7.část
Když jsme skončily, tak jsme zase zalezly do pokoje a Lucy mě nutila zpívat až do večera. Měla obavy, že když se to posunulo na čtvrtek, že to nedokážu zazpívat. A já jí furt přesvědčovala, že tu písničku umim nazpaměť i pozpátku a že to dokážu. Ale nenechala se přesvědčit. Večer už mě bolely hlasivky a já se začínala bát, že ztratim hlas. Naštěstí mi máma dala večer nějakej bonbón a ráno to bylo zase v pořádku. A takhle to šlo až do středy večer.
Ve čtvrtek ráno jsem zase dostala strach. Co když selžu. Co když se nedostanu dál a neuvidím Zayna. A nebo co hůř. Co když budu tak dobrá, že mě vezmou, ale nepřiřadí mě k Zaynovi. To by celá ta práce a snaha byla k ničemu. Někdo mi zaklepal na dveře.
,,Dále,“ řekla jsem a do pokoje vstoupil táta.
,,Dobrý ráno zlato. Jak ti je?“
,,Celkem mám strach,“ řekla jsem s obavami v očích.
,,Neboj se. Já ti věřím. Pak se kouknu na záznam.“
,,CO?? Ty tam se mnou nebudeš??“ vykřikla jsem.
,,Bohužel. Povolali mě do práce. Máme pohotovost.“ Táta je lékař. Někdy se tohle stávalo a proto jsem ho vídala málo kdy.
,,Aha. To chápu,“ řekla jsem s mírným úsměvem. Táta si povzdechl.
,,Dobře. Tak za chvíli bude snídaně,“ řekl a odešel.
Vylezla jsem z postele a oblékla se do úzkých džín a oblíbeného trika s nápisem Crazy Mofos. Pak jsem sešla dolů. V klidu jsme se nasnídali a máma vypadala velmi rozrušeně.
,,Mami. Jseš v pořádku?“ zeptala jsem se jí, když všichni odešli od stolu.
,,Ale jo. Nedělej si se mnou starosti,“ řekla, ale bylo vidět, že je pro ní namáhavé mluvit.
Pak už jsem to neřešila. Když o tom nechtěla mluvit, tak to z ní nebudu páčit.
Dojeli jsme na parkoviště před X-Factorem a mě málem spadla brada. Bylo tu přes dvěstě lidí.
Šla jsem se zapsat. Dostala jsem číslo a když jsem si ho pořádně přečetla, nemohla jsem uvěřit vlastním očím.děkuju za hezké komentáře :)) divím se, že se vám to líbí :D já si myslím že patří mezi vykopávky, protože je to jeden z mých prvních příběhů :DD
ČTEŠ
Láska z X-Factoru
FanfictionDívka jménem Victorie se sebevědomě přihlásí do X-Factoru, s jediným cílem - setkat se se svým idolem ze skupiny One Direction..Zaynem Malikem. Její plán je jasný - dostat se k Zaynovi co nejblíže a to je možné jedině při rozřazování. Ale její plán...