YiFan üyesinin yorganın üstünden belli olmadığını fark edince kameraya gülümseyerek yuz üstü döndü ve hala uykusu varmış gibi davrandı.
"Uyuyacağım ben."
"Beraber rahat uyusak da,rahat uyanamamak üzücü."
Tao YiFanın sırtını okşarken söylediğinde YiFan arkasında ki elle tüylerinin diken diken olduğunu hissetti,Taonun eli aşağıya doğru sürüklenerek çekildi.
Pekala bu dokunuş onu daha çok sertleştirmişti,Taoyu ensesinden kendine cekip yanağını bedenini kaldırmadan öptü ve gülümsedi.
"Sen gidip bir şeyler ye,ben duş alacağım."
Tao nedense kızardı.
"Uhm pekala ama çabuk gel,seni görmek istiyorlar."
Tao yataktan kalkıp odadan çıktığında YiFan yorganın içinde ki alt bedenine baktı, Tanrı aşkına demir kadar sertti.
Elini esofmanının içine sokup penisini okşarken rüyasını devam ettirmeye başladı,inlememek için dişlerini dudağına geçirdi.
Genelde erken bosalmazdı ama bu sefer,sabah ereksiyonu olduğu için eli hemen dolmuştu,çekmeceleri diğer eliyle açıp biraz peçete çıkardı ve ellerini silip çöp kovasına attı.
Taonun boxerları açtığı çekmecenin bir altındaydı.
Kendi kirlenmiş boxerına bakıp desensiz gri bir boxer giydi,sıkmadığına göre penis boyları arasında çok fark olmamalıydı.
Eşofmanını bağlayıp odada başıboş dolaştı ve banyo yapamayacak kadar üşendiği için sadece elini yüzünü yıkadı,üstüne hala bir tişört geçirmemişti ve hayranların böylesini daha çok sevdiğini biliyordu.
Mutfağa geldiğinde,Tao hala yayındaydı,onun arkasından sarılarak kadraja girdi.
"Duş almamışsın."
"Üşendim."
"Ve üstünü de giymemişsin."
Tao kendine sürten sert göğsü hissettikçe karnı gıcıklanıyordu.
"O da seni etkilemek için."
"Pekala etkilenmedim."
"Pekala bende kırıldım."
YiFan dudak büzdüğünde Tao büzdüğü kısmı parmaklarıyla kıstırdı ve başını iki yana salladı.
"Çocuk gibisin."
"Yine de beni seviyorsun."
YiFan bile bunun gerçekliğinden emin değildi,yine de Tao omuz silkerek sahte bir gülümseme takındı.
"Evet,uhm her neyse biz şimdi yemek yiyelim ve sizde gözlerinizi dinlendirin."
Tao kameraya el sallayıp kapattı ve YiFana döndü,YiFan sanki uzun zamandır planlamış gibi ona baktı.
"Boxerını giyiyorum,sorun olur mu?"
"Elbette olur,neden boxerımı giyiyorsun?"
"Sana yenisini-"YiFan Tao ve alışveriş sözcüklerinin birleşmesiyle duraksadı,YiFanın Taodan az alışveriş yapan kız arkadaşları olmuştu,bu boxerı giyeceğine kafasını kırsaydı keşke.
"Tamam,bende alışverişe çıkmak istiyordum."
"A-a-a"
"Söz ağızdan bir kere çıkar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masturbation-taoris 🔚
Fanfiction19.06.18 #1 on Kristao #10 on Chansoo YiFan etrafta ki flaşların sahiplerine hızlıca cevap veriyordu,beyni ve çenesi düşünerek masum görünmeye çalışmaktan yorgundu. "Zi Taonun yeni klibi hakkında ne düşünüyorsun? " YiFan düşündü :Mastürbasyon i...