Taleh yayından çıxmışdı.Bizdə sonra dayanmayıb yayından çıxmışdıq.Bu olan hadisəni polislər araştırmağa başlamışdı lakin heç bir nəticə ortaya çıxmamışdı.Mən yayında olan dostlarımla əlaqəmi kəsmişdim.Heçbiri ilə danışmırdım.Onlarda yəgin danışmırdılar.Artıq 1 həftə keçmişdi.Mənə mesaj və ya heçnə gəlmirdi.Bu Adsız adam hərşeyi unutmuşdu deyəsən.Facebookumda nə grub nədə mesajlar görsənmirdi.Herşeyi unutmaqa hazırdım.Atam məni təzə dostuyla tanış eləyəcəkdi.
Dostu deyir ama yegin ki,mənə təzə ana gəlirdi.
Restorandaydıq.Atam məni bu lənət yerə gətirmişdi.Tualetdə əllərimi yuyurdum ki, bir anda səs eşitdim və tez qapının arxasına girdim.Tualetdə heçkim olmadığından bu səs çox bərk eşidilirdi.İçəri bir qız girib səsləndi.
Qız:"Hey kimsə var orda?"-deye bağırdı.Mən isə səsimi çıxartmadım.Bundan qabaq eşitdiyim səslər bunun səsiydi.Bunun bağırmasıydı.Qızım sarı saçları üzünə düşürdü.Mən qəribəlik hiss etmədiyimdən qapının arxasından çıxacaqdım.Qız arxaya doğru gəldi vəmən olduğum qapının arxasında ki, qapını bağladı.Tualetin qapısı kilitlənmişdi.Bu işdə bir iş var idi ama nə? Qız telefonu aldı və danışmağa başladı.
Qız:"Sənə demiştim həllet bu işi! İndi mənim boynuma qaldı? Mən bu əlimdəkiləri kimə verim hə?!"
Arxaya doğru getdim.Qız yenədə bağıraraq danışırdı.
Qız:"Onsuzda bugün başqa evdə qalacayıq,hərşeyi ora bastıracam! Başqa çarə yoxdu! O narkotikaları məndən almalısan!"
Əlimi ağzıma götürdüm.Ayağım qapıya deydi və qapı aralandı.Qız isə çönüb mənə baxdı.Mən isə ona baxırdım.
Qız:"Sonra danışarıq!"Mən:"Salam"
Qız:"Hamsını eşitdin?"
Deyərək üzərimə yaxınlaşdı.Əlində ki, biçağı mənə uzatdı.
Mən:"Eşitdim ama unutdum."Qız:"Unutsan yaxşı olar çünki, bu biçağı bədinində hiss edərsən!"
Qaçaraq restoranın tualetindən çıxdım və stola doğru gəlməyə başladım.
Atam isə yanında bir xanımla oturmuşdu.Atam xanıma sanki onu yeyecək kimi baxırdı.
Atam:"Ee tanış olun Bu Melisa, Melisa buda Kamilə xanımdı"
Kamiləyə baxıb yalandan gülümsədim.Kamilə mənə əl uzatdı.
Kamilə:"Məmnun oldum"Mən:"Məndə"
Kamilə:"Ama o paltarın heç xoşuma gəlmədi"
Mən isə üzümü buruşturaraq ona baxdım.Kamilə mənə yaxınlaşdı və məni qucaqladı.Tez ondan özümü qopardım.Kamilə:"Ah gözəlim zarafat edirəm"
Gülümsəməyə çalıştım ama əminəm bu sözü ürəkdən demişti.Atam isə ona dəlilər kimi aşiq idi.Qadının düz gözlərinə baxırdı.
Atam:"Bəs Ayla hanı?"Kamilə:"Ayla tualetə getdi deyəsən"
Mən isə üzümü çevirdim.Allahım bir bu qadın bəs olmamış kimi bir qızıda var idi.Nə gözəl! Anlayıram atamda tek qala bilməz ama məncə qalmalıydı.Tam bunları düşünərkən masaya o yaxınlaşdı.Ola bilməzdi! Bu qədərdə bəxtsizlik ola bilməzdi.Bu o qız idi.Narkotika bastırmaq istəyən.Qız mənə donaraq baxıb gülümsədi.Mən isə gülümsəməyə məcburdum.Qızı yanımda otuzdurdular.Bir birimizə baxırdıq.Mən isə birazda özümü uzağlaşdırdım.Mən isə üzümü çevirdim.Mən:"Başqa uşaqınızda var?"
Kamilə:"Var canım ama xaricdədi"
Ayla:"Ana bəs biz harda qalacayıq?"
Kamilə:"Qızım bir ev taparıq olmadı oteldə qalarıq"
Allahım necədə özlərini yazığ kimi görsədirlər.Atam:"Yox bizə gedərik,mən sizi otelə buraxmaram"
Kamilə:"Sizi narahat etmək istəmərik"
Atam:"Yox nə narahat"
Yoxsa bu Ayla o narkotikaları bizə bastırmaq istəyirdi? Ola bilməz buna imkan vermərəm.Atamın başıda dərdə girə bilərdi.
Uzun söhbətdən sonra Ögey anam və qızı bizə gəldilər.Onları otaqda yalnız buraxaraq otaqıma qaçdım.Bugun çox yorulmuşdum.Çoxluca yatıb yorgunluğumu atmalıydım.Telefonuma zəng gəldi.Bu Aydan idi.Aydan:"Necəsən?"
Mən:"Yaxşıyam"
Aydan:"Neçə günlərdi mənə yığıb axtarmırsan .Nə olub? "
Mən:"Heçnə olmayıb"
Aydan:"Olub olub"
Mən:"AYDAN HEÇNƏ OLMAYIB DEYİRƏMSƏ BİLKİ HEÇNƏ OLMAYIB!"
Aydan:"Qışqırmağın üçün çox saol"
Deyib telefonu bağladı.Aydanla arama o hadisədən sonra məsafə qoymuşdum.Həmişə soyuq danışırdım.Sevimli Notbukumu qucağıma qoydum.
Youtobede mahnılara qulaq asdıqdan sonra Facebook a girdim.
Mesaj yerinə girdim.Yeni mesajım var idi.
Mesajı yazan Nəzrin idi.
Nəzrin:"Tapdım! Adresi tapdım!"
Mən:"Nəyin adresi?"
Nəzrin:"Astral səyahətcinin!"
Mən:"Nə? Hələdə inanırsan ki ora gedəcəm?"
Nəzrin:"Hə inanıram! Sabah ora gedirik!"
Mən:"Başa düşmürsən? Mən axtardığım bilgini o mənə verə bilməz!"
Nəzrin:"Mənim üçün gələcəksən!"
Mən:"Gələcəm yalnız mən anlatdığım hadisələr aramızda qalacaq"
Nəzrin mənim ən sevdiyim dostlarımdan biri idi.Ona heçvaxt yalan deməmişdim.Onu çox istəyirdim.Ona ilk başlarda bu hadisələri danışmışdım.Mənim istəyim sadəcə o Yaşıl Düşərgədə nə baş verilməsidir.Çox köməyi olmasada Məni Astral Səyahətçiyə götürür.Qəlbini qırmaq istəmədiyimdən gedirəm yoxsa heç getməzdim.
15 Saat sonra
Nəzrinlə qapıda gözləyirdik.Mən isə özümə hakim ola bilməyib gülürdüm.Nəzrin isə arada qoluma vurub məni susdururdu.
Mən:"Nəzrin hələdə inana bilmirəm məni bu falçıya gətirmisən"Nəzrin:"Bu falçı deyil!"
Mən:"Gəl çıxaq gedək gəl"
Nəzrin:"Bəsdi sus! İndi çıxartacaqlar bizi"
Mən:"İstəyimdə odu"
Qapı açıldı və içəridən qadın çıxdı.Mənə baxdı və danışdı.
Qadın:"Melisa buyur"
Ayağa qalxdım və içəriyə keçdim.Nəzrinin üzünə qapını bağladım.Otaqda mənlə xanım var idik.Otaq o qədərdə qəribə deyildi.Xanım mənə baxdı və gülümsədi.
Xanım:"Hazırsan ?"Mən:"Tam olaraq nə edəcəyik?"
Xanım:"Sən nəyi bilmək istəyirsən?"
Mən:"Bir yer var orda nə baş verdiyini"
Xanım:"Bunu yalnız sən öyrənə bilərsən"
Mən:"Necə ?"
Xanım:"Özüvü boş burax və dediklərimi elə"
Stolda oturaraq gözlərimi bağladım.Həkim:"Dərindən nəfəs al"
Həkim:"Gözlərivi açma"
Həkim:"Mənim səsimi itirmə!"
Həkim:"Səsim sənin qurtuluşundu!"
Həkim:"O yeri xəyal et.O yerdə olduğuvu hisset"
Həkim:"Sadəcə oranı hisset"Ətrafımda heçkim yox idi.Əllərimə və ayaqlarıma baxaraq qabağımda ki, böyük qapını açdım.Yeri silən uşaq var idi.Ayağı zəncirlənmişdi.Ətraf qan ləkələri idi.
Birdən qapının zəngi çalmağa başladı.Uşaq isə ayağında ki, zəncirlə sürünərək qapıya getməyə başladı.Qapının zəngi dayanmırdı.Uşaq qapını açdı.İçəriyə uzun kişi girdi.Arxasıyca..O KİŞİ BİR QADININ SAÇINDAN TUTARAQ YERƏ ATDI.
QADIN BAĞIRMAĞA BAŞLADI.ARTIQ QADININ ÜZÜNÜ GÖRƏ BİLİRDİM.
Bu o idi! Bu mənim anam idi! Anam anam?
Anamın burda nə işi var idi.Allahım baxa bilmirəm ! Anaç çarəsizcə bağırırdı.Anam:"Burax məni burax!"
Kişi:"Sənlə hələ işimiz var!"
Yerdə yatan uşaq isə qorxaraq anama baxırdı.
Mən:"Ay uşaq! Yalvarıram qurtar onu! Nə olar qurtar onu!"
Səsim fayda etmirdi..o kişi anamı otaqa salmışdı.Mən isə arxasıyca qaçaraq getdim ama gördüklərim qarşısında dilim tutuldu.
Nəfəsim çatmır..
Nəfəsim çatmır...
Qurtarın məni burdan!
Çıxardın bitirin!
Özümdən gedərək astral səyahətdə olduğum Düşərgədə yıxıldım.
Sadəcə həkimin seslərini eşitdim.Həkim:"Qızım yaxşısan?"
Həkim:"Nəzrin tez bura gəl!"
Həkim:"Burnu qanayır!"
Həkim:"Düşündüyüm şey olmasın!
Həkim:"Melisa orda bağlı qaldı!"
Həkim:"Astral səyahətdə bağlı qaldı!"
VOUS LISEZ
Seçilmişlər
FantastiqueMelisa anasını itirdikdən sonra həyatı dəyişir.Facebookdan bilinməyən profil Melisaya mesaj atır və ona öldüyü anası olduğunu deyir.Melisa bu hadisəni unuta bilmir və dostlarına danışır.Dostlarınada eyni hadisə baş vermişdir.Bilinməyən profildən gəl...