KKA -1-

30 6 0
                                    

Multi: Kaza.

Arabada bir bana bir yola bakarak hem arabayı hem kavgayı sürdüren Arda'ya bende bağırıyordum. Yine bir kavga. Yine bir anlaşamamazlık. Yine bir kıskançlık. Bu yinelere daha çok örnek verilir de üşeniyorum.

"Sana çalışma izni verende kabahat, azcık sevgilini dinleseydin şuan burda kavga etmiş olmayacaktık!" Diyen Arda'ya kaşlarımı kaldırıp ona bakarak;

"Ha ben mi suçluyum şimdi!" diye cevap verdim.

Aaah ah biz kadınların şu 'ben mi suçluyum şimdi' replikleri heryerde işe yarıyor. Bulan ne iyi etmişte bulmuş. Hay aklını yerim senin ben.

Kendi kendime düşünürken Arda'nın sesiyle irkildim.

Kafasını sağa sola sallayıp kaşlarını kaldırarak imali imâlı "Ha bide sırıtıyo. Patronunun içine düşmesi mi geldi aklına!"

Sırıttığımı farketmemiştim bile. Hem patron ne alaka. Adam iyiki bi yaşımı sordu.

"O ne alaka ya. Hem niye sırıtayım ben ona. Aklıma başka birşey geldi." Diyip sesimi alçaltırken birden bağırarak konuşmaya devam etmemle Arda'nın irkilmesi bir oldu.

"Hem ne olmuş adam yaşımı sorduysa!"

"Hiçbirşey olmamış ya nolcak. Sadece 'aaa hiç göstermiyorsuun' diyip ağzına düştü. Ne var sanki bunda dimi!"

Sakince imâlı başladığı cümle sonlarına doğru gücünü yitirip yine bağırışa bırakmıştı kendini.

Dediklerine göz devirerek cama baktım. Aşırı kıskanç olan sevgilimle 7/24 kavga ederiz. Çok güzel. Ya hem nolmuş yaşımı göstermediysem.

"Napiyim Arda çuvala girip mi dolaşayım!"

"Gerekiyorsa evet. Sen benim huyumu bilmiyor musun? Seviyorsam kıskanırım. Seni seviyorum ve kıskanıyorum. Sen benimsen kimse sana bakamaz!" Bakarsada böyle olur işte."

Arkadan 'benimsin dırırırım' fon müziğini duyar gibiyim.

'Böyle olur işte' den de kastı patronumla kavga edip işe girememem. Üstelik bu ilk de değil.

"Bu huylarından nefret ediyorum!"

..

Galiba bunu dememem lazımdı. Arda sinirle bir bana bir yola bir direksiyona bakıp arabayı sürmeye devam ediyordu.

"Bu huylarımla seviyodun beni hani! Hazal hanım fikrini değiştirmiş şimdi benden nefret ediyor! Napayım?! Git erkeklerle istediğini yap mı diyim?!"

Sesi ve hızı git gide artıyordu.

"Senden nefret ediyorum demedim!"

Sakin kalmaya çalışsamda dişlerimi sıkarak konuşuyordum.

"Ben buyum, böyleyim! Beğenmiyorsan!." diye devam edicekken gözlerimi açıp şaşkınca ona baktım.

"Ne yani kapı orda mı diyorsun?! Bu kadar mı?!" diye cümleleri bağırarak ardı ardına sıraladım.


Ardanın yüzündeki pişmanlığı görebiliyordum.

"Hazal.. yanlış anladın sen."

"Ne yanlış anlıyacağım Arda! Apaçık ortada ne demek istediğin!"

Bağırmamla sinirim artıyordu. Benim sinirim arttıkça Arda'nın dişlerini kırarcasına sıkması ve arabanın gazına basması artıyordu. Gözleri yola kilitlenmiş dişlerini sıkmaya devam ediyordu.

"Hazal.." diyip yutkundu.

"Ne var Arda!"

"Seni seviyorum."

"Senden nefret ediyorum!"

..

Bunu neden söylediğimi bilmiyordum. Sinirim geçmiyordu. Ağzıma geleni söylediğimi, arabanın koltuğuna iyice yapışmamla anladım.

"Arda yavaşla."

Beni duymuyordu bile. Hatta hızını arttıyordu.

"Arda sakin ol."

Hala aynıydı.

"Arda!"

"Arda!"

"Arda!"

..

Kaç kere Arda dediğimi hatırlamıyorum bile. Bırak yavaşlamayı, hızını arttırmakla birlikte dişlerini daha çok sıkıp daha çok nefes alıyordu.

"Ben sana layık değilim."

"İstediğin gibi biri değilim."

"Olamadım. Hiçbir zaman."

"Ama seni çok seviyorum."

Gözleri yolda hızını arttırırken dişlerinin arasından ardı ardına konuşuyordu. Hata bende. Senden nefret ediyorum ne Hazal. O zaman niye sevgilisin. Abartmıştım.

Gerçekleri söylemeye hazırlanıyorken gözümü alan araba farıyla ellerimi ışığın gözüme gelmesine engel olmasını sağlayarak uzatıp çığlık atmaya başladım.

..

Ne kadar sürdü bilmiyorum. Belki dakika belki saat..

---

Evet arkadaşlar bu benim 3. kitap yazmam. 1. başka bir hesapta küçüklük kitabımdı bilen bilir ismini söylemek istemiyorum kdsofjkd ikincisi az sürdü. Baya hemde. Onu sildim. Bi tanede aklıma gelmişti de yazmaya üşenmiştim kduskdh. Bu 4. olmuş oluyo o zaman khskhs inşallah beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum. Bir fikriniz varsa eleştriye açığım. Sizce devam etmeli miyim. Bekliyorum.
Vote vermeyi unutmayıın 💞
(Saat 02:37 ben bu bölümü yazdım ve evdeki herkes uyuyo kfhsihd)


(Yeni bölüm gelsin mi?)

Karanlık Kokulu AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin