Arabayla bindiklerinde bile Jae hala kızın etkisindeydi. Dahyun Jae nin bu haline gülüyordu.
Dahyun: Oppa hadi gidelim?Jae kafasını salladı ve arabayı çalıştırdı.
Dahyun : Oppa bana sordukları soruları nasıl cevaplıcam? Hatırlamıyorum.
Jaebum: Merak etme. Senin yerine ben cevap veririm.
Dahyun: Annen nasıl biri?
Jaebum : Gidince anlarsın. Zor bir kadın değil.Jae yaptığının doğru olmadığının birkez daha düşündü. Ama ne zarar gelebilirdi ki? Kıza aşık olcak değildi. Sonuçta onunda standartları vardı. Ve bu standartlar kıza uymuyordu. Bu düşünceler Jae yi biraz rahatlamıştı.
Eve geldiklerinde hayranlıkla bakma sırası Dahyun'a geçmişti. Ev gerçekten kocamandı ayrıca çok da güzeldi.
Jae zile bastı. Dahyun un evin hizmetçisi olduğunu düşündüğü bir bayan kapıyı açtı. Jae ve Dahyun u görünce doksan derece eğilerek selam verdi. Dahyun da aynı şekilde karşılık verdi.
Devasa bir odaya girdiler. Büyük bir yemek masası vardı. Ve birsürü yemek vardı. Jae ve Dahyun karşılıklı oturdular. Jae nin Annesi geldiğinde Dahyun hemen saygıdan ayağı kalktı. Gerçekten çok enerjik ve sıcak kanlı bir bayandı. Dahyun un yanına geldi. Kocaman güzel bir gülümseme sunup Dahyun'a sarıldı.
Jae nin babası : Yeter kızı korkutucaksın hayatım.
Jae nin Annesi : Peki peki.Yemeğe başladıklarında Dahyun un utancından eser kalmamıştı ve rahat rahat yiyordu. Annesi kızın bu halini çok sevmişti. Babası da oğlunun sonunda doğru düzgün bir ilişkisi olduğuna seviniyordu.
Dahyun yemeği bittikten sonra geri çekildi ve Bayan Im ve Bay Im'e bakıp yaramaz çocuk gülümsemesini sundu.
Bayan Im: Kızım geçmiş olsun kaza geçirmişsin ve hafızanı kaybetmişsin. Şimdi iyi misin?
Dahyun : Evet iyiyim. Ama hatırlamayı çok isterdim. Oppam ile geçirdiğimiz o anları hatırlamayı...
Bay Im: Olsun kızım. Hatırlarsın. Umudunu kaybetme sakın.Dahyun kafa salladı ve gülümsedi.
Bayan Im: Yesene kızım yoksa beğenmedin mi?
Dahyun : Ohh hayır çok güzel olmuş, gerçekten çok yedim. Ellerinize sağlık Bayan Im.
Bayan Im: Bana anne demelisin.
Bayan Im Dahyun a göz kırptı ve önüne döndü.
Yemek boyunca başka kimse konuşmadı. Yemek bittikten sonra Dahyun ve Bayan Im odaya gittiler. Jaebum da arkadaşlarını olayı anlatmak için çağırdı. (Arkadaşları Got7 üyeleri ). Diğerlerinin işleri olduğu için sadece Jackson, Mark ve Bambam gitti.Jackson odaya baskın yapar gibi girdi. Jae den de mükemmel bakışlar alıp yerine oturdu.
Mark: Noldu? Gene naptın Hyung?
Jaebum : Yaahh!
Jackson : Adam haklı Jae.
Jackson ve Mark kahkaha atmaya başladı. Jae de somurtarak kendini arkasındaki koltuğa bıraktı.
Jaebum : Bu seferki çok fazla gençler.
Bambam: Anlat hadi.
Jaebum : Bakın ben dün ailemle konuştum ya. Evlenmem gerektiğini söylediler. Evlenirsem miras ve hisseler benim olacak evlenmezsem cadıya kalıcak.
Mark: Ee?
Jaebum : Babanın yanından sinirli ayrıldım. Ve sanırım arabayı çok hızlı kullanıyordum. Bir kıza çarptım. Ve kız hafızasını kaybetti. Bende şey yaptım...
Bambam: Naptın? Kıza tecavüz mü ettin?!?
Jaebum: Neeeee!? Hayır tabikide. Yalan söyledim sevgilim olduğunu ve evlenicegimizi o yüzden ailemle tanışması gerektiğini söyledim.
Jackson : Kendini aşmışsın dostum. Peki hatırlarsa ne yapacaksın?
Jaebum : Sonuçta ona aşık değilim bir süre evli kalmamız ve mirası almam yeter. Sonra yollarımızı ayırırız.
Mark: Ben kızı merak ettim.
Bambam : Aynen güzel mi?
Jaebum : Annemin yanında birazdan gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan ♡Jaebum ♡Dahyun
FanfictionMutluluk... Bir aile... Bir yuva... Bir evlilik... Sevgi... Güven... Aşk... YALAN!! Yalnızlık... Göz yaşı... Nefret... Öfke... İntikam... GERÇEK!! YÜZ YÜZE GELİNEN BİR GEÇMİŞ! İnsan katiline aşık olur mu?! Kapak: @ParkKyunggie unnime teşekkür ederi...