14. KAPITOLA

153 12 0
                                    

Od té události s Lukem už uběhl týden mezitím už jsme se nesešli jen jsme si občas napsali na facebooku jelikož mobil pořád neměl.

PŘED TÝDNEM
Probudila jsem slunce mi prosvítálo skrz okna do celého pokoje.
Luke už vedle mě neležel.
Ale za to vedle mě na polštáři byl vzkaz.

,,Šel jsem běhat a potřeboval jsem si pro něco skočit domů večer zase přijdu v kuchyni máš snídani uvidíme se pa''

Svlékla jsem si tričko a vlezla jsem si do sprchy umyla jsem si vlasy a oholila nohy a samozřejmě i to ostatní.
Vzala jsem si sportovní šedou podprsenku a šedé krajkové tanga.
Pak jsem si vzala džínové kraťasy a obyčejné tílko.
A teprve pak jsem sešla dolů do kuchyně.
Na stole jsem měla udělané tousty se šunkou a sýrem a v konvici čerstvé kafe.
,,Mňam'' pomlaskla jsem si.
Po snídani jsem šla vyvenčit BAR sice pořád kulhala ale jinak chodila moc hezky.
,,No tak BAR ty si ale šikovná holka'' pochválila jsem ji a pohladila jí po hlavě a dala jí pár pamlsků pro pejsky

MAMKA
,,Lucy jsme doma kde jsi''

LUCY
,,Jé ahoj mami tak jak jste se měli počkat kde je taťka?''

MAMKA
,,Dobře jsme se měli taťka mě tu jenom vyhodil a jel na chatu zachvilku jedu za ním beru si druhé auto jen zabalím pár věcí a pojedu budeme tam nejspíš do konce prázdnin a co ty jak si tady válčila sama''

LUCY
,,Jj ušlo to tady aha ale nemusím jet s vámi že né?''

MAMKA
,,Nn nemusíš pokud nechceš máš vlastní auto tak až budeš chtít tak když tak přijedeš sama tady máš ještě od nás dárek k narozeninám''

Rozbalila jsem papír a tam byly ty nejkrásnější šaty nad kolena co jsem kdy viděla a k tomu byly přiložené ještě peníze''

LUCY
,,Panebože mami děkuju ty jsou tak krásný nádherný a děkuju i za ty peníze''

MAMKA
,,Nemáš zač zlato kdyžtak nějaké peníze máš i na účtě kdyby ti to nestačilo''

Pomohla jsem mamce naložil kufry do auta a už jsem ji mávala z příjezdové cesty do té doby než zmizela za kopcem.

Odpoledne jsem zajela do krámu koupila jsem nějaké maso brambory a různé další věci.

Večer udělám večeři až Luke přijde ať mu odvděčím tu ranní snídani.

AHOJTE JSEM TU ZPĚT
DNESKA SE OMLOUVÁM ZA VÁŽNĚ NUDNÝ DÍL SNAD VÁM TO NEVADÍ JELIKOŽ TO MUSÍM NĚJAK PROTAHOVAT :) :D
BUDU RÁDA KDYŽ ZANECHÁTE KOMENTÁŘ ČI LIKE
DĚKUJI XXX

Nejlepší KamarádKde žijí příběhy. Začni objevovat