POHLED LUKA
Docela jsem to podělal neříct své nejlepší kamarádce o tom, že mám holku.
Přitom si říkáme všechno a já ani nevím proč chtěl jsem jí to říct ale zároveň ne.
Chtěl jsem to zachovat jako tajemství.
Mám Lucy rád nevěděl jsem jak na to bude reagovat.
Nakonec to dopadlo dobře sice jsem ji v očích poznal, že není moc nadšená ale nakonec nám řekla že nám to s Brianou přeje a ať jsem sní šťastnej.
Dneska je sobota dohodli jsme se s Lucy že půjdeme společně do kina.
Docela se těším už jsme dlouho spolu nebyly v kině.
Teď jdu za Brianou.POHLED LUCY
No to snad nemyslí vážně, že přišel sní!
Tak to přehnal a ani mi nedal vědět.
Přišly ke mě.
,,Ahoj Lucy Luke říkal, že jdete do kina tak jsem se přidala nevadí to snad né?'' řekla Briana.
Snažila jsem se skrýt svoje nasrání a snažila se odpovědět tím nejmilejším hlasem co jsem dokázala ,,Oh jistěže ne'' přitom jsem letmě koukla na Luka a ten jen pokrčil rameny a naznačil jakože ,,SORRY''.
Prvotní zděšení jsem překousla a šla do kinosálu.
U prodeje lístků jsem koukla na program v osm mají dávat horor Carrie chci to vidět.
,,Luku půjdeme'' zeptala jsem se ?
Ale najednou se Briana obrátila na Luka a řekla
,,Ale lásko já se hororů bojím nemám je ráda půjdeme radši na nějakou romantiku'' vstoupila do toho Briana.
,,Ale ty můžeš jít jestli chceš'' řekla na mě Briana.
Nestačila jsem nic říct a už ho táhla do sálu kde dávali nějakou stupidní romantickou komedii.
Ještě vidím Luka jak se otočil a já viděla jak se snaží říct promiň.
Ale Briana ho stáhla k sobě a už nic neříkal.
Nakonec jsem to vzdala a šla domů.
Co to mělo do hajzlu bejt...?
Přece jsme měli být jenom já a Luke dneska.
A pak přijde ona a všechno zničí.
Už teď ji z plného srdce nenávidím.
A budu se snažit aby si to uvědomil i Luke jaká je...
ČTEŠ
Nejlepší Kamarád
RomantikLucy a Luke jsou nejlepší kamarádi od narození jsou pro sebe jako vlastní sourozenci. Mají se rádi a nedají na toho druhého dopustit. Ale je to pořád jen kamarádství nebo si začne Lucy postupně uvědomovat to že začíná pomalu propadat Lukyho kouzlo. ...