15

2.4K 134 56
                                    

Tao gözlerini  açtığında  gözlerini kamaştıran güzel  ama parlak güneş  ışığının  gazabından kurtulmak  için  diger tarafa dönmeye  çalıştı.

İki poposu birden kasıldı ve dizlerine  kadar zonkladı vücudu, derin nefesler alıp diğer  tarafa döndü ve bu sefer de gözlerini  kamaştıran  YiFanın vücuduyla  karşılaştı.

İstemeden de olsa gülümseyerek  dün  seviştigi,hayır, kalplerini birbirine uydurup bedenlerini birleştirdiği adama baktı,yüzünde  minik tüyler  kendini  belli etmeye başlamıştı.

Tao başını  hafif kaldırıp  onun  yanağına  sürtündü ve minik tüylerin verdiği  gıdıklanma hissiyle tatmin olup başını  eğdi.

Aşk  romanlarından veya  saçma  büyülü  masallardan biri gibi  bir sabahtı ,tabi alt kısmında  ki ağrı  sayılmazsa...
Bir  kolunu YiFanın  beyaz karnına  dolayıp  üstünde  ki örtüyü  aşağı  doğru  kaydırarak  daha mahrem yerleri görmeye  çalıştı.

Birden kendini YiFanın altında  bulunca şaşkınca ona baktı,uyumuyor muydu yani?

YiFan kollarını  dik  şekilde  yatağa koymuş,yukarıdan  Taoya bakıyordu,yüzünde  garip bir ifade vardı ,her zaman ki gibi ciddi ama biraz da gülümseme  gibiydi.

"Nereye  bakacaktın?"

YiFan boğazını  soruyu sorduktan  hemen sonra temizledi çünkü  sesi fazla boğuktu.

Tao gözlerini  digerinin açıkta  kalmış  kasıklarına sonra da gözlerine  dikti.

"Bakire gibi  akşam  seks yapan klonum ve seksten haberim yok  tarzı  mı  davranacaksın?"

"Klon ha?"Uzun olan omuzlarını  silkip kendini yana attı  ve boxerını bacaklarından geçirip  yataktan kalktı.

"Bu fikir hoşuma  gitti."dedi duvarda ki fotoğrafları  incelerken.

"Klonunla sevişmem mi?"

"Senin klonunla üçlü  yapmak,özellikle  kız  kıyafetleriyle"

Tao kalkmak ve ona arkadan sarılmak  isterdi ama zonklayan bedeni buna izin vermiyordu bile,hatta bunu geçelim yatakta doğrulamıyordu.

YiFan fotograflardan başını  Taoya çevirip neden hala kalkmadığını  sorar gibi baktı  ,Taoda gözlerini  devirip onun bir yıldız  kadar köşeli  jetonunun düşmesini  bekledi.

"Doğru!Kıçın!"Tao elini alnına  vurup  başını  iki yana salladı, hani önemli  bir karar verir ve pişman olursunuz ya,öyle bir durumdu.

YiFan onu örtüyle  beraber kaldırıp  banyoya götürdü,küvetin içine  onunla beraber girip sırılsıklam  olmuş  örtüyü banyonun fayanstan zeminine attı.

Taonun evinin her yeri gibi banyosu da güzeldi, küvetin yanında dekoratif mumlar ,tütsü  dolu uzun şişeler vardı.
Küvet tamamen cam olan şehir  manzarasına  bakıyordu.

Taoyu karşısından  kucağına  çekti  ve gökyüzünü ve   binaları gorebilecekleri şekilde oturdu.

Arkasından  karnına  kollarını sardı,  ve başını  esmerin sırtına  yasladı,onun inip kalkan bedeninden nefeslerinin hızlandığını anlayıp  gülümsedi.

"Ge?"

Tao suyu açarken mırıldandı.

"Hm?"

Soracağı bir sürü  şey  vardı  ama en saçma  olanını  seçti.

"Hangi  jelden olsun?"

YiFan gülmeye  başlayıp  onun kaslı karnını  okşadı.

"Vanilya...ayrıca   dün  çok  güzeldi ve hala  seni seviyorum."

Masturbation-taoris 🔚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin