POHLED LUKA
Byly jsme děti hráli si na pískovišti, běhali nazí po zahradě, skákali šipky do bazénu ale nikdy jsem nepomyslel na to, že budu jednou tak moc milovat tu osobu kterou jsem až do nedávná považoval za svou nejlepší kamarádku dokonce mohu říct i sestru.
Vždyť naše rodiny se znají už od našich starých dob co mi byly tři a přistěhovali jsme se do baráků vedle baráků Lucy rodičů ještě nebyla ba světě.
Ale já už jako malý špunt věděl až se narodí, že to bude má nejlepší kamaradka.
Jednou jsem i prý podle mamky řekl když už byla na světě a byli ji asi 4 měsíce, že jsem prý řekl nad její kolébkou, že si ji jednou vezmu za ženu.Nad těmito vzpomínkami jsem se zasnil asi hodinu.
Koukl jsem na hodinky bylo asi 19:30.
Šel jsem rychle do sprchy.
Umyl si tělo voňavým sprcháčem ať Lucy voním.
Když jsem vylézal ze sprchy vtrhla do koupelny Lucy.LUCY
,,Promiň" a upustila jsem šaty s botama na zem
LUKE
,,Vždyť se nic nestalo už jsme se viděly nazí'' omotal jsem si bílý ručník okolo pasu.
POHLED LUCY
Když jsem viděla Luka jak stoji u umyvadla jen v ručníku jak kapičky vody stékají po jeho těle jak se rýsují svaly po celém jeho těle jak jeho pevný zadek OMG ten jeho zadek je tak úžasnej
,,No nic" řekla jsem si v duchu zavrtěla jsem hlavou abych vyhnala ty nemravné myšlenky na jeho...
Sebrala jsem si věci ze země které jsem upustila a hodlala odejit se převléct jinam.
V tu chvíli mě ze zadu za ruku chytil Luke.
LUKE
,,Snad by si mě teď neopustila klidně se převlékni tady slibuji, že se otočím a nebudu koukat'' řekl jsem a šibalsky se usmál
LUCY
,,Tak dobře'' řekla jsem
Svlékla jsem si oblečení co jsem mela na sobě svlékla jsem si i spodní prádlo a oblékla si pohodlný set spodního prádla od CALVINA KLEINA
Na to jsem si na táhla šaty které jsem si předtím oblékla.
Vlasy jsem si trochu navlnila vzala jsem gumičku a udělala si malinkaty culík nebo co to je :) viz.obrázek
Líčením jsem se nijak nepatlala
Jen jsem na obličej dala trochu krémů lehounce přepudrovala a na řasy jsem nanesla jen lehoulinkou vrsu řasenky rty přetřela ovocným balzámem.Když jsem byla hotová koukla jsem na Luka který už byl oblečení na sobě měl tmavě modré kraťasy a bílé tílko s číslem 6 jeho oblíbené.
LUCY
,,Tak jdeme zlato já jsem hotová''
LUKE
,,Ano můžeme''
Obula jsem se Luke také.
Vzal mě za ruku a vyrazily jsme na pláž oslavit jeho narozeniny.
ČTEŠ
Nejlepší Kamarád
Lãng mạnLucy a Luke jsou nejlepší kamarádi od narození jsou pro sebe jako vlastní sourozenci. Mají se rádi a nedají na toho druhého dopustit. Ale je to pořád jen kamarádství nebo si začne Lucy postupně uvědomovat to že začíná pomalu propadat Lukyho kouzlo. ...