13()

3.1K 148 59
                                    

swing:tango gibi bir pozisyonda daha eğlenceli ve neşeli bir danstır,medyada şarkı  var,ficte geçecek

Kai  altında  ki terli bedenin alnını  öperken  bacağı  gerildi ve ayak parmak uçaklarından  bir elektrik  vücudunu  kapladı.

Biraz titreyerek beyaz bedenin içine  geldiğinde altında  ki  beden boğuk sesiyle inledi,ona sımsıkı  sarılırken  kıkırdadı.

"Kesinlikle bu-nefes nefese kaldı-Hawaiiye gitmekten  daha iyi."

Kai ayağının  sakatlığı -küçük  bir burkulma- nedeniyle KyungSoo da kalabalık  yerleri sevmediği  nedeniyle Hawaiiye gitmemeyi tercih etmişti.

Yani insanlar böyle  biliyordu ama bu aslında  ikisinin  başbaşa  yoğun  programları nedeniyle sevişemedikleri günlerin  acısını çıkarmaktı.

KyungSoo  nefes nefeseyken  bilindik satansoo gülümsemesini takınıp   biraz soluklandı.

"İnsanlar gerçekte  burada beni becerdiğini öğrense  nolurdu acaba?"

"İnsanlar o soğuk  hareketlerinin altında  bir dansçıya sakso çektirdiğini bilse nolur acaba?"

KyungSoo  Kainin esmer ve kaslı  kalçasını  okşadığında ,Kai sırıtarak onun icinden çıkıp  ,sert ve hızlıca tekrar  içine  girdi.

KyungSoo dudaklarını  ısırdı.

"Y-Yapma!"KyungSoonun sesi titredi çünkü  aldığı  haz onu eritecek  cinstendi,ve Kai  biliyordu ki o bunu KyungSooya yapacak tek kişiydi.

Aynı  hareketi  sürekli  yinelerken  bunun  mutluluğuyla doluydu.

🐧>>>>🐶

Baekhyun ve Chanyeol  Hawaii tatilini balayı  gibi geçiriyorlardı,henüz  bir gün  burada kalmış  olmalarına  rağmen  birbirlerinin  yanından  bir kez ayrılmamışlardı.

Simdiyse saat sabahın 9uydu,Baekhyun -nedense - onlara  balayı  suiti düştüğü için  Chanyeolun kucağında  yatıyordu.

Chanyeol büyük kollarıyla   onun bedenini kavramış  hala uyurken , Baekhyun  onun rüyalarında kimi gördüğünü  merak ediyordu.

Chanyeolun yüzünü  inceledi,  öyle  yakışıklı bir herifti ki...
Baekhyun büyük  bir iç çekerek  doğruldu ve Chanyeolu dürttü,kaç gündür  doğru  düzgün  uyumadıkları için tadını  çıkarmak  istiyorlardı ama otel yemeği  maalesef  9:30daydı.

"Öpücük."

Chanyeol  yatakta  yuvarlanıp  parmağını yaladığı   dudağına   bastırdı,gözleri  hala kapalıydı...Baekhyun  karşısında ki manzaraya bakıp  onu öpmek  için  biraz eğildi.

Daha sonra ne yaptığını  farkettiğinde geri çekilip  Chanyeolun ağzına vurdu,neden Chanyeol  bir öpücük istemişti ki?KyungSoo sanmış  olabilir  miydi?

"Acıdı."

"Aynı  yatakta  yatıyoruz   diye havalara mı  girdin?"

"Kanarsın sanmıştım."

Baekhyun  gardıroptan günlük  giysilerini alıp  Chanyeolun önünde  giyindi,zaten bütün  dünya  vücudunu  görmüştü, bu konuda utangaç  değildi.

Zaten hiç  utangaç  olamamıştı, bu yüzden  mi Chanyeol KyungSooyu seviyordu?Ulaşılmaz gibi görünüp  insanlardan  uzak olduğu  için  mi?

Chanyeolda giyindikten sonra beraber  yanyana kahvaltıya  indiler,biraz havuzda vakit geçirdikten sonra şehri gezmeye gittiler,bu Baekhyuna randevudaymış hissi  veriyordu.

Masturbation-taoris 🔚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin