32.část - Poprvé

1.9K 147 1
                                    

32.část

 

,,Co tu děláš?“ zeptala jsem se ho překvapeně. ,,Neměl bys bejt u Nialla?“
,,Hodil mě sem Louis. A vzal cestou Harryho,“ řekl a nepřestával se mi koukat do očí.
Jeho pohled mi byl nepříjemný, tak jsem sklonila oči ke svým nohám. Ale pořád jsem cítila na sobě jeho oči.
,,Půjdeš dál?“ zeptala jsem se, abych prolomila ticho.
,,Jasně,“ řekl a vstoupil. ,,Máte to tu pěkný,“ řekl po chvíli rozhlížení se.
,,Jo. Díky.“ Zase trapné mlčení. ,,Tak proč jsi tady?“ zeptala jsem se.
,,Chtěl jsem se ujistit, že tě Harry bezpečně odvede domů.“
,,Tys mu nevěřil?“
,,Nevim. Vim jenom to, že Harry je zbrklej, takže aby si na tebe nic nezkusil.“
,,Já se umim ubránit,“ řekla jsem, ale neměla jsem. On si jenom posměšně odfrkl, rychle ke mně přešel a políbil mě. Sevřel mě v pevném objetí a mohla jsem se vzpouzet jak jsem chtěla. Pořád mě pevně držel. Pak se odlepil.
,,Umíš se ubránit jo?“ řekl posměšně.
,,Co si to dovoluješ?“ vykřikla jsem.
,,Neříkej, že se ti to nelíbilo,“ řekl s tajemným úsměvem.
,,Ne, to teda ne.“
,,Ale, řekni to. To je v pohodě. Já vim, že umim líbat dobře.“ Nemohla jsem uvěřit vlastním uším. Tak jsem jenom přešla k němu a chtěla mu dát facku.
Ale jakmile jsem zvedla ruku, chytil jí, přitáhl si mě blíž a znovu mě políbil.
Snažila jsem se bránit, ale měl pravdu. Neubránila bych se. Takže jsem to vzdala.
Ale jedna moje část se pořád bránila. Myslela jsem na Nialla, který teď leží v nemocnici.
Ale abych byla upřímná, druhé části se to líbilo. A ta část byla silnější.
Takže jsem mu omotala ruce kolem krku a přitiskla se k němu blíž. A situace začínala nabírat grády.

Hladil mě po celém těle. Jezdil rukama přes moje záda a níž.
A pak mi přetáhl triko přes hlavu. Udělala jsem to stejný.
Vzal mě pod zadkem a já mu omotala nohy kolem těla. Takhle propletený jsme došli až ke mně do pokoje. Za celou dobu jsme nepřerušili líbání.
Odhodil mě na postel a lehl si na mě. Sjížděl rukama po celém těle a při tom mi stáhl kalhoty.
Takže jsem tam byla jenom v kalhotkách a podprsence. Pak si na mě zase lehl a pomalu mi zajížděl rukama pod podprsenku. Pořád jsme se líbali a já se mu snažila stáhnout kalhoty.
Blbej knoflík. Nešlo mi to, takže si povzdechl a sundal si je sám. A když si je sundal málem mi vypadly oči z důlků. Jeho boule v trenkách byla nějak velká. On se jenom uchechtl.
Zatímco jsem se divila, lehl si znovu na mě a rozepl mi podprsenku. Já jsem se bázlivě dotkla jeho chlouby. Odpovědí mi bylo zavzdychání.
,,Zayne, počkej,“ řekla jsem mezi polibky.
,,Stalo se něco?“ odpověděl, ale místo očí mi koukal na prsa.
,,Já...jsem panna.“ Když jsem to řekla, zvedl oči.
,,Vážně?“ řekl nevěřícně.
,,No, jako. Něco už bylo, jenom ne...to hlavní,“ řekla jsem a styděla se.
,,Dobře. Budu opatrný.“ Při těchto slovech se přesunul dolů. Stáhl mi kalhotky a vrazil do mě jeden prst. Sykla jsem bolestí.
,,V pořádku?“ zeptal se starostlivě.
Jenom jsem zakývala. Zayn pokračoval a já začala vzdychat. Bože, už to nevydržím.
Rychle jsem se zvedla a přitáhla si ho blíž. Líbala jsem ho a stahovala jsem mu trenky. Tam na mě vykoukl jeho kamarád.
Vzala jsem ho do ruky a začala jezdit odshora dolů. Zayn měl zakloněnou hlavu a vzdychal.
Když vypadal, že už bude, přestala jsem. On na mě jenom hodil naštvaný pohled. Zvedla jsem obočí a usmála se.
Povalil mě a lehl si na mě. Cítila jsem, že za chvíli se to stane. Už oficiálně nebudu panna.
Ale on se zarazil.
,,Bereš prášky?“ zeptal se. Přikývla jsem. A pak ho do mě vrazil.
Ze začátku to bolelo a to hodně. Pak jsem ucítila divný tlak uvnitř sebe. Ale pak to bylo dobrý. Něco mi káplo na ruku. Slza. Nevědomky jsem brečela.
,,V pořádku?“
,,Teď už ano,“ odpověděla jsem. Teď ho do mě strčil celého. A začal přirážet. Celkem rychle. Po několika minutách už jsme byli celkem zadýchaní, ale pak jsem ucítila šimrání v břichu. Poznala jsem co to je. A Zayn to na mně nejspíš viděl, protože zrychlil a pak jsme se udělali spolu. Když bylo po všem, Zayn se skácel vedle mě. Chvíli jsme tam leželi a oddechovali. Pak se Zayn přetočil a začal mě znovu líbat. Ale pak mu zazvonil telefon. Povzdechl si, ale natáhl se po něm.
,,Kdo otravuje,“ zabručel a otevřel zprávu.
,,Kdo ti píše?“ vyzvídala jsem.
,,Louis. Niall se probral.“

Láska z X-FactoruKde žijí příběhy. Začni objevovat