18. KAPITOLA

135 9 0
                                    

Ráno jsem se probudila docela brzo.
Luke ještě spal vypadal tak sladce nejraději bych ho teď celého z líbala ale nechci ho probudit.
Tak proto raději potichu vstanu a půjdu nachystat snídani.
Nebude to obyčejná snídaně bude to speciální narozeninová jelikož má Luke dneska narozeniny.
Pustím si písničku momentálně jednu mojí nejoblíbenější a to je:

Tančím a zpívám ale potichu abych nevzbudila Luka.
Připravím si směs na lívance.
Nakrájím jahody, a ananas pak do misky dám poslední vaničku borůvek co mám v lednici.
Když mám lívance udělané.
Prostřu stůl do prostřed dám horu lívanců okolo postavím misky s ovocem a přinesu ještě sklenici s javorovým sirupem.
Do džbánu naleju pomerančový džus a do konvice dám vařit kafe.
Když mám všechno hotové doběhnu ještě do obýváku kde mám schovaný dárek pro Luka což je voňavka od Calvina Kleina pro muže.
Dám ji do dárkové taštičky a takhle zabalený dárek dám na stůl.
Pak se jdu do koupelny upravit rozčešu si vlasy a nechám je volně.
Pak potichu vejdu do pokoje kde si v šuplíku vezmu šedá tanga a k tomu šedou podprsenku pak si ve skříni najdu plísňové lacláčové kraťasy a k tomu si vezmu černé triko s krátkým rukávem s kytičkovým vzorem.

Sundala jsem si triko

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sundala jsem si triko.
Oblékla jsem si tangáče a chtěla jsem si zrovna obléknou podprsenku když jsem ucítila ruce na mých ramenou.
Otočila jsem se a tam stál Luke se svým neodolatelným úsměvem miluji jeho ďolíčky a ten jeho roztomilý rozcuch co mu vznikl na hlavě.

LUKE
,,Čemu se směješ mrško"

LUCY
,,Tomu tvému úžasnému účesu"

Luke se mezitím podíval do zrcadla.

LUKE
,,To se teď nosí říká se tomu účes ála tak jak ráno vstaneš" řekl a přitom se smál od ucha k uchu.
A já se k jeho nakažlivému smíchu přidala.

Tak jsme stáli uprostřed pokoje a smáli jsme se jako dva blázni.
Pak jsem si uvědomila, že jsem pořád jen v tangách a tak jsem poprosila Luka ať mi zapne podprsenku.

LUKE
,,Takhle se mi líbíš víc zlato"

LUCY
,,No tak neblbni a zapni mi jí" zasmála jsem se

Luke protestoval ale za chvilku mi jí zapl.
Tak jsem se mohla už konečně doobléknout.
Nechala jsem Luka v pokoji ať se může obléknout a já mezitím šla do kuchyně kde jsem otevřela dveře na terasu a vypustila BAR na zahradu.

POHLED LUKA
Je tak úžasná tak nádherná.
Nejradši bych ji teď celou snědl ale asi bych dostal cukrovku z toho jak je sladká.
Lucy se oblékla a odešla dolů do kuchyně.
Já si mezitím oblékl světle šedé džíny se světle hnědým páskem a k tomu jsem si vzal tmavě modré triko.
Vlasy jsem v koupelně trochu pročísl.

,,Luki''Slyším ze zdola Lucy jak mě volá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Luki''
Slyším ze zdola Lucy jak mě volá.
Tak pomalu sejdu ze schodů a vejdu do kuchyně.
,,Ty vole'' unikne mi z úst.

LUCY
,,Všechno nejlepší méďo''

LUKE
,,Ty si tak úžasná si prostě nejlepší''

Po tak úžasné snídani mi Lucy dala dárek byla to voňavka od Calvina Kleina pro muže hned jsem se sní navoněl.
Pak jsem přišel k Lucy chytnul ji pevně za zadek a přisál se na její rty vdechla mi do úst když jsem jí zmáčkl ten její úžasnej zadek.
Pak jsem ji vysadil na linku a začal ji líbal tak hladově jako bych týden nejedl.
Rozepl jsem jí lacláče a rukou zajel pod její triko kde jsem nahmatal rozepínání od podprsenky a jednou rukou jako profík jsem ji odepnul.
Pak jsem ji sundal triko a podprsenku jsem odhodil do rohu kuchyně.
Chytnul jsem její prso a jemně ho začal mačkat.

POHLED LUCY
V momentě kdy mi zmáčknul zadek jsem se ocitla jako v nebi jemně jsem mu vydechla do úst.
Nepřestával mě líbat rozepl mi lacláče.
A jeho šikovná a hbitá ruka mi rozepla podprsenku a najednou mi sundal triko a podprsenka také letěla někam do kouta.
Chytnul mi prso a jemně ho mačkal.
Ale najednou mi rukou zajel do kalhotech a já ho nezastavila.
Líbilo se mi to moc.
Pomalu kroužil na mém bodu G.
Pak zrychloval své tempo ruky cítila jsem že to přichází zaryla jsem se nechtama do Luka a on to také vycítil přisál se my rtama na ty mé a více zrychlil.
V tu chvíli jsem se udělala a jemně jsem vykřikla.
Pak Luke vyndal ruku a obejmul mě.

LUKE
,,Líbilo se ti to''

Já se na něj jen zahanbeně koukla byla jsem kvůli němu celá červená.
Jemně jsem přikývla a usmála jsem se na něj.

LUKE
,,Si tak roztomilá když se červenáš''

Pak jsem seskočila z linky rychle jsem se zase oblékla.

LUCY
,,Půjdeme odpoledne do kina a večer máš oslavu na pláži"

LUKE
,,Jj o té oslavě vím a do kina to je dobrý nápad''

Tak jsem se dohodli a odpoledne vyrazíme do kina.

Nejlepší KamarádKde žijí příběhy. Začni objevovat