Dahyun evde oturmaktan sıkılmıştı. Hemen Jae'nin yanına gitti. Jae kitaplarının düzenliyordu. Dahyun un anıları tekrardan beynine baskı yapıyordu.
Gördüğü anı
Bahçedeki salıncakta sallanıyordu. Büyük ihtimalle ortaokuldaydi. Bir sürü arkadaşı vardı. Ağacın gölgesinde kitap okuyan çocuk dikkatini çekmişti. Hemen yanına koştu.
Dahyun : Okumayı biliyorsun mu gerçekten?
Çocuk : Evet.
Dahyun : Bu kitabın adı ne?
Çocuk : Yalancı.
Dahyun : Yalan kötüdür.
Çocuk : Evet kötü Ama adam pişman oluyor. Kadına aşık oldu.
Dahyun : Kadın ona aşık mı peki?
Çocuk : Evet o da çok aşık.
Dahyun : O zaman ayrılmasınlar.Çocuk Dahyun un masumluğuna hayran kalmıştı. Yanağına tüm içtenliği ile bir öpücük kondurdu.
Çocuk : Ben sana asla yalan söylemem Dahyun.
Dahyun : Bundan eminim Kookieee.Dahyun kapıda gördüğü kişi ile o tarafa doğru koşmaya başladı. (Daha önce annesi ve babasının yanındaki çocuk )
Dahyun : Kai oppaaaa!!
Kai : Meleğimmm!
Dahyun abisinin kucağına atladı ve tatlı kahkahasını serbest bıraktı.END...
Jaebum : Dahyun iyi misin?
Dahyun : O-Ohh. İyiyim oppa. Hadi dışarı çıkalım. Ben evde sıkıldım.
Jaebum : Hadi çıkalım o zaman biraz yürür geliriz.Dahyun hemen üstünü değiştirdi ve Jae nin yanına geldi.
Gezmeye başladıklarında karşıdan onlara doğru koşan çocuk dikkatlerini çekmişti.
Koşan şahıs : Dahyun! Neredesin sen? Başkan çok sinirli! Hele Jungkook kudurdu!
Dahyun : Sen beni tanıyor musun?
Koşan şahıs : Yahh! Benim Jimin! Sen iyi misin?
Dahyun : Şey ben hatırlamıyorum.
Jaebum : Kusura bakmayın. Siz kimsiniz? Dahyun bir kaza geçirdi ve hafızasını kaybetti.
Jimin: Olamaz! Dahyun hadi gel şirkete gidelim bunları orda konuşuruz.Jimin Dahyun u elinden tutup koşturmaya başladı. Jae de arkalarından gidiyordu. İçindeki korku çok artmıştı.
Şirkete geldiklerini birsürü insan polis ile beraber lobi de endişeli bir şekilde bekliyordu. Jimin bağırdı ve herkes ona döndü.
Jimin: Dahyun u buldum!
Jungkook duyar duymaz yerinden kalktı. Gözleri Dahyun u bulunca ona doğru koştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan ♡Jaebum ♡Dahyun
FanfictionMutluluk... Bir aile... Bir yuva... Bir evlilik... Sevgi... Güven... Aşk... YALAN!! Yalnızlık... Göz yaşı... Nefret... Öfke... İntikam... GERÇEK!! YÜZ YÜZE GELİNEN BİR GEÇMİŞ! İnsan katiline aşık olur mu?! Kapak: @ParkKyunggie unnime teşekkür ederi...