21. KAPITOLA

52 4 1
                                    

POHLED LUCY

Když jsme přijeli na pláž oslava už byla v plném proudu.
Všichni Lukovi kamarádi mu gratulovali a holky mu navíc dávali i pusu naštěstí jen na tvář pak jsem uviděla i tu krávu Brandi cítila jsem Lukuv pohled na mě určitě tuší na co myslím i když vím že mě má Luke rád pořád si neodpustím tu žárlivost kterou v sobě citím.
Pořád mám pocit že to nemůže být pravda že to není realný přece není možný abych se zamilovala do svého nejlepšího kamaráda a cítila sním tak nezkonalé štěstí.
Miluju ho. A chci mu to říct dnes večer.
Ale pořád se bojím že se něco stane a všechno zmizí tak jak to začalo rychle tak to i rychle skončí ale to já dopustit nemůžu miluju Luka a nemůžu se ho vzdát.

POHLED LUKA

Když jsme přijely na plaž už to tam docela hodně žilo.
Viděl jsem kámoše tak jsme šli s Lucy k nim.
,,Čau vole všechno nej kámo'' řekl Karl
,,Díky Karle kde máš Frenkie''
,,Támhle je s holkama''
,,Koukl jsem směrem tam kde byla Frenkie Karlova přítelkyně ale i Brandi moje bejvalka''
Viděl jsem Lucyin pohled na ní jako by jí chtěla probodnout nožem nebo nějakým jiným ostrým předmětem.
Snažil jsem se odvést Lucy jinam od Brandi šli jsme spolu k baru kde jsem si dal pivo a Lucy colu s rumem.
A s pitím jsme si šli sednout k ohni na deku.

LUKE

,,Lásko copak ti je?" koukl jsem se na Lucy která se tvářila smutně a tupě koukala do plápolajícího ohně.

LUCY

,,Ale jen mě nějak rozbolela hlava ale zachvilku to bude snad dobrý''

LUKE

,,Ty můj chudáčku pojď se ke mě přitulit'' LUCY

,,Ty můj chudáčku pojď se ke mě přitulit'' LUCY

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

POHLED LUCY

Přutulila jsem se k Lukovi blíž hřáli jsme se společně Luke mi jednou rukou hladil holá záda a druhou rukou se mi čechral ve vlasech.
Bylo to tak krásný že bych chtěla aby tento moment trval navždy.
,,Hej Kámo pojď sem" slyšela jsem v dálce Lukovi kamarády
,,No jo no už jdu" zakřičel na ně Luke zpátky

LUKE

,,Zachvilku jsem zpět a pak budu jenom stebou"

LUCY

,,Dobře pujdu se nachvilku projít"

LUKE

,,Hlavně nechoď nikam daleko"

LUCY

,,Neboj budu jenom támhle na břehu a teď už běž ať kluci nečekaj"

Luke mi dal letmý polibek a pak utíkal za partou svých kamarádu.

Po půl hodině když jsem prošla celý břeh sem a tam jsem se rozhodla že se vrátím zpátky k ohni zkusím najít Luka.

Když jsem se vracela viděla jsem Luka už z dálky a byl otočený zadama ke mě takže mě hned nezaregistroval ale to co jsem pak viděla my vyrazilo dech.

Brandi a Luke......

Nejlepší KamarádKde žijí příběhy. Začni objevovat