18.Final

2.2K 128 38
                                    


Tao ve YiFan ,YiFanın evinde ki bahçede kar topu  oynuyorlardı,Tao büyük  ve kırmızı  kar eldivenlerinde  kar topunu yoğuruyordu.

Kendine  cephe belirlediği  tabure kadar kardan duvarın  arkasına  saklanmıştı,biraz uzağında da YiFan aynı  cephede ona seri şekilde  kar atarken saçma sapan bağırıyordu.

Tao yoğurduğu  kartopu bitmeden kafasına isabet eden kartopu ve YiFan cephesinden çıkan  "HIAĞUAĞAĞA"sesiyle derin bir iç çekti.

"Ben önce ki hayatımda çok mastürbasyon yapmış şişko bir amca  mıydım?Nasıl bir günah işledim de böyle bir sevgilim var?"

YiFan hala bağırırken  Tao  ayağa  kalktı.

"Oynamıyorum  ben!"

"YAAAAAA."

YiFan onun peşinden  kalkıp eve doğru  yürürken  somurtuyordu,kırmızı  burnu ve yanaklarıyla  ciddi  görünmese  de ciddiydi.

"Yine de ben kazandım."

"Kıçımın kazananı...Kimse kazanmadı!"

Tao tepindi ve evin büyük kapısını  iterek içeri girdi,YiFan girene kadar bekledi,o da girdiğinde kapıyı  kapattı  ve sahte şöminenin karşısına  oturdu.

Büyük  montunu  çıkarırken  YiFan da  fazlalıklarından kurtuluyordu ama o Tao gibi yere oturmak yerine kapı  eşiğinde yapıyordu.

"Su  yaptın  parkeleri kalk yerden!"

"Parke mi önemli  benim sağlığım mı?"

"Parke tabi kalk hemen."

Tao gözlerini  kıstı ve kalkıp  montunu  ona attı, YiFan  parmağıyla  yatak odasını  gösterdi.

"Git giyin."

Elindekileri kuruması  için   çamaşır  askısına astı ve Taonun yanına  yatak odasına  gitti,Tao o sıra kırmızı  çoraplarını  giyiyordu.

"Bunlar ne böyle? "

Pijamalar ve çoraplar YiFanınkiyle eşti ve Tao nedenini pek anlamadı .

Açıkçası  YiFan; Tao nasıl  güzel  bir yılbaşı  geçirebilir diye bir sürü  araştırma  yapmıştı  ve bu eş pijama olayını beğenmişti.
Evi onun için  süslemiş ve sahte şömine  bile almıştı.

Ama şu hayırsız  Tao bir bok anlamamıştı.

YiFan yine de gerçek nedenini söylemedi.

"Çünkü  bir alana  ikincisi bedavaydı ve desenler hep aynıydı."

Tao somurttu.

"Bende  romantiklik  olsun diye sanmıştım..."

YiFan  yutkundu ve Tao tamamen giyinip salona dönünce  başını  duvarlara çarptı.

"Eğer varsa beynimi sikeyim."

O da giyindi ,deriiiiin bir nefes aldı  ve salona sürükledi  bedenini.

Saat henüz  akşam altıydı  ama karanlık çökmüştü.

Evin her yeri sarı ışık ,mum ve yılbaşı  süsüyle  dolu olduğu için  -şöminenin yanında  da yılbaşı  ağacı  parlıyordu-ıçerisi  karanlık  değildi.

Tao şöminenin karşısına  ayaklarını  uzatırken  YiFan da aynısını yaptı  ,beraber sıcak  çikolata  içip  bir film izlediler,YiFanın  annesi ve Taonun ailesiyle görüntülü  konuştular.

Kandy ve Rouyla da yerlerde yuvarlandılar.

Yılbaşına  sonunda bir saatten az kalmıştı  ve ışıkları  söndürmüş; sarı ışıklarla  ve mumlarla idare ediyorlardı.

Masturbation-taoris 🔚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin