29.část
A když jsem dozpívala, lidé vstávali a tleskali. Vyslechla jsem si názor poroty. Většinou to chválili. Poděkovala jsem a šla zpět do zákulisí.
A tam už na mě čekal Niall, který se usmíval od ucha k uchu.
Objal mě a když se odtáhl všimla jsem si, že se mu lesknou oči. Měl je zalité slzami.
,,Co se děje?“ zeptala jsem se a otřela mu jednu slzu, která přetekla.
,,Bylo to...nádherné,“ vydechl. ,,Naprosto. Povedlo se ti to neskutečným způsobem.“
,,Děkuju,“ řekla jsem s úsměvem. Přikývl. Znovu jsme se objali.
A za ním jsem uviděla stát Zayna, jak se nezaujatě opírá o zeď.
,,Mluvil jsi s ním?“ zeptala jsem se Nialla a kývla hlavou k Zaynovi. Když viděl koho myslím, zmizel mu úsměv.
,,Ne,“ zakroutil hlavou. ,,Celý den se mi vyhýbá. Snažil jsem se mu to nějak vysvětlit, ale vždycky si našel únikovou cestu,“ řekl se smutným výrazem. Určitě ho to musí mrzet. Konec konců, je to člen kapely a něco jako bratr. Bylo mi ho líto. Za všechno jsem mohla já.
,,Počkej tady ano?“ řekla jsem mu, nečekala na jeho odpověď a šla za Zaynem.
,,Ahoj.“ řekla jsem, ale on nahodil ještě nezaujatější výraz.
,,Co chceš?“
,,Chci aby ses zase bavil s Niallem. Vím, že seš na mě naštvanej, ale nebuď naštvanej na Nialla. Je to tvůj kámoš a skoro bratr. To se rozhádáte kvůli nějaký hloupý fanynce?“
,,Teď něco na zpestření. Přichází One Direction se svojí novou písničkou Best Song Ever,“ zahlásil moderátor a všechny holky v sále se rozječely.
,,Nejsi hloupá fanynka. Jseš holka o kterou se hodlám prát,“ řekl Zayn a odešel.
Otočila jsem se za ním a všimla si Nialla, který na nás upíral pohled. Pak se usmál, otočil se a šel za ostatníma klukama.
,,Jseš v pořádku?“ šťouchla do mě Louisa.
,,Nevím,“ pokrčila jsem rameny. Dál už jsme nic neříkaly a jenom poslouchaly písničku.
Po pěti minutách se vrátili. Niall ke mně okamžitě zamířil a objal mě.
Když pak viděl, jak se tvářím, jeho úsměv taky ochabl.
,,Jsi v pořádku?“
,,Já nevím. Buď jsem rozhádaná s tebou nebo se Zaynem. Nemůžu se bavit s obouma aniž by na mě jeden z vás nebyl naštvaný. Už nevím co mám dělat,“ řekla jsem a máchala rukama ve vzduchu. Byla jsem na pokraji zhroucení.
Niall si povzdechl a znovu mě objal. Já se rozbrečela.
,,Pšš. To bude v pořádku, ano? Poslyš, já už nebudu žárlit, když se s ním budeš bavit ano?“
,,Jenže to bych s nim musela mluvit. On se mnou nemluví pamatuješ?“ řekla jsem roztřeseným hlasem.
,,Teď chvíle na kterou jste všichni čekali. Rozhodnutí, kdo z soutěžících vypadne. Dneska se dvěma z nich rozplyne sen. Takže prosím, aby všichni soutěžící i se svými poradci přišli sem na pódium.“ řekl moderátor a mě se sevřel žaludek.
,,Nialle, co když vypadnu já?“ řekla jsem s obavami v očích. Nezáleželo mi na tom, že nebudu slavná, ale na tom, že už neuvidím Nialla a ostatní kluky.
,,Neboj se. Ať se stane cokoliv, vždycky budeš moje svěřenkyně. A budu tě mít pořád rád,“ řekl a pohladil mě po vlasech. Vzal mě za ruku a společně s ostatními jsme vyšli na pódium. Světla potemněla. Postavili jsme se do řady a naši poradci za nás. Začala se ozývat jména postupujících následovaný potleskem a výskotem.
Mia Morgan, Louisa Shan, Eddie Brown, Joey Taylor, Paul Robinson......
Nakonec tam zůstalo posledních šest soutěžících. Adrian, Jonathan, Peter, Lisa, Emily a já.
,,Další postupující je Adrian Thompson a Lisa Swan.“ Za potlesku šli do zákulisí.
,,A poslední dva...postupující...jsou...“ Ozvalo se takové to tu tu, jako srdce. ,,Peter Walker a Viktorie Benson,“ vykřikl moderátor. Lidé vstávali, tleskali a křičeli. Já se otočila a zabořila jsem obličej Niallovi do ramene. On mě pevně objal. Šli jsme do zákulisí, kde nám začali tleskat ostatní. Moderátor něco říkal, ale já ho nevnímala.
Protože jsem se koukala do Niallovým modrých očí. Znovu jsme se objali a já slyšela Nialla šeptat: ,,Ještě nikam nejdeš. Můžeme být stále spolu.“
Pak mě před všemi políbil.
ČTEŠ
Láska z X-Factoru
FanficDívka jménem Victorie se sebevědomě přihlásí do X-Factoru, s jediným cílem - setkat se se svým idolem ze skupiny One Direction..Zaynem Malikem. Její plán je jasný - dostat se k Zaynovi co nejblíže a to je možné jedině při rozřazování. Ale její plán...