná, ale cítila jsem, že se za chvíli složím nebo přinejmenším rozbrečím.
,,Mám se dobře. Děkuju,“ řekla Demi a usmála se na mě. ,,No, přišla jsem ti říct důležitou informaci,“ začala Demi a mně se od znova rozklepaly kolena. Demi si toho všimla a zasmála se.
,,Klid. Nepřišla jsem ti říct nic špatného.“ Oddychla jsem si a usmála se na ní.
,,Jenom jsem ti přišla říct, že další kolo se přesouvá ze soboty na čtvrtek. A taky, že letošní X-Factor nebude jako ty ostatní –“
,,Jo, to už vím,“ skočila jsem jí do řeči. Pak jsem si uvědomila, co jsem udělala a začala se omlouvat.
,,Ježiši, moc se omlouvám.“ Demi jen zvedla ruku, aby mě umlčela.
,,To je v pořádku. Jsi rozrušená. A jak o tom víš?“ zeptala se se zájmem.
Ukázala jsem na Lucy. ,,Ona mi to řekla už včera.“
,,Aha. Tak to v tom případě máš velice informovanou kamarádku,“ řekla a zvedala se k odchodu. Já se taky zvedla, abych jí dovedla ke dveřím.
,,Dobře. Když teda víš všechno potřebné, tak se uvidíme v pátek. A jenom ti chci ještě něco říct. Změň nějak styl. Na ostatní to udělá dobrý dojem. A tím myslím třeba obarvit si vlasy nebo tak. Podle mě by ti slušela červená na vlasech.“ S tímto se otočila a odešla.
ČTEŠ
Láska z X-Factoru
FanfictionDívka jménem Victorie se sebevědomě přihlásí do X-Factoru, s jediným cílem - setkat se se svým idolem ze skupiny One Direction..Zaynem Malikem. Její plán je jasný - dostat se k Zaynovi co nejblíže a to je možné jedině při rozřazování. Ale její plán...