Luhan peruğunu geri takıp evden aceleyle çıkmıştı ve Sehun arkasından bakarken şaşkınlıktan ne yapacağını bilemiyordu.
3 gündür olduğu gibi.
Resmen hayatının en büyük çöküşünü yaşıyordu,aşık olduğu kişi yakın bir arkadaşıydı,hatta bunu geçin bir erkekti.
Yani Sehun şimdi ibne mi oluyordu?
Ağlar gibi bir ses çıkararak ken kendine söylendi.
"Ben ibne değilim."
Tao ve YiFan onun yan tarafında ki uzun koltukta yanyana sarmaş dolaş oturuyorlardı,Tao bir kaç gün önce YiFan Milana gitmeden "saçların açık renkken daha iyiydi." Dediği için griye boyattığı saçlarıyla oynuyordu.
Tao 5757575878557.kez duyduğu cümleyle göz devirmişti.
"Erkekse ne olmuş yani?"
YiFan ise Milandan geldiğinde esrarengiz sekilde pürüzsüzleşmiş Taonun uzun bacağını dizlerinin üstünde tutmuş parmak uçlarıyla okşuyordu.
Taoya gizliden gizliye mesaj vermeye çalışıyordu ama Tao bunu anlayamayamıyordu.Veya bilerek yapıyordu.
"Erkekse ne mi olmuş?!Erkeklerin göğüsleri yoktur!"
Tao göz devirdi ve bu sefer YiFan söze girdi.
"Taonun var."
Tao onun karnına ayağıyla vurdu.
"Aşk için göğüslere gerek yok."
Sehun onu duymazdan gelerek onların bulunduğu pozisyona göz attı.
"İkinizden de nefret ediyorum."
YiFan ve Tao onu zerre umursamadan ,saç ve bacak okşama işlemine devam ettiler.
"Hey YiFan hyung,eğer 5 dolar verirsen sana Taonun bir sırrını söylerim."
Ve YiFan anında Taonun yanından kalkıp Sehunun yanına oturdu.
"Başla."
Tao ikisine şok içerisinde bakarken YiFan omuz silkti ve Sehun sırıttı.
"Sen basketbol seviyorsun diye basketbol kursuna gitti."
YiFan kaşlarını kaldırdı, pekala şimdiden ilginçti çünkü Taonun basketbolu sevdiğini sanıyordu ,YiFanla oynamak için öğrendiğini değil.
"Devam et."
"O 17 yaşındayken ,sarhoştun ve onu uzun saçlı olduğu için kız sanıp öptün ve bu onun ilk öpücüğüydü."
Tao çığlık atarak Sehunun üstüne atladı ve şekilli elini dudaklarına bastırarak sunmasını sağladı.
"Saçmalıyor,dinleme onu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masturbation-taoris 🔚
Fanfiction19.06.18 #1 on Kristao #10 on Chansoo YiFan etrafta ki flaşların sahiplerine hızlıca cevap veriyordu,beyni ve çenesi düşünerek masum görünmeye çalışmaktan yorgundu. "Zi Taonun yeni klibi hakkında ne düşünüyorsun? " YiFan düşündü :Mastürbasyon i...