B.9

107 22 7
                                    


Telefon konuşmalarının üstünden 2 hafta geçmişti. Dahyun ve arkadaşlarının karma grubu çıkış yapmıştı. 3 şarkıyı ardı ardına yayınlamışlardı.

Şimdi ise turları başlamıştı. Hergün farklı bir yerde konserleri vardı. Dahyun yorgundu. Hem kalbi hemde bedeni yorulmuştu.

Bu süre içinde Dahyun ve Sana daha samimi olmuştu.

Bugün son konserleri vardı. Kore nin merkezinde olacak olan konserden sonra Sana ve diğer kızlarla buluşucaktı. Sana onların arasının düzelmesi konusunda çok ısrar etmişti ve Dahyun onu kıramamıştı.

Sahne için olan kıyafetler girildi ve makyajlar yapıldı. Son kez prova yaptılar ve dinlenmeye başladılar. Sahnede bayılmak isteyecekleri en son şeydi.

(Temsili olarak Kard oldular. ^-^ Bu arada yakında Kard hakkında bir kitapta yayınlamayı düşünüyorum desteklerinizi bekliyorum. Sizce başka hangi çift için kitap yazmalıyım? Yorumlara bildirin ^^)

Sahneye çıktıklarında tanıdık ışıklar tekrar yüzlerine vurdu ve şarkı ile hayranlar coştu.

Sahne biter bitmez Dahyun üstünü değiştirdi ve kendini kamufle edip buluşma yerine gitti. Daha gelmemişlerdi. Her zamanki kahvesini istedi ve beklemeye koyuldu. O sırada telefonu ile oynamaya başladı. Gelen mesajla irkildi.

Gönderen :Jaebumieee♡
-Özledim.

Dahyun cevap yazamadı. Gözyaşları yine söz dinlemiyordu. Dinlemeyecekti...

Sana'nın sesini duyunca hızlı bir hareketle yaşlarını sildi ve ayağı kalktı.
Sana: Geç kaldığımız için özür dileriz.

Dahyun kafasını önemli değil anlamında salladı ve koltukları işaret etti. Tüm kızlar yerlesince ilk konuşan Momo oldu.

Momo: Yalanımızdan dolayı özür dileriz.
Tzuyu: Jae ile liseden beri arkadaşız. O bize hep yardım etti.
Chaeyoung : Bizde ona yardım etmeliydik.
Mina : Lise de hasta olmasına rağmen bizi destekledi ve korudu.
Dahyun : Hasta?
Nayeon : Lise de sinir sorunu vardı.
Jihyo : Aslında anlatmamalıyız ama bilmelisin ki o sana aşık olduğu için böyle davranıyordu.
Jungyeon : Ve sen o zamanlar onun kalbini görüp duygularını karşılık verdin. Senin için tedavi görmeye başladı.
Sana: İyileştiğinde ise seni kaybetmişti. Seni çok aradı ama bulamadı.
Dahyun : Jaebum hasta olduğu için mi bana böyle davrandı? Yani bana aşıktı ama hastalığı yüzünden böyle yaptı.
Chaeyoung: Onu kendine aşık ettiğin için sana öfkeliydi. Ve öfkesi aşkının önüne geçti.
Nayeon : Daha fazla bundan konuşmayalım biz gitmeliyiz. Şirketten çağırıyorlar. Ve bu arada sende kabul edersen grubunuz dağılacağı için seni bizim grubumuza isteyeceğiz.
Momo : Bizimle birlikte olmanı çok isteriz. Görüşürüz~
Sana: Araşırızz. Byee~~

Dahyun kızlara el salladı ve düşünmeye başladı. Yani aslında katili de ona aşıktı ama hastaydı. Dahyun bir kere bile birinden öğrenmeye çalışmamaştı. Kafasını iki yana salladı.

Beyni ağrıyordu..

(Özel istek üzerine bundan sonrası Jungkook ve Sana hakkında. Sizinde isteğiniz varsa yorum yapabilir yada özel mesaj atabilirsiniz iyi okumalar)

  Sana yorgun bir şekilde şirketten çıkmıştı ve tenha sokakta yavaş adımlarla yürüyordu. Gittiği yola doğru bakmasıyla bir adet Jungkook ile karşılaşmayı beklemiyordu. Jungkook emin adımlarla kıza doğru geldi ve tam önünde durdu.

Jungkook : Neden bunu yapıyorsun?!
Sana: Ne? N-Neyi?
Jungkook : Önce kafamı karıştırdın. Dahyun a olan aşkımda şüpheye düşürdün. Şimdi de benden kaçıyorsun!

Sana 2 gün önce Jungkook un Dahyun u sevdiğini öğrenmişti ve en doğru kararın kaçmak olduğunu düşünmüştü. Başını yere eğdi ve ağlamaya başladı. Sessiz hıçkırıkları arasında kendini cevap vermeye zorladı.

Sana: B....Ben iki gün *hıçkırır* önce onu sevdiğini *hıçkırır* öğrendim. Ve *hıçkırır * kaçmam gerektiğini....
Jungkook : Kaçmakta geciktin!

Sana gözlerini Jungkook un gözlerine dikti. Jungkook ani bir hareketle Sana yı belinden kavradı ve kendine çekti. Dudakları kızın dudaklarını bulduğunda gözlerini kapattı.

Sana kocaman açtığı gözler ile donakalmıştı. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Alt dudağının nazikce emilmesiyle gözlerini kapattı ve yavaşca öpücüğe karşılık verdi.

Jungkook geri çekildiğinde ikiside yavaşca gözlerini açtı. Jungkook nefesini kızın yüzüne üfleyerek,

Jungkook : Şimdi seni evine bırakıyım.. Gecenin bu vakti dışarda olman tehlikeli.
Sana: Şuan sen daha tehlikelisin.

Jungkook gülünce Sana da güldü. Jungkook kızın elini tuttu ve uzun yolda yürümeye başladılar.

Yol boyunca ikiside saf saf sırıtıyordu. Sana aniden durdu. Jungkook şaşkınlıkla ona döndü.

Sana: Peki Jungkook-shhi...
Jungkook : Oppa demen daha çok hoşuma gider.
Sana: Oppa peki Dahyun ile Jaebum un arası ne olacak? Hep ayrı mı kalacaklar?
Jungkook : Tek bildiğim çok sevdikleri.

Değişen konu ve açılan tatlı sohbetlerle yollarına devam ettiler. Jungkook önce Sana'yı evine bıraktı ve daha sonra kendi de evine gitti.

(Zavallı aşıklara geri dönelim. )

Dahyun koltukta öylece oturuyordu. Hasta dahi olsa affedemiyordu onu. Karşılaşma vakti gelmişti.

Dahyun ertesi gün için bilet aldı. Şirketten nerede olduğunu öğrendi. Yanına küçük bir çanta aldı ve havaalanina gitti. Uçakta cam kenarı istemişti. Bulutları izlerken ne yapacağını düşünüyordu.

Uçak inmişti ve Dahyun bir uçurumun kenarına gitmişti. Zor çeken telefonunda Jaebum un numarasını buldu ve hemen aradı.

D- Alo Jaebum. Şuan *** daki uçurumdayım. Hemen buraya gel.
J- D..Dahyun sen... yakınım birazdan ordayım.

Jae geldiğinde rüyadaki sahne olduğunu anlamışlardı. Dahyun onu görünce yaşlarını tutamamış ağlamaya başlamıştı. Jae ise bunu görmeye dayanamadığı için ağlamaya başladı. Ve aynı konuşma gerçekleşti. Dejavu başladı.

Jaebum: Bak beni affetmen imkansız biliyorum ama ben gerçekten çok pişmanım Dahyun...
Dahyun: Bana acımadın bile! Her günümü mahvettin! O kızlara dövdürttün! Peşime adam taktın! Şimdi ise bana YALAN söyledin! Hayatımı hiçe saydın! Hafıza kaybımdam faydalandın! İstediğin oldu mu Bay KİLLER! Parana kavuştun mu?!
Jaebum : Bak geçmişte yaptıklarım hakkında yapabileceğim bir açıklamam yok. Ama... Ama Dahyun ben... Para için başladığım Yalandan aşkımı kurtarmaya çalışıyorum... Bırakma beni... Affet beni meleğim... Affet...
Dahyun : Jaebum ben....

Sizce Dahyun ne diyecek?
Kavusacaklar mı?

:)

Yalan ♡Jaebum ♡DahyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin