Tao menajerine yeni kıyafetler getirmesini söylediği için ikisi bir süredir yatakta kahvaltı ediyordu.
YiFan Taonun şişmiş dudaklarına bakarken televizyonda kendileri hakkında ki haberleri izliyorlardı.
"Wu YiFanın şirketi ve Huang ZiTaonun şirketi sevgili olduklarını bu sabah açıkladı, ikili dün gece beraber romantik bir gece geçirmişe benziyor."
"Götümün romantik gecesi."
YiFan mırıldandığında Tao corbasından bir kaşık daha alıp onu bitirdi ve tepsiye boş tabağı yerleştirdi,YiFan işi yokmuş gibi onun uzun parmaklarını inceledi.
Taonun parmakları güzeldi bir erkeğe göre, gerçi sabah yeni uyanmış Taonun her yeri güzeldi...YiFan sanki kaçacak gibi tekrar tekrar inceledi onu.
Bronz köprücük kemiklerini takip edip koyu pembe göğüs uçlarına baktı ,bir erkekten tahrik olmaması gerekiyordu ama bir şekilde oluyordu,çok şükür ki sertleşecek kadar kötü değildi.
Tao telefonunu çıkardı ve ayaklarını onunkilere dolaylı sevimli bir fotoğraf çekti, YiFanı takip etmeye başladı ve YiFan bildirim sesiyle telefonunu açıp onu geri takip etti.
"Askstagramda yapmamız gerekiyor mu? "
"Hiç sevgilin olmadı mı?Tabi gerekiyor,bugünlerde hep bunlardan yapmalısın."
"Peki peki."
Menajer içeri girip ikisine baktı ve poşetleri ona uzattı,hiç beklemeden dışarı çıktı,Se Hoo homofobik bir herifti,hayır cidden homofobikti,küçükken bir adamın onu taciz etmesi sonucu oluşmuş bir korkuydu ve Taoyla YiFanın yatakta ki hali midesini bulandırıyordu.
Tao askıda ki elbiseleri giyerken YiFana arkasını dönmüştü ve YiFan onun sırtını izlemeye başlamıştı.
"Neden hep bu kadar şık giyiniyorsun?"
"Bunun prensiplerimden biri olduğunu unuttun mu?"
"Biliyorum ama neden?"
ZiTao tamamen giyinip dağınık saçlarını aynaya bakarak düzeltti ve aksesuar olan gözlüğü giydi.
"En azından güzel giyinmiş olayım...zaten yüzümü sesimi ve davranışlarımı sevmiyorlar,bari üstümdekiler güzel olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masturbation-taoris 🔚
Fanfiction19.06.18 #1 on Kristao #10 on Chansoo YiFan etrafta ki flaşların sahiplerine hızlıca cevap veriyordu,beyni ve çenesi düşünerek masum görünmeye çalışmaktan yorgundu. "Zi Taonun yeni klibi hakkında ne düşünüyorsun? " YiFan düşündü :Mastürbasyon i...