4. KAPITOLA

182 13 5
                                    

Pořád jsem sledovala Luka co dělá a ským se baví žárlila jsem na každou holku co se sním baví každá co se sním směje atd...
O půlnoci jsem šla na záchod když jsem šla okolo záchodů uviděla jsem za stromem nějakého kluka s holkou jak se vášnivě líbají.
Neviděla jsem kdo to je venku byla docela tma.
Chvilku jsem je sledovala vzrušovalo mě to.
Ale pomalu jsem ustoupila a zakopla jsem o kámen a spadla na zadek.
V tu ránu jsem líbají se dvojci vyrušila a otočila se na mě.
Ztuhla jsem jelikož ten kluk byl Luke a tu holku jsem neznala.
Rychlé jsem se zvedla a oprášila si zadek.
Luke ke mě přišel ,,Nestalo se ti nic'' řekl ,,Ne ne jsem v pohodě'' odpověděla jsem ale nebyla jsem byla jsem strašně smutná chtělo se mi brečet.
,,Tohle je Brandi chodíme spolu'' řekla najednou Luke o té pro mě neznámé holce ,,Ahoj'' řekla Brandi.
,,Co?'' vyjekla jsem.
Rychle jsem se vzpamatovala řekla jim, že je to skvělé a že jim to přeji.
,,Díky'' řekli společně.
Pak jsem odešla a nechala je samotné.
Chtělo se mi brečet hrozně moc.
Asi ve dvě ráno jsem šla domů Luka už jsem od té události o půlnoci neviděla.
Nevím kde byl ale na pláži už jsem ho nenašla nikde jsem ho neviděla.
Ale tušila jsem určitě, že bude někde s Brandi.
Když jsem si na ně vzpomněla udělalo se mi smutno a slzy se mi začínali kutálet po tváři nešlo to zastavit a zachvilku jsem byla jak vodopád.
Proč se to sakra stalo?
Jak to že má Luke holku? Od kdy?
Nikdy mi o ní neřekl!!!
A to si říkáme všechno!
Proč strašně sem žárlila.
Došla jsem domů odemkla jsem a v tu ránu na mě skočila Bar a samou radostí mě celou oblízala.
,,Čau holka ty mi vždy zvedneš náladu'' pustila jsem Bar na zahradu ať se jde vyčůrat.
Když se Bar vyvenčila zavedla jsem ji zpět do domu zamkla jsem a šla se nahoru umýt.
Pak jsem šla do svého pokoje zapla jsem si Rádio ale potichu abych nevzbudila rodiče jinak ho mám na plný pecky.
Lehla jsem si do postele ale nešlo mi usnout pořád jsem myslela na Luka a tu holku.
Asi po hodině jsem vypla Rádio sundala si řetízek od Luka a dala ho do šuplíku u stolku u postele.
Pak jsem šla už konečně spát i když v slzách.

Nejlepší KamarádKde žijí příběhy. Začni objevovat