22. KAPITOLA

63 2 0
                                    

V ten moment když jsem je uviděla jak se líbají myslela jsem, že se mi zhroutí celý svět.
Cítila jsem jak mi stékají slzy po tváři třásla se mi kolena a chtela jsem odtamtud co nejrychleji zmizet ale nemohla jsem tělo jsem měla celé ztuhlé že šoku.
Mé tělo bylo ztuhlé ale i tak jsem sebrala poslední sílu co jsem ještě v sobě našla sebrala jsem si svoje věci a utíkala odtamtud pryč nechtěla jsem tam být nechtěla jsem ho už vidět a nikdy už sním mluvit.
Zradil mě moji důvěru moji lásku pohřbil milion kilometrů hluboko a to jsem myslela že Luke je jiný.
Jiný než ostatní moji bývalý každý mi ublížil každý mě podváděl a když jsem znala Luka tak dlouho byl to můj nejlepší kamarád od dob kdy jsem byla ještě mimino.
On všechno věděl proč jsem klukům nikdy moc nevěřila proč jsem nikdy neměla vážný vztah který by trval déle než jen 5 měsíců.
Ale i přesto co už jsme spolu zažila co jsme každý zažil přesto to dokázal přesto všechno mi dokázal ublížil a rozbít tu tenkou hranici mezi láskou a nenávistí.

 Ale i přesto co už jsme spolu zažila co jsme každý zažil přesto to dokázal přesto všechno mi dokázal ublížil a rozbít tu tenkou hranici mezi láskou a nenávistí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Doběhla jsem domů když jsem najednou zjistila že nemám klíče vyházela jsem všechny věci z kabelky
,,Do hajzlu'' jsem zakřičela z plných plic.
Vzpomněla jsem si, že moje klíče má u sebe Luke v jeho bundě.
I když nereda musela jsem se vrátit zpátky na pláž kde se konala oslava narozenin.
Když jsem asi po hodině přišla zpátky na pláž všichni popíjeli a tancovali.
Smáli se a radovali mě moc do smíchu nebylo mobil jsem měla totálně vybíti tak jsem nemohla Luka ani prozvonit kde je.
Procházela jsem se po pláži a znovu mi před očima naskočil ten obraz Luka a Brandi.
V tu chvíli když jsem se smutně zamýšlela co dál jak budu s Lukem mluvit jak budu dál sním vycházet.
Tak mě někdo pevně chytil za rameno a otočil.
A hádejte kdo to asi byl

,,Kde si byla všude jsem tě hledal chyběla si mi'' řekl nevinně Luke

,,Promiň není mi dobře chtěla jsem jít domu a uvědomila jsem si že máš moje klíče a mobil mám vybití abych ti zavolala tak jsem tady chodila a taky tě zkoušela najít'' řekla jsem tím nejmilejším tónem co jsem dokázala ale místo toho bych radši začala křičet a nadávat.

,,Aha tak lásko já se Teda rozloučím s kamarády a půjdu stebou domu''

,,Ne to nemusíš zůstaň tady jsou to tvoje narozeniny nechci ti je zkazit tím, že odejdeš zůstaň tu, slav a užívej si nemusíš na mě myslet já budu v pořádku''

,,Ale zlato'' chtěl něco dodat Luke

Ale já jsem ho zastavila stím, že ať už nic neříká vzala jsem si svoje klíče a chystala se odejít řekla jsem ahoj dala mu letmou pusu na tvář a otočila jsem se na odchod.
V tu chvíli mě Luke chytl za zápěstí.

,,Děje se něco'' řekl

,,Ne jen mi není dobře chci domů''

,,To není všechno něco si mi neřekla,,

,,Já jsem ti řekla všechno ale ty mi lžeš,, vykřikla jsem na něj tak hlasitě až se všichni otočili i ta kráva Brandi která se na mě vítězné šklebila.

Nečekala jsem na odpověď utíkala jsem co nejrychleji jsem mohla míjela jsem kamarády a lidi bylo mi jedno, že vypadám jako totálně ubulená troška.

Doběhla jsem domů co nejrychleji jsem odemkla zabouchla jsem dveře znova jsem zamknula a poté jsem se sesunula po dveřích dolů na zem a pak už jsem jen brečela a brečela.



AHOJKY
JSEM ZPĚT A DOUFÁM, ŽE UŽ TU VYDRŽÍM A TENTO PŘÍBĚH KTERÝ UŽ PÍŠU SKORO 3 ROKY DOKONČÍM A BUDETE SNÍM SPOKOJENI...
BUDU RÁDA ZA KAŽDOU VAŠI REAKCI JAK ŠPATNOU TAK I DOBROU...

DĚKUJI

VAŠE
MARTY
xoxo

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 24, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nejlepší KamarádKde žijí příběhy. Začni objevovat