30.část
Ale pak se zkroutil v bolesti.
,,Nialle!! Co se stalo?“ vykřikla jsem a pokoušela se ho podržet.
,,Moje břicho,“ zaskučel. Pak přiběhl Harry, Louis, Liam a Zayn. Zvedli ho ze země.
,,Nialle.“ ,,Co ti je brácho?“ křičeli jeden přes druhého.
,,Zavolejte někdo záchranku,“ zakřičel Harry. Louisa ke mně přiběhla a v ruce držela telefon.
,,Ano. Leží na zemi a má něco s břichem. Dobře, děkuju,“ říkala do telefonu.
,,Už jedou,“ oznámila nám, ale já se stále neuklidnila. Niall pořád ležel na zemi, držel si břicho a každou minutu zaskučel. Bylo mi jasné z čeho to má. A když jsem se koukla na Zayna, který měl ve tváři vyděšený výraz, došlo mi, že je mu to taky jasný.
,,Nialle ještě chvíli vydrž. Záchranka už je na cestě,“ povzbuzoval ho Liam.
O pět minut později se to tu hemžilo záchranáři. Přivezli vozítka a naložili na ně Nialla.
Už chtěli jet, ale chytila jsem Nialla za ruku.
,,Pojedu s tebou,“ řekla jsem a pohled upřela na záchranáře.
,,A vy jste kdo?“ zeptal se nedůvěřivě.
,,Já jsem jeho přítelkyně,“ objasnila jsem. Koutkem oka jsem zahlédla, jak se Niall i přes všechnu bolest usmál od ucha k uchu.
,,Já pojedu taky,“ ozval se známý hlas za mnou. Zayn.
,,Dobře, ale rychle.“ Proč proti němu nic nenamítali?
Naložili nosítka do záchranky a já se Zaynem jsme se nasáčkovali každý z jedné strany nosítek. Chytila jsem Nialla za ruku.
,,To bude v pořádku ano? Budeš v pohodě. Zase se vrátíme do našeho společného pokoje a budeme vymýšlet různé hlouposti jako předtím ano?“ Niall se zdál být v pořádku, zato já jsem se rozbrečela. A když jsem zvedla hlavu zjistila jsem, že Zayn taky brečí.
,,Je mi to moc líto Nialle,“ zašeptal Zayn.
,,V pohodě. Nemůžeš za to,“ zaskuhral Niall.
,,A kvůli čemu to je, nevíš? Já za to můžu.“ Sklopil si hlavu do dlaní.
Chtěla jsem ještě něco říct, ale dveře se otevřely a vlezli tam záchranáři, aby vytáhli nosítka s Niallem. Šli s ním do jedné místnosti. Nebyl to operační sál, ale i tak nás tam nechtěli pustit.
Sestřička nás zavedla do jednoho prázdného pokoje.
,,Tady si můžete na chvíli odpočinout. Až budeme vědět, co je vašemu příteli, dáme vám vědět,“ řekla sestřička a zavřela za sebou dveře.
Lehla jsem si na postel a zabořila hlavu do polštářů. Chvíli jsem tam jen tak ležela, ale pak jsem ucítila jak si někdo sedl vedle mě. Zayn. Zvedla jsem hlavu a zabodla do něj pohled.
,,Jsi teď spokojený?“ zeptala jsem se příkře.
,,Tohle jsem nechtěl,“ zašeptal.
,,A co jsi chtěl?!“ vykřikla jsem.
,,Tebe!!“
To mě odrovnalo. Tohle jsem si představovala neustále. Chtěla jsem být v téhle situaci každým dnem svého directionerského života. Ale nikdy mě nenapadlo, že se to stane doopravdy. A taky mě nikdy nenapadlo, že odpovím něco jiného.
,,Ale já miluju někoho jiného,“ řekla jsem potichu a radši se na něj nekoukala, protože jsem věděla, že nesnesu vidět jeho výraz.
,,Já vím,“ řekl jen a šel si sednout na jinou postel.
,,Ale pochop to. Když jsem vás neznala osobně, znala jsem vás jenom z internetů, líbil ses mi ty. Teda, pořád líbíš. Ale nikdy jsem si nemyslela, že vás někdy potkám osobně. A tím se změnil celý můj život, můj názor na vás. Jste ještě víc normální než jsem si myslela. Někdy. Ale přijdete mi jako obyčejní teenageři.“
,,Taky jsme.“
,,A to je právě to. Nikdy jsem si nemyslela, že se do někoho z vás můžu zamilovat. Byli jste pro mě jenom idolové. Věděla jsem, že ta platonická láska jednou odezní. Ale teď, když vás znám osobně, zamilovala jsem se do vás opravdu. Jenom do jednoho z vás víc než do ostatních,“ řekla jsem a snažila se usmát.
,,Do Nialla,“ vydechl okamžitě.
,,Jo. On je svým způsobem...já nevím jak to říct. On je svým způsobem...ten vyvolený,“ řekla jsem. A on se začal smát.
,,Vyvolený?“ řekl mezi smíchem.
,,Co je k smíchu?“ ohradila jsem se. Okamžitě se přestal smát.
,,Vždyť ho neznáš.“
,,Ale znám,“ namítala jsem.
,,Dobře, znáš ho. Ale jenom z internetu. Ale kdybychom měli věřit všemu co o nás napíšou, tak Harry chodil se 700 holkami a Niall spal s Carly Rae Jepsen. To všechno jsou lži. A jak můžeš vědět, že to co píšou, že máme rádi, taky není jedna velká lež?“
Tím mě uzemnil. Na to jsem neměla odpověď.
,,Tak vidíš. Nemůžeš o někom tvrdit, že je vyvolený, když o něm nic nevíš,“ řekl triumfálně.
Rozhodla jsem se oplatit mu to stejnou mincí.
,,A jak se teda chceš o mě prát, když nic nevíš. Nevíš, co mám ráda a jestli mám ráda vůbec tebe.“ řekla jsem.
,,Máš. Jsem celebrita. Mě má ráda každá holka. Teda alespoň ty, co nás poslouchají,“ řekl povrchně a zamrkal.
,,Ne všechny directionerky tě mají nebo měly rády.“
,,Jak to můžeš vědět?“
,,Vlastní zkušenost.“
,,Tys mě neměla ráda?“ zeptal se překvapeně.
,,Ze začátku ne. Myslela jsem si o tobě jakej seš šampónek a neměla tě ráda. Až po tom, co jsem tě viděla s dětma v Ghaně.“
,,Aha. Ale ty seš jiná. Ty máš jinej způsob myšlení.“
,,Co tím chceš říct?“ Znělo to jako by říkal, že jsem mentál. Ale než stačil cokoliv říct, do pokoje přišel muž v dlouhém bílém plášti. Doktor.
,,Jak je na tom Niall?“ vyhrkla jsem.
,,Dobrý den. Jsem doktor Anders. Pan Horan na tom není nejhůř, ale ani nejlíp.“
,,Co tím myslíte?“ řekla jsem a oči se mi zalily slzami.
,,Zjistili jsme, že pan Horan má vnitřní krvácení. Už jsme ho zastavili, ale bylo to těžké. Ztratil hodně krve. Teď je stabilizován a leží na JIP-ce. Necháme si ho tady na pozorování.“
,,Na jak dlouho?“ ozval se Zayn.
,,Předpokládáme, že tak na týden,“ řekl doktor.
A pak jsem omdlela.
ČTEŠ
Láska z X-Factoru
FanfictionDívka jménem Victorie se sebevědomě přihlásí do X-Factoru, s jediným cílem - setkat se se svým idolem ze skupiny One Direction..Zaynem Malikem. Její plán je jasný - dostat se k Zaynovi co nejblíže a to je možné jedině při rozřazování. Ale její plán...