B.5

160 27 3
                                    

Yarışma gününe kadar Dahyun ve grubu çok çalışmışlardı. Çalışma sürecinde Dahyun hiç bir şey hatırlamamış kendini danslarına vermişti. Tabi bu sırada Jae de diken üstündeydi.

Dahyun sabah mutlu uyanmıştı. Hemen üstünü değiştirdi.

 Hemen üstünü değiştirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bugün yarışma günüydü. Dahyun çok heyecanlıydı. Hızlıca bişeyler atıştırdı. Jae hala uyuyordu odasına girdi önce sakince seslendi. Kalkmayacağını anlayınca üstüne atladı.

Jae Dahyun olduğunu anlamıştı çünkü evde Jae nin üstüne atlayan tek kişi vardı. Gülümsedi ve gözlerini araladı.
Jaebum: Yaa neden üstüme atlıyorsun?
Dahyun : Sanki başka türlü uyanıyorsun. Hadi bugün yarışma günü! Bak ne kadar heyecanlıyım.
Jaebum; Heyecanını yerim senin.

Jae Dahyun u kendine doğru çekti. Nefesini genç kızın yüzüne üfleyerek ;

Jaebum: Beni zorluyorsun Dahyun...

Dahyun Jae nin gözlerine baktı. Dolu doluydu. Ne olmuştu biranda? Dahyun ne yapmıştı?

JAE'NİN AĞZINDAN

Ona git gide aşık oluyordum. Kendimi ne kadar durdurmaya çalışsam da olmuyordu. Beni gerçekten zorluyordu.

Gözleri gözlerimle bulustuğunda kalbim acıdı. Ben neden yalan söyledim...

Yazarın ağzından;

Dahyun geri çekildi ve koşarak odadan çıktı. Jae de kalktı ve üstünü değiştirdi.

Dahyun şaşırmıştı. Boş boş etrafa bakarken telefonun çaldığını duydu. Hemen ekrana baktı. Jungkook arıyordu.

__Dahyun; A-alo...
__Jungkook; Dahyun nerde kaldın? İyi misin?
__Dahyun; iyiyim. Şimdi evden çıkıyorum.
__Jungkook; Kapının önündeyim.

Jungkook telefonu kapattı. Dahyun telefonun ekranına baktı ve arkasından gelen Jaebum a döndü.

Dahyun: Oppa gelmesende olur Jungkook oppa gelmiş.
Jaebum: Dahyun seni sahnede izlemek istiyorum. Hadi gidelim madem gelmiş.

Dahyun omuz silkti ve kapının önüne çıktı. Jungkook u görünce ona doğru yürümeye başladı. Jaebum arkadaya bindi. Dahyun ile birlikte oturmak istiyordu. Dahyun tam binecekken

Jungkook: Dahyun sen öne bin. Sahne hakkında konuşuruz.

Dahyun dediğini yaptı ve öne bindi. Yol boyunca Jungkook sahnede olacakları anlatıyordu. Bir kırmızı ışıkta durduklarında Dahyun un başını patlatacak derecede ağrı yapan anılar geç kalmamıştı.

Anı;

Jungkook ve Dahyun sadece birbirlerinin gözlerini bakıyordu. Dahyun ağlıyordu.

Yalan ♡Jaebum ♡DahyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin