4 part 1

4.8K 224 132
                                    

Medyada ki video FANFİC TRAİLER'dır,lütfen göz atın.



Tao tekrar sızdığında YiFanın sesi telefondan odaya yankılanıyordu,merakla o adamı sorarken Kevin telefonu alıp kulağına koydu,şoku atlatmaya çalışarak öksürdü.

"Tekrar sızdı,kilidi iptal ediyorum tamam mı?"

"Tamam 2 saat sonra gelebilirim sanırım."

Kevin telefonu kapatıp kilidi iptal etti ve geri dönüp yorgunca Taonun yanına uzandı,uyurken güzel görünüyordu,esmer teni ışıldıyordu ve kurumuş dudaklarını arada bir ıslatıyordu,saçları dağınıktı ama iyi görünüyordu.

Kevin telefonu kapatıp kilidi iptal etti ve geri dönüp yorgunca Taonun yanına uzandı,uyurken güzel görünüyordu,esmer teni ışıldıyordu ve kurumuş dudaklarını arada bir ıslatıyordu,saçları dağınıktı ama iyi görünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taonun üstüne bir şeyler giydirmesi ve kendi üstünü giyinmesi gerekiyordu ama gerçekten çok yorulmuştu,YiFanda acaba sarhoş Taoyu görmüş müydü?Görmüşse hiç mi etkilenmemişti?

Düşünürken uyuyakaldı.

Ne kadar süre uyuduğunu bilmiyordu,yorgun uyuduğu için çok güzeldi ama sarsılarak uyandırılmak pek hoş değildi,sersem sersem onu sarsan arkadaşına baktı,YiFan onun uyandığını görünce onu yataktan attı ve Taonun üstüne zar zor örtü örttü.

"Noldu ona?!"

"İçti ve..."

"Siz niye çıplaksınız?!Hadi tamam çıplaksın niye onun yanına yatıyorsun?"

"Çünkü...yani yorgundum oldu bir şekilde,bana niye güvenmiyorsun?Düzüm ben."

"Yok öyle düzüm ben,sen düzsen bu da Tao."

Kevin iç çekip yüzünü ovaladı ve küfür etmemeye çalıştı o düzdü ve bu çirkin çocuk sarhoşken onu YiFan sanarak kalbini hızlandırmayı başarmıştı.

"Zaten onun için bir adam varmış."

"Sana bahsetti mi?"

Kevin neden bu evde ki her şeyin YiFanla alakalı olduğunu ve o sikik herifin YiFan olduğunu itiraf edemiyordu anlamıyordu,belki de cidden kafası karışmıştı,uzun süredir bir ilişki olmadığı için veya onun gibi bir şeyden olabilirdi.

Taonun kirpiklerinin titreştiğini görünce başını iki yana sallayıp kalktı.

"O adam kim bilmiyorum ama evin kilidi senin doğum tarihin,ayrıca sana kızdım,çok fazla."

Kevin ceketini alıp evden çıktı ve arabasına binip kendi evine sürdü,YiFan onu düşünmesi gereken yerde uyuyan Taoya baktı.

Eskiden hep beraber uyurlardı çünkü o korkuyordu ve sadece YiFana yapîşarak uyuyordu,diğer üyelere yapışmak istediğinde YiFan onu kendi yatağına bir sekilde getirip ona sarılarak uyuyordu.

YiFan diğerinin yüzüne dokunduğunda Tao gözlerini aniden açıp ona odakladî kendini,YiFan elini çekmeden onun yüzünü okşamaya devam etti,baş parmağı esmer teni okşarken Tao yavaş yavaş doğrulup onun elini kendi beline koydu ve sımsıkı sarıldı ona.

Kollarını sıkıca sırtına sarıp başını omzuna koydu ve YiFan kollarını onun beline sarînca gülümseyip gözlerini kapattı.

YiFan Taonun sarılmayı ne kadar sevdiğini biliyordu,sevmediği insanlara bile sarılan bu çocuğa sarılmayı oyle çok özlemişti ki.

Nedensizce bu kollarda hayat buluyor gibi hissediyordu ve ona her istediği zaman özgurce sarılabilmek istiyordu,onun tekrar kardeşi olmasını istemiyordu,mastürbasyon yaptığını söyleyince zaten onun yanında olduğunu söyleyip onu yatağa yatırmasına izin vermesini istiyordu.

"Senden nefret etmiyorum."sessizce mırıldandı YiFan.

Tao buruk bir gülümseme bıraktı sadece.

"Bunu zaten biliyorum."

O♡O 》🐼

KyungSoo Chanyeol ve Yuta beraber dondurma almaya gitmişlerdi ve bu lanet Yuta yanlış bir sokağa girip irri yarı adama "burası neresi şekerim"dediği için hepsi hayatı pahasına koşmakla meşguldü,adam çam yarması arkadaşını da alıp ellerinde ki beyzbol sopalarıyla peşlerinden geliyordu,KyungSoo takılan Yutaya bakıp nefes nefese yaralanmış çocuğu sırtına aldı ve Chanyeolu göremeden ev sokağına girip evin zilini deli gibi çaldı ve açılan kapıdan kendini atıp Yutayı da yere attı.

Nefesini düzenlemeye çalışırken ChanYeolu fark edemedi ve endişeyle elini alnına vurdu,Kai ikisini izlerken neler olduğunu merak ediyordu sormak için ağzını açtığında KyungSoo kapıyı açtı ve karşısında kırmızı kafalı uzunu görünce onun şikayet etmesine izin vermeden sımsıkı sarıldı ona.

ChanYeol şaşırarak küçük bedene baktı ve büyük bir sırıtışla o da sarılıp KyungSonun saçına hissedemeyeceği sevimli bir öpücük kondurdu,,Kai bu olanları izlerken kalbinin kızgın demirlerle dağlandığını hissediyordu,birazdan kalbinde ki bütün kan vücuduna boşalacak gibiydi.

Arkasını dönüp odasına çıktı ve kulaklıklarını taktı,kollarını başının altında birleştirip iç çekti.

Sırf şirket için sevgili olduğu güzel kızı ve KyungSooyu düşündü,o kız ne kadar güzel olsa da KyungSoo Kainin gözünde gökyüzü kadar güzeldi.

KyungSoo kısaydı

KyungSoo soğuktu

Ve KyungSoo belki de başka bir adamı seviyordu.

Ama ne yapmalı?Kaide KyungSooya deli gibi aşıktı,onun olumsuz yönlerine de olumlu yönlerine de.

Aynı şekilde ChanYeolda Kyungsooya aşıktı ama kimse Kyungun kalbini bilmiyordu ve zamanı geldiğinde KyungSonun bir seçim yapması gerekecekti,şu an ikisinin de farkında değildi belki ama yine de Kainin kalbi çok...çok acıyordu.

Ve artık içinde tutmaktan sıkılmıştı.

Yarın.

Yarın ona onu sevdiğini itiraf edecekti.





Masturbation-taoris 🔚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin