Dahyun kendini garip hissediyordu. Abisini bulmuştu ama bu onun daha garip hissetmesine neden olmuştu.
Dahyun yüzünde hissettiği sıcaklık ile kendine geldi. Jungkook akan bir gözyaşını siliyordu. Dahyun ağlamak istiyordu. Kollarını jungkook un boynuna doladı ve kafasını boynuna gömüp ağlamaya başladı...
Jungkook ne demesi gerektiğini de ne yapması gerektiğini de bilmiyordu. Sadece kızın acı dolu sarılmasına karşılık verebildi.
Birkaç dakika sonra Dahyun un ağlaması durmuştu geri çekildi ve gülmeye başladı. (Kız mala bağladı sevgiler hshzjsjz) Jungkook şaşkınca gözlerine baktı.
Dahyun: Üstünü değiştirmelisin.
Dediği ile Jungkook da gülmeye başladı.
Jungkook : Bana bir tişört borcun var küçük hanım.
Dahyun tebessüm etti ve olaya geri döndü. Tebessümü yüzünden silindi ve oturma odasına gitti. Film bitmişti. Jongin, Seulgi ve Jimin sohbet ediyordu.
Dahyun : K-Kai oppa...
Jongin : Efen.... Dahyun?!
Dahyun: Neden söylemedin? İlk karşılaşmamızdan beri biliyordun. Kontrol etmek için baktın yara izine... Anneme bu yara sayesinde beni hiç kaybetmeyecegini söyledin. Neden bulduğun halde bana söylemedin?!
Jongin : Söylemedim. Çünkü birseyi ortaya çıkartmaya çalışıyorum.
Dahyun: Neyi?!
Jongin : Sadece bekle. Sadece çok zorlanacağımızı bilmelisin. Şimdi mümkünse kardeşim sarılabilir miyim? Gerçekten kendimi zor tutuyorum.Dahyun asık suratla yanına gitti ve kafasını Jongin in omzuna yasladı.
Jongin gülümsedi ve kardeşini sıkıca bedenine bastırdı. Birdaha kaybetmek istemiyordu. Bir süre sonra Dahyun Jongin i itti ve derin derin nefes almaya başladı. Jongin in kasları arasında nefessiz kalmıştı.
Dahyun : Küçükken böyle kasların olmadığına eminim.
Jongin : Yurt dışında oldukça değiştim.Dahyun güldü ve onun gülmesi ile diğerleri de gülmeye başladı.
Çalan kapı ile gülmeler yüzde dondu. Dahyun diğerlerine bakıp kapıya yöneldi. Belkide Jae gelmişti.
Heyecanla açılan kapı hayal kırıklığı ile kapandı. Sana gelmişti. Jae Sana yıda Dahyun un arkadaşı gibi tanıtmıştı.
Dahyun : Hoşgeldin Sana
Sana: Hosbuldum. Konuşmalıyız. Daha doğrusu beni dinlemelisin.Sana ve Dahyun bir odaya geçtiler. Sana biraz gergin gözüküyordu.
Sana: Lafımı kesmeden dinle olur mu? Bak aslında bunu yapmamalıyım Ama bunun yanlış olduğunu düşünüyorum. Dahyun aslında biz seninle önceden arkadaş değildik. Hiç olmadık. Hatta bizden bir iki kızla düşmandın. Aynı okuldaydık hep burdaydın. Yurt dışına hiç gitmedin. Daha fazla anlatamam. Diğer kısımlara karışmamalıyım. Lütfen bizi affet. Bu yalana dahil olduğumuz için... yani şey sana yalan söylediğimiz için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan ♡Jaebum ♡Dahyun
FanfictionMutluluk... Bir aile... Bir yuva... Bir evlilik... Sevgi... Güven... Aşk... YALAN!! Yalnızlık... Göz yaşı... Nefret... Öfke... İntikam... GERÇEK!! YÜZ YÜZE GELİNEN BİR GEÇMİŞ! İnsan katiline aşık olur mu?! Kapak: @ParkKyunggie unnime teşekkür ederi...