Bölüm resmi :
Alex.
Tam adıyla Alexandra Li.Tao ve YiFanın hayatında kasırga etkisi yaratmış tek kadın Alexti.
Alex Yifanla sıradan bir şekilde tanışmıştı,kısa bir flört döneminden sonra çıkmaya başlamışlardı, Yifan en iyi arkadaşı Tao ve Alexi arkadaş yapmıştı.
Ama her şey iyi gitmemişti,Tao bir gün YiFanın yanına ağlayarak gelmişti ve ona sarılıp saatlerce ağladıktan sonra o kızdan ayrılmasını istemişti.
Yifan kızlar konusunda tam bir ergendi,nazik ve sevecen tarafını bir kıza karşı daha çok belli ederdi,olmadığı biri gibi davranırdı ama Tao o kadar ağladıktan sonra bir tercih yapmasi gerektiğini fark etmişti.
Ve Alexi hayatından sorunsuz şekilde çıkarmıştı,bir daha almamak üzere.
Yifan Taonun evine gelirken bir mesaj almıştı Alexten,onunla buluşması gerektiğini söylüyordu,bunu yapamayacak kadar dolu programı ve uğraşması gereken sevimli bir pandası vardı.
Ve bugün Taoyla tanışmasının 7.yılı olduğu için romantik saçmalıklar yapması gerekiyordu, hediye alması gerekiyordu ama nasıl bir şey yapabilirdi onu bile bilmiyordu.
Tao hediye olarak verilebilecek her şeye sahipti,7 lamborghini en büyük markalardan giysiler,güzel bir ev...daha ne olabilirdi?
Dün Taonun evine vardıktan sonra beraber kahve içip eskisi gibi arkadaşça konuşmuşlardı,Tao duş alırken YiFan etrafta eksik bir şey aramıştı ve bulamamıştı.
Taonun YiFandan fazla varlığı vardı.
Üzücü.
Şimdiyse öğlen saat 1di ve hala elinde verecek bir hediye yoktu,Kevina soramıyordu çünkü onunla küstü,bir ara onun da gönlünü alması gerekiyordu.
"Sence ne almalıyım Jess?"
Jessicanın sıkılmış sesi hoparlörden odaya dağıldı.
"Taoyu bilirsin...sen oraya gitsrn bile mutlu olur."
"Biz sevgili değiliz."
"Ama o sana hayran ve bu teklifi kabul etti."
Jessicanın göz devireceğini biliyordu.
"Ama o bir erkek."
"Fark etmemiştim."
Ve evet kesinlikle göz devirmişti.
"Manevi bir şey istediğine eminim,ona şarkı falan yaz,yarım bıraktığın şarkıyı tamamla ve hemen stüdyoya koş."
Yifan bu fikri sevmişti ama akşam dokuza kadar vakti vardı ve hem şarkı tamamlayıp hem kaydetmesi gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masturbation-taoris 🔚
Fanfiction19.06.18 #1 on Kristao #10 on Chansoo YiFan etrafta ki flaşların sahiplerine hızlıca cevap veriyordu,beyni ve çenesi düşünerek masum görünmeye çalışmaktan yorgundu. "Zi Taonun yeni klibi hakkında ne düşünüyorsun? " YiFan düşündü :Mastürbasyon i...