"Biz hara gedirik çünki bu yol mənim evimə getmir?"-Dedim sürücüyə.Yol çox səhralıq bir yerə oxşayırdı.Artıq şəhərdən uzaqlaşdığımızdan xəbərim var idi.Yanimda oturan 10 yaşlı oğluma ve sonrada sürücüyə baxdım.Havalimanın dan çıxarkən ilk bu taksiyə minmişdim.Oğlum Murad olduqca qorxmuşdu.Sürücüyə baxdım və yenə danışmağa başladım.
"Sizə sual verdim cavab versəz sevinərəm!"-Dedim və bu dəfə səsim bərk çıxdı.Yenə sürücü danışmırdı.Əlimə telefonu aldım və həyat yoldaşıma zəng etməyə başladım.
"Burda telefon tutmur"-dedi Sürücü.Gözlərimi olduqca böyütdüm çünki artıq biz başka yerdə olduğumuzun farkındaydım.Sürücü heç cavan deyildi.En azı onun yaşı 41-42 olardı.Ətrafıma qorxaraq baxdım.
"Burda saxlayın biz düşəcəyik"-dedim və tez əlimi qapıya atdım ama bu faydasız idi.Qapı bağlıydı və heç maşını dayandırmırdı.
"İstəsən də düşə bilməyəcəksən çünki Yaşıl Düşergəyə çatdıq'
"Yaşıl Düşərgə nədi! Bizi hara aparırsan sənə dedim saxla düşəcəm!'-dedim ama cavab vermedi.Etrafım meşəlik idi.Meşənin içində təmirsiz qapı var idi.Allahım mən hara gəlmişdim.Oğlumun gözlərində ki çarəsizliyi görmüşdüm.Maşın Düşərgənin qapılarından içəri girdi.Ətrafda heçkim yox idi.Tez bağırmağa kömək istəməyə çalışdım ama alınmadı.Maşın içəridə dayanmışdı.Mən tez telefonuma baxmışdım ama yenə telefonum tutmurdu.Maşın durduğu an sürücü düşdü və ətrafına baxdı.
"Neynirsən!" -qışqırmağa başladım.Sürücü qapını açıb saçımdan tutaraq özünə çəkirdi.Oğlumun gözləri dolmuşdu.O anda hərşeyi hiss etdim.Bura adice düşergə deyildi.
:"Ana !"-Dedi oğlum ama artıq oğlumdan ayrılırdım ,maşından məni itərək çıxartdı.Ətrafda heçkim yoxdu.
Sürücü saçımdan tutaraq məni yerdə sürüdürdü.Oğlum
masum baxışlarla maşından enib,mənim tərəfə qaçmağa başladı.Sürücüye bərk-bərk yumruqlar atmağa başladı ama sürücü onu yerə itdirdi.
:"Yalvarıram eləmə!"-dedim və özümü bir evin içərisində taptım.Ətrafda qan ləkələri və s.Hərşey var idi.
Məni sürüdərək yerə atdı.Oğlumu otaqa salıb qapını kitlədi.Oğlum ağlayaraq və qorxaraq qapını vururdu.Mən isə hələdə heçnə anlamamışdım.Ətrafıma sakincə baxdım.Özümü qəribə hiss edirdim.
:"Ayağa qalx fahişə!"-dedi sürücü.Ayağa qalxdım və sürücünün üzünə tüpürdüm.Üzümə bərkcə vurdu və özümü yerdə tapdım.Gözlərim qapandı.:"Oğlum....Oğlum.."-dedim sakitcə və gözlərimi açdım.Hər yer torpağ idi.Ətrafım qum idi.Başımı qaldırdım və ayağlarımın zəncirdə olduğunu gördüm.Ayağımı sərtcə çəkdim ama zəncir ayağımdan çıxmırdı və daha çox ağrı verirdi.Bura evin altı idi.İyden və sıxlığdan görə bilirdim.Hərəkət etməyə başladım ama gördüklərimə inanmadım.
Aman Allahim bu nə idi!
QABAĞIMDA AĞZI TİKİLMİŞ AYAĞLARI BAĞLANMIŞ ,QADIN DAYANIRDI!
Tez kömək etməyə çalıştım ama o qədər titrəyirdi ki ona kömək etmək mümkün deyildi.Qadın çox titrəməyə başladı.
:"Qorxma,sənə heçnə etməyəcəm!Burda bizdən başqa adam var?"
Qadın titrəməyə başladı və yerə baxaraq başını taxtaya vurdu.
Əlimi yavaş-yavaş əlimin altında ki,torpağa vurdum.Torpağ yumuşaq idi.
:"Burda kimsə var?"-dedim qorxaraq.Torpağı qazmağa başladım.Olduğca tez tez qazırdım.Bu sırada beynimdən oğlum keçirdi.Görəsən o adam oğluma nəsə etmişdi? Muradı düşünməkdən ,qazmağı unutmuştum.Əlimi bir daha torpağa vurdum ama əlimə dəmir parçaları gəldi və həpisxanada ki,yerləri xatırladım.
Gözlərimə inana bilmirdim.Bu nə idi belə.Saya bilmədiyim qızlar var idi.çoxunun ağzı tikilmiş,və ya saçları kəsilmişdi.Ayağımın altında bütün yerdə yatan qadınları görə bilirdim.Qapı açıldı və aşağıya sürücü düştü.Sürücü zənciri açtığı an ,Ona baxaraq ayağa qalxdım və ona təpik ataraq qaçmağa çalışdım.
:"Qaçsanda fayda eləmir,axır əvvəl altımda olacaqsan"-dedi və mən tez yuxarıya çıxdım.Oğlumu yerdə qan silərkən gördüm və onu qaldırıb qucaqladım.
:"Qaç,kömək çağır qaç!"-dedim tez-tez oğluma.Oğlum ağlayaraq mənə baxırdı.Arxadan kiminsə məni tutduğunu hiss etdim.Çoxlu təpiklərlər atırdım.Məni bir otağa saldı və özüdə içəriyə girib qapını bağladı.
:"Yalvarıram Oğluma heçnə etmə'-dedim,gözlərim dolmuşdu.Hər an hönkür-hönkür ağlaya bilərdim.Elində biçax var idi.Mənə yaxınlaşmağa başladı.Ətrafıma baxdım .Bu evdən çıxış olmalıydı!Pəncərəyə həldim və tez tez vurmahğa başladım.
:"Bugun məni hiss edəcəksən"-dedi və məndə üzünə sərtcə vurdum.
:"Axmaqsan sən,Axır əvvəl polislər gələcək!"-dedim və arxaya çəkildim.Üzərimə tez-tez gəldi və məni yerə yıxırtdı.Paltarlarımı yırtmağa başlıyırdı.Əlinə vururdum ama çox güclüydü və fayda etmirdi.
:"Burax məni yalvarıram ,BURAX!"-dediyim an herşey bitmişdi.Qarşısında paltarsız vəziyyətdə qalmışdım.Ağlamağa başladım.Onun əlləri üzərimdə gəzinirdi.Özümdən və öz bədənimdən iylənirdim.
:"Digərlərinin arasına xoş gəldin!"-dedi və bu sırada şalvarını giyinirdi.
:"Sən xəstəsən sənin başın çatmır!"-deye bağırdım.Üzərimə gəlməyə başladı.Məni Özünə Çəkib Boğmağa başladı.Nə qədərdə bağırsamda fayda eləmirdi.Gözlərim bağlanmağa başladı.Ayağlarım donmağa başladı.Bədənimi hiss etmirdim.Gözlərim bağlanmışdı.Hər yer qaranlıq idi.Ölmüşdüm.
10 İL SONRA
ESTÁS LEYENDO
Seçilmişlər
ParanormalMelisa anasını itirdikdən sonra həyatı dəyişir.Facebookdan bilinməyən profil Melisaya mesaj atır və ona öldüyü anası olduğunu deyir.Melisa bu hadisəni unuta bilmir və dostlarına danışır.Dostlarınada eyni hadisə baş vermişdir.Bilinməyən profildən gəl...