Ráno jsem se probudila bylo mi zvláštně pořád jsem cítila Lukovi rty na těch svých pořád jsem cítila jeho vůni tu omamující vůni která nešla zapomenout ještě několik dní.
Sešla jsem ze schodů do kuchyně udělala jsem si k snídani ovocný čaj a dala do toustovače pár toustů ty jsem si posléze namazala burákovým máslem a ostružinovou marmeládou.
Po snídani jsem si vlezla do vany kde jsem si napustila plnou vanu s pěnou.
Potřebovala jsem se pořádně z relaxovat.
Myslela jsem jen na to co se stalo.
On mi dal pusu.
A dámy a pánové to byla teda pusa.
Pusa s velkým P.
,,Potřebuju dneska nakoupit musím zajet do obchoďáku'' řekla jsem si pro sebe.
Vylezla jsem z vany.
Vyfénovala jsem si vlasy stáhla je do vysokého culíku pak jsem si na obličej nanesla jen krém na projasnění a na oči jsem nanesla jen světle růžový stíny a řasy jsem nabarvila řasenkou.
Oblékla jsem si sportovní šedou podprsenku a vzala si šedá tanga.
Na to jsem si vzala džínovou dámskou košily s ohrnutými rukávy k loktům a k tomu jsem vzala obyčejné šedé teplákové kraťasy.
Na nohy jsem oblékla šedé kotníkové ponožky a vzala jsem si své oblíbené tmavě šedé SKEČRY (PS. nevím jak se píšou SKEČRY :D tak jsem to napsala jak se to vyslovuje)
Peněženku a mobil jsem hodila do kabelky vzala jsem klíčky od mého auta.
V obchoďáku jsem koupila všechno jídlo co bylo potřeba a jelikož mi zbylo ještě hodně peněz tak jsem se rozhodla jít do obchodu s hudebními věcmi.
Všude byly CD, hudební nástroje, a různé věcičky od různých zpěváků, kapel a skladatelů.
Do očí mi padlo triko s Demi musela jsem ho mít šla jsem ke stojanu ale než jsem ho získala už ho měla v rukou no to snad ne ZASE ONA!!!!LUCY
,,Ahoj to triko je moje vrátíš mi ho'' zeptala jsem se mileBRANDI
,,To mě ani nenapadne stejně by ti nebylo koukni se na sebe jak vypadáš'' (hlasitý smích)LUCY
,,Co si to řekla podívej se nejdřív na sebe ty tupohlavá barbíno''BRANDI
,,Pro mě nejsi nic ty nicko ani Luke už tě nechce vidět''Už jsem se nevzmohla na slova ta kráva už odešla i smým trikem.
To jí nedaruju.
No nic radši už pojedu domů.
Když jsem dojela domů zjistila jsem že jsou vchodové dveře pootevřené.
Pomalu jsem vešla dovnitř.
Všude bylo rozsvíceno a BAR v klidu ležela v pelíšku.
Šla jsem pomalu chodbou v kuchyni jsem slyšela různé zvuky.
Pomaličku jsem otevřela dveře a kdo tam stál u ledničky a královsky se bavil.LUCY
,,LUKU já tě zabiju měla jsem málem infarkt myslela jsem že nás někdo chce vykrást'' podívala jsem se na něj zamračeněLUKE
,,Ale zlato to fakt né a když se zlobíš si tak hrozně roztomilá''LUCY
,,Díky a co tu vůbec děláš jak si se sem dostal''LUKE
,,Za prvé chtěl jsem tě zase vidět a za druhé už asi přes pět let mám klíčky'' zasmál jsem seLUCY
,,Aha no tak nechceš tu zůstat koukneme se na nějaký film a večer si můžeme objednat pizzu''LUKE
,,Dobře to zní jako skvělej plán mohl bych tu i přespat''LUCY
,,Můžeš a nebude to vadit tvojí holce nemá mě moc ráda''LUKE
,,Ale nebude nemůžu být přece furt sní ale to nebude tak horké''LUCY
,,Dobře tak jo''Šla jsem vyndat nákup z auta který jsem zapomněla v autě.
Luke se zatím uvelebil na gauči a vybíral se sbírky DVD nějaký film který si pustíme.,,Co takhle FORREST GUMP'' zakřičel Luke z obýváku.
,,Ok to zní perfektně'' zakřičela jsem na odpověď.
Bylo asi něco po čtvrté hodině a na začátku filmu kde už FORREST utíká před zlými spolužáky.
,,UTÍKEJ FORRESTE UTÍKEJ'' řekli jsme zároveň s Lukem pak jsme se navzájem na sebe podívali a rozesmáli jsme se na celý barák.
Když film skončil bylo asi něco k sedmé hodině mě už hrozně kručelo v žaludku řekla jsem Lukovi ať objedná pizzu já se mezitím jdu osprchovat.
,,Ok'' řekl Luke.
Svlékla jsem si košily kraťasy pak spodní prádlo.
A vlezla jsem do sprchy.
Přes hluk vody ze sprchy jsem neslyšela, že někdo vlezl do koupelny.LUCY
,,Luku co tu děláš vypadni''LUKE
,,Chci se taky osprchovat''LUCY
,,Tak se osprchuješ pak a...''Nestihla jsem doříct větu a Luke už byl u mě celý ve své kráse.
Rychle jsem vzala sprchový závěs a schovala jsem se za něj.LUKE
,,No tak Lucy nestyď se pojď ke mě chci tě zase políbit''LUCY
,,Luku teď a tady když jsem nahá jo to sis vybral fakt perfektní chvíli'' řekla jsem ironickyV nestřežené chvíli mi Luke serval závěs z těla a já před ním byla celá nahá.
Ale Luke se ke mě rychle přiblížil.
Obejmul mě a já cítila jeho chloubu na svém stehně.LUCY
,,Luku né tohle nemůžeme'' řekla jsemLuke ale nic neřekl a vášnivě mě políbil.
Bylo to tak úžasný ještě lepší než včera.
Cítila jsem jak se jeho úd zvětšuje a já začínala být čím dal tím víc nadržená.
Pak se něco stalo...
ČTEŠ
Nejlepší Kamarád
Любовные романыLucy a Luke jsou nejlepší kamarádi od narození jsou pro sebe jako vlastní sourozenci. Mají se rádi a nedají na toho druhého dopustit. Ale je to pořád jen kamarádství nebo si začne Lucy postupně uvědomovat to že začíná pomalu propadat Lukyho kouzlo. ...