6.část - Změna k lepšímu

2.3K 173 1
                                    

6.část

Zůstala jsem stát mezi dveřma jako opařená. Ticho prolomila Lucy.
,,Když o tom tak uvažuju, tak by ti vážně slušela,“ řekla a povzbudivě se na mě usmála.
,,Ehm, jo. Taky si to myslím,“ přidala se máma. Nevěřícně jsem se na ní koukla.
,,Ale já mám ráda svojí barvu vlasů. Tu přírodní. Nechci si ji zapatlat nějakejma sračkama.“
,,Viktorie!!“ okřikla mě máma. Lucy tam jen stála a vsadím se, že to byla jedna z těch chvílí, kdy si přála, aby tady nebyla.
,,Viky, tohle je ta situace, aby jsi se pro svůj sen obětovala. Ty si myslíš, že ty tvý One Direction se pro svojí slávu nemuseli obětovat. Samozřejmě že museli. Museli obětovat své soukromí a spoustu dalších věcí. Takže jestli chceš být slavná a setkat se s nima, tak pro to udělej to, co musíš,“ ukončila svou řeč. Já na ní zase nevěřícně koukala.
,,Ty jsi poprvý řekla jejich jméno správně,“ řekla jsem a jak máma, tak i Lucy se začaly smát.
,,Dobře, tak já ti jdu koupit červenou barvu na vlasy. Ty si jdi zatím umýt vlasy. Za pár minut jsem zpět,“ řekla a zabouchla za sebou dveře.
,,Tak pojď,“ řekla Lucy a táhla mě do koupelny. Pořád se mi do toho nechtělo, ale udělám všechno pro to, abych se dostala dál a potkala svůj sen.
Máma nekecala. Dorazila domů asi za šest minut. Hned za mnou zamířila do koupelny. Já už tam seděla s ručníkem na ramenou a mokrýma vlasama. Máma beze slov rozbalila krabičku a napatlala mi to na hlavu. Za celou dobu neřekla ani jedno slovo. Až o třičtvrtě hodiny později, kdy už to bylo hotové.
,,Tak, a je to. Koukni se na sebe,“ řekla a podala mi zrcátko.
A musela jsem uznat, že to bylo celkem dobré.
Sice se mi to nechytilo úplně, takže to byla jenom místy červená barva, ale bylo to dobrý.
Lucy celou dobu seděla na vaně a sledovala to celé s vykulenýma očima. Ale teď otevřela i pusu.
,,Páni. To je hodně dobrý,“ pochválila mi to.
,,Jo? Díky,“ poděkovala jsem nejistě.
,,Jo, neboj se je to dobré. U svého ‘Zajna‘ určitě s touhle barvou uspěješ,“ řekla máma a já se na ní usmála i když bych jí vrazila za to, jak vyslovuje jeho jméno.

Láska z X-FactoruKde žijí příběhy. Začni objevovat