1. KAPITOLA

370 19 1
                                    

,,Konečně mám narozeniny'' vykřikla jsem radostně když jsem jako hurikán přiběhla do kuchyně taťka si zrovna četl noviny a mamka vařila snídani.
,,My víme miláčku'' řekli rodiče současně.
,,Konečně mi je 18 to bude zase kalba'' musím napsat Lukovi.
V tu chvíli než jsem stačila napsat první slovo do mobilu tak mi pípla zpráva na Facebooku.
A hádejte kdo?
No jasně, že Luke můj nej nej nej kamarád známe se celý život.
,,Ahoj zlato všechno nej nej nej k narozeninám moje princezno'' zasmála jsem se a odepsala ,,Děkuji můj princi na bílém koni''.
Po snídani jsem se šla obléct a vyvenčit naší fenku Bar je to 3letá labradorka.
Dostala jsem ji k 15 od Luka vždycky jsem chtěla psa/fenku a rodiče my ho chtěli pořídit k vánocům jako dárek.
Ale Luke mě překvapil když ji přinesl ve velké papírové krabici malém jsem ho udusila k smrti když jsem ho tak vehementně objímala.
I když je Lukovi 21 a mě už konečně 18 rozumíme si jako nikdy předtím.
Mám ho ráda a vím že on mě taky.
Při přemýšlení mi mezi tím pípla sms koukla jsem má displej a psal mi Luke.
,,Ahoj krásko jsem u vás přijď rychle s Bar mám pro tebe dárek'' přečetla jsem text zprávy a už rychle pelášila domů.
Když jsem odemykala vchodové dveře našeho baráčku slyšela jsem divné zvuky vešla jsem do chodby a tam mamka s taťkou a Lukem zařvali sborově ,,Všechno nejlepší'' pak mě všichni vlepily pusu na tvář a všichni jsme odešli do kuchyně kde na stole ležel dort s marcipánovými růžičkami a s osmnácti svíčkami .
Po snezení půlky dortu a rozbalení pár dárečků od rodičů.
Jsme utíkala s Lukem nahoru do podkroví kde mám pokoj na zdech jsem měla všude společně fotky s Lukem třeba ta na houpačce když nám bylo 5 je moje oblíbená.
,,Tady máš dárek Lucy'' řekl Luke a vytáhl z kapsy malou krabičku.
Otevřela jsem ji a v ní se třpytil stříbrný řetízek s ozdobným písmenkem L byl posetý malými krystalky od Swarovski.
,,Ježíši Luky co to má bejt!!! Vždyť to muselo být šíleně drahý'' vyjekla jsem radostí a velkým překvapením.
,,Ale ani nebylo vždyť máš 18 a to si zaslouží pořádnej dárek a taky super oslavu večer půjdeme na pláž k ohni přijdou kámoši a taky přijde Theresa, Jackie a Philip kamarádi ze střední.
Asi po hodině co jsme poslouchali písničky Luke odešel aby se mohl jít převléct ,,Sejdeme se na pláži'' řekl a odešel.
Já jsem pak šla do koupelny umyla jsem si vlasy a navoněla je kokosovým olejem na vlasy pro lepší lesk a vůni.
Pak jsem se jemně nalíčila a rty přetřela třešňovým leskem na rty.
Na krk jsem si dala řetízek od Luka.
Oblékla jsem bílé krajkové kalhotky a k tomu dokonale ladící bílou krajkovou podprsenku.
Na to jsem si vzala krátké džínové kraťasky a bílé tílko s černým nápisem I LOVE SUMMER.
Pak jsem si obula černé sandály a vzala si svojí nejoblíbenější džínovou bundu a do kapes jsem si dala mobil, klíče a peníze.
A vyrazila jsem!


Ahoj jsem tu zpět a novým příběhem o nejlepších kamarádech a zase jako obvykle LÁSKA.
Doufám, že se vám bude líbit.
Prosím zanechte komentář či nějaké hodnocení ať vím že má cenu tohle psát.

Nejlepší KamarádKde žijí příběhy. Začni objevovat